Beantwoord

Subway surfer


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, 

In mei heb ik een factuur gekregen met ongeveer 20 eur extra aan diensten die zijn afgenomen. 

Nou dacht ik gelijk dat klopt niet en gelijk gebeld met klantenservice van T-Mobile. 

Het blijkt dus dat er een dienst van subway surfers is afgenomen en daarvoor betaal ik. 

Ik een formulier invullen, na drie en een halve week blijkt dat er dus akkoord voor het spel gegeven is en de kosten mijn verantwoordelijkheid zijn. ik vraag me af hoe een kind van 3 jaar akkoord kan geven voor een spel dat niet eens op de telefoon staat en gespeeld word door middel van op de reclame te drukken. 

Nou zegt T-Mobile zelf dat zulke games vaak geniepig zijn, waarom werkt T mobile met zulke games? 

Hoe kan het dat T-Mobile zulke diensten door laat factureren of geen waarschuwing geeft na een week? 

Waarom is T-mobile wel coulant tegen bepaalde klanten en waarom niet tegen iedereen. 

Hoort dit niet op een bepaalde manier te stoppen, de provider hoort je ook te beschermen vind ik? 

 

Nou moet ik 45 eur extra betalen door een niet gedegen onderzoek van T-Mobile. 

 

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 June 2021, 10:19

Bekijk origineel

27 reacties

Ik heb geen kinderen en tot mijn verbazing ook uit het niets een maand lang €5 per week betaald voor Subway surfers. Een spel waar ik tot voor heen nog nooit van gehoord heb en ook zeker ben gegaan om te be

 

Ik heb geen kinderen en tot mijn verbazing ook uit het niets een maand lang €5 per week betaald voor Subway surfers. Een spel waar ik tot voor heen nog nooit van gehoord heb en ook zeker niet mee akkoord ben gegaan om te betalen!

Vorige maand ook precies hetzelfde meegemaakt. Ook geen kinderen of anderen die mijn telefoon gebruiken, was zelfs in het buitenland, was aan het rijden, zat achter het stuur. Echt bizar. Had het toevallig heel snel in de gaten omdat ik mijn ‘buitenland verbruik’ tijdens mijn vakantie regelmatig in de gaten houd. Kon, door te googelen wat subway surfer en payinfo.nl eigenlijk was en de enorme hoeveelheid klachten zag, ‘mijn abonnement’ (?????) via payinfo.nl heel snel opzeggen. ‘Uit coulance’ hoefde ik die 5 euro niet te betalen, terwijl men nog steeds geen bewijzen kan aanleveren dat ik akkoord was gegaan met een abonnement en met de betaling van abonnementskosten. Terwijl ik weiger te accepteren dat T-Mobile mij hier wel verantwoordelijk voor houdt. Dat na zoveel klachten hier door T_Mobile niets aan wordt gegaan om klanten hiertegen te behoeden is echt onvoorstelbaar. Zeker nu ik constateer dat hiervan al zoveel mensen/klanten de dupe zijn geworden. T-Mobile is kennelijk zelfs niet bereid om de betaaldiensten standaard op ‘uit’ te zetten.
Daarom ga ik nu ook verder met mijn zoektocht wat ik hier verder aan kan gaan doen om dit toch ik keer te laten stoppen om meer slachtoffers te voorkomen. 

Reageer