informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Probleem is op mysterieuze opgelost ik kan weer betalen via rekening... bedankt voor jullie moeite

Mvg raymond
Bij mij werkt het sinds net ook weer. Geen idee wat er veranderd is. Verificatie is in ieder geval gelukt! Geen contact gehad met de technische afdeling.
Reputatie 1
Ik kan ook weer betalen via mijn t mobil via mijn telefoon helaas nog niet via mijn tablet graag hier ook nog oplossing voor alvast bedankt
Reputatie 5
@all



Fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂 Als jullie nog vragen hebben of als er toch iets niet lukt, laat het even weten. Dan helpen we je graag verder!



@Ericatenkleij

Wat vervelend dat het nog niet via jouw tablet lukt! Ik zie in het systeem dat hierover al een case is ingediend en dat mijn collega's hier nog mee bezig zijn. Ik heb gevraagd om dit zo snel mogelijk uit te zoeken en terugkoppeling over te geven. Excuus voor het ongemak!



Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hoi bij mijn werkt t nog steeds niet om te betalen via de factuur. Mvg iris
Bij mij werkt het nu wel gelukkig weer!

Bedankt TD.
Reputatie 5
@koalatjuh



Vervelend dat het bij jou nog niet werkt! Ik zie dat de afdeling die hierover gaat nog bezig is met jouw case. Het duurt iets langer dan verwacht, sorry voor het ongemak! Ik hoop dat je zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van apps betalen via jouw factuur!



Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!





@Jeroendewaal,

Fijn om te horen Jeroen! 🙂 Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Fijne dag verder!
@Mitch, volgens mij was het Thalina. Zojuist leek het erop dat ik weer een aankoop kon doen via de factuur. Echter bleef mijn telefoon hangen en moest ik een reboot doen en nu is de optie weer verdenken. ..sorry voor de late reactie!! Krijg hier geen notificaties van.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Cher,



Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik zie dat je gister om 16:43 een aankoop hebt gedaan via je factuur. Het lijkt erop dat alles weer werkt! Kan dat kloppen?



Mocht je nog ergens tegen aanlopen, let me know! Ik help je graag verder. 🙂
Hoi Hajar, helaas kan ik nog steeds niet betalen met mijn tablet, groetjes Lucia
@Hajar ja ineens werkte het wel weer na maanden. Heel vreemd, maar toch erg blij! Als het niet lukt dan horen jullie me!
Reputatie 7
Badge +9
Hi lucia,



Wat jammer dat het niet werkt. Heb je alle stappen in dit topic ook doorgenomen? Mocht het dan alsnog niet werken kun je dan de volgende gegevens in een privébericht naar mij sturen?



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account van de klant (username)

• MSISDN van de klant

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?



Ik hoor graag van je! :)



@Cher: Super dat het weer werkt! 😃
Hallo, een aanvullende vraag wat ik geen antwoord op kan vinden. Vanuit de playstore wordt je erop gewezen dat de provider geld kan rekenen voor een sms naar 6040. Moet ik me hier druk om maken? Ik kan nergens vinden wat dit mogelijk kost een of ik ergens een vast kom te zitten. Gaat dit zo bij elke aankoop, of is dit eenmalig?



Groet Marcel
Reputatie 7
Badge +9
Hi Marcel,



Welkom terug op ons forum!



Goed dat je dit navraagt. Het nummer 6040 is namelijk een SMS-dienst waar je kosten mee kan maken. Als je daar geen interesse in hebt dan kun je via Payinfo afmelden voor de 6040 SMS-dienst. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over SMS-diensten.



Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hallo ik heb op 11/9/15 mijn laatste aankoop kunnen doen via facturering sinds deze maand nogmaals geprobeerd maar krijg ook de optie niet meer op mn tablet zoals ik voorheen wel had en bovenstaande stappen werken niet?
Reputatie 1
Ik ben vanmorgen gebeld en vanmorgen een berichtje van jullie gekregen dat ik weer aankopen kon doen bij google playstore maar tot op heden lukt het mij nog steeds niet om aankopen te doen graag het probleem oplossen met vriendelijke groeten erica ten kleij
Reputatie 1
Ps het werkt niet op mijn tablet met data bundel .op mijn telefoon werkt het wel weer gelukkig gr erica ten kleij
Reputatie 5
Hi Sloffie,



Welkom op het T-Mobile Forum!



Goed dat je zelf al onderzoek hebt gedaan. Jammer dat het niet tot een oplossing leidde. Zou je ons in een privébericht de onderstaande gegevens willen sturen?



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account van de klant (username)

• MSISDN van de klant

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?



Hoi Erica,



Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat je nu wel aankopen kan doen via je mobiele telefoon. Heb je een apart abonnement voor je tablet of gebruik je een MB-verdeler? Waar gaat het precies fout? Zou je mij het 06-nummer van je tablet willen sturen in een privébericht?
Reputatie 1
Wat is dat voor ongein nu kan ik niks meer kopen op mijn telefoon krijg weer de melding er wordt een verifatie maar uw provider verstuurd ik heb gisteren nog kumnen kopen ik wordt er een beetje beu van gr erica ten kleij
Reputatie 5
Hey Erica,



Wat onhandig dat het nu weer niet meer lukt! Kreeg je nu weer dezelfde foutmelding als je eerder ook had? In dat geval kunnen we het weer doorzetten naar onze technische afdeling. Excuses dat het niet direct helemaal was opgelost!



Houd je trouwens het bovenstaande bericht van Issam gezien? Hij had je gevraagd om een privébericht te sturen naar hem met meer informatie over je tablet. Ik begreep van Issam dat hij nog niets had ontvangen. Met wat meer informatie kunnen we je gerichter helpen. 🙂



We zien je reactie graag tegemoet Erica!
Helaas voldoe ik aan alle criteria die is opgenoemd in het eerste bericht. Maar alsnog doet het probleem zich voort nadat ik de betaalmethode heb verwijderd en vervolgens weer heb toegevoegd. Mijn google account is (denk ik): (prive bericht verstuurd). Ik doe voor het eerst een aankoop via factuur.
Reputatie 5
Hi Mhmmd,



Goed dat je hier mee aan de slag bent geweest. Wie heb je een privébericht gestuurd. Zou je mij anders een privébericht willen sturen met de onderstaande gegevens?



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account van de klant (username)

• 06-nummer van de klant

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?



Alvast bedankt!
Hoi Amy,



Het werkt weer, dank u wel! 😃 Net op tijd voor de korting van Nova Launcher Prime. 🙂
Reputatie 5
Hey Serge,



Dat is nog eens goede timing 😉 Fijn om te horen Serge! Veel plezier er mee!
Ik heb je instructies voor Google account verwijderen opgevolgd.

Hielp niet dus heb ik (dachtik) je instructie wallet.google oplossen opgevolgd.

Maar ik kan mijn telefoonnummer niet als betaalmethode weer toevoegen. Alleen een creditcard kan ik toevoegen.



Ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan.

Ik heb bij wallet-google bij het telefoonsymbool op verwijderen geklikt



Is dit nog op te lossen?

Reageer