[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Beste T-mobile,


Omdat ik met mijn vriendin ga samenwonen en ik als muziekliefhebber hoogwaardige kwaliteit muziek (HiFi) wil kunnen afspelen in onze nieuwe woning ben ik op zoek naar een speaker die de woonkamer kan voorzien van mooi geluid.

Het klinkt als muziek in de oren als wij deze speaker zouden winnen. Wij “horen” het graag!

Ik heb helaas geen tijd voor vakantie en zal hard door moeten werken. Daarom lijkt het me erg fijn om een speaker mee te kunnen nemen, naar werk, zodat ik samen met mij  collegas lekker naar muziek zal kunnen luisteren. De speaker van mijn telefoon is hier helaas niet sterk genoeg voor.

Ik wil graag speaker winnen om muziek nog beter te blijven.leuk hè.

Ik zou deze speaker willen winnen omdat ik hem heel mooi vind en denk dat het geluid ook wel in orde is. Ik luister graag naar muziek en vind andere merken te duur. En ook omdat ik al een heel tijdje bij T-Mobile ben, dan verwacht je eigenlijk wel een dat je iets mag winnen. Dus wat houdt u tegen ?

eh sorry voor de anderen.

Ik heb een medische ingreep ondergaan en moet de komende weken rustig aan doen. Hoe kan dat beter dan met muziek om je heen. Daarom zou deze LG WK7 speaker een welkome aanvulling kunnen zijn op mijn genezingsproces

Kijk dat is pas een ideale speaker! Perfect design, mooie neutrale kleur en ook nog met Google assistent. Wat wil je nog meer? Ik zeg: ‘die wil ik hebben!’

Muziek maakt me gelukkig, daarom zou ik deze speaker graag willen winnen.

Ik wil deze fantastische speaker aan een collegaatje geven die momenteel een moeilijke periode doormaakt.

Hopelijk dat een beetje vrolijke muziek, via deze fantastische speaker, haar weer een beetje licht in de duisternis kan geven.

Om in ons pas gekochte huisje lekkere hitjes te pompen als we hard aan het afzien zijn op de fietstrainer en in het krachthonk

Reputatie 3

Naast dat ik al vele jaren klant ben bij T-Mobile Thuis & Mobiel zou ik graag de LG WK7 wifispeaker willen winnen omdat mijn JBL Charge 2 het heeft begeven en het vanwege mijn huidige financiële situatie, schuldhulpverlening, niet mogelijk is wat anders te kopen voorlopig.

De LG WK7 wifispeaker zou, lijkt mij, een zeer goede vervanger zijn en dan hoef ik niet meer via de telefoonspeaker te luisteren naar radiozenders.

Leuke actie vanuit T-Mobile 👌🏻 en fingers crossed...

Wat is dat formidabel, studio geluidskwaliteit in je eigen huis. En dan is het ook nog mogelijk om in elke kamer van goede muziek te genieten geproduceerd door een perfecte speaker. Dat is toch wat je wilt? Ik wel in ieder geval!!

Omdat ik al heeeeeel lang klant ben van T-Mobile en klaag nooit haha

daarom

Ik wil deze speaker omdat ik graag zo'n mooie moderne speaker wil om mijn oude stereotoren en grote boxen te vervangen.

Limited in Dutch so here's my comment in English, if that's fine.

Don't have a motivational speech. Just one reason. Love for music that brings us together. This speaker would be great for that purpose :)

Graag zou ik de speaker winnen om het (mini)thuiskantoortje van mijn vriendin te voorzien van muziek. En... omdat de speaker draadloos is, kunnen we hem van de zomer goed gebruiken tijdens de bbq's op ons dakterrasje!

Wij hebben onlangs een nieuw onderkomen betrokken, van hout, maar echte muziektonen ontbreken nog, daarom is goede kwaliteit zeker te waarderen.

ik zou deze luidsprekers graag willen winnen omdat ik net naar een nieuwe plek ben verhuisd en het zou heel leuk zijn om van de muziek te genieten

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Ik zou enorm graag willen winnen!  Ik ben een zeer trouwe klant van T-mobile. Niet alleen ben ik zelf verslaafd aan muziek, maar heb mijn kinderen eindelijk ook zover dat ze niet meer zonder kunnen! Een mooie speaker voor de speelkamer zodat ze beter geluid hebben zou een enorm fijn zijn. 

Ik zou deze speaker graag willen winnen, omdat mijn kinderen de speakers van mijn surround set hebben opgeblazen 

fijn voor de buren, minder leuk voor mij 😅

Kom maar door hoor met die speaker, die kan ik wel gebruiken! Voor het thuiskantoor op te leuken maar ook straks voor de warmere avonden buiten;)

Reputatie 2

Ik zou deze speaker graag winnen omdat ik net op mezelf ben gaan wonen en wel wat muziek in huis kan gebruiken. Helaas is uit huis gaan erg duur dus een gratis speaker is zeer welkom!

Ok, ik doe niet meer mee, laat BasGor maar winnen! 😁

Ik zou graag deze speaker cadeau doen aan mijn uberpuber. Kunnen we samen muziek luisteren. Hopelijk is het geluid uit de speaker net zo goed als jullie netwerk.

Ik doe graag mee met de win-actie. Mijn kinderen zijn gek op muziek luisteren en met deze speaker kan ik muziek van deezer streamen. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil deze fantastische speaker aan een collegaatje geven die momenteel een moeilijke periode doormaakt.

Hopelijk dat een beetje vrolijke muziek, via deze fantastische speaker, haar weer een beetje licht in de duisternis kan geven.

Wat een mooi gebaar! Ik ga voor je duimen 🍀

Zou hem graag willen winnen zodat ik overal naar mijn muziek kan luisteren 

Reageer