FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

@Johrick Hallo,

Ik heb op 9/9 een iPhone 14 pro max proberen te bestellen met een verlengen van mijn abonnement, na lang wachten tot de site werkte kwam ik verder. Maar bij de allerlaatste knop kreeg ik geen bevestiging en dit heb ik een paar keer geprobeerd maar ik kreeg een mail dat de bestelling was ontvangen maar ik kreeg op de site wel elke keer een foutmelding. Ik heb die vrijdag nog naar jullie gebeld of de bestelling was gelukt en kreeg als antwoord dat er een bestelling in het systeem stond. Nu heb ik alleen nog geen bericht gehad van een bevestiging of iets dus ik weet nu niet of ik nu nog een iPhone ga krijgen. want ik heb nooit meer iets gehoord. mijn nummer staat als klantnummer in mijn account.

Reputatie 5

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Uiteindelijk komt het goed. Maar is zo lastig om geduld te hebben als je ergens naar uitkijkt haha. Hopelijk kan ik jullie morgen goed nieuws brengen 😉

Reputatie 1

Ik heb de iPhone pro zwart 128gb telefonisch besteld. Mij werd afgeraden om hem thuis te laten bezorgen. Heb dus gekozen voor afhalen in de winkel. Nu zie ik dat er mensen zijn die hem morgen bezorgd krijgen met een hoger bestelnr en het gaat om dezelfde telefoon. 

Wat mijn vermoeden is, ook na de PostNL screenshot van de voorgaande pagina, is dat ze het helemaal niet hebben gegeven aan het transport (aangezien er staat dat PostNL nog op het pakje wacht) maar dat het “klaar” ligt om te versturen! Net zoals tijdens Corona kan een organisatie zoals t-mobile niet oneindig pakjes versturen, dit betekent dat ze per x aantal de telefoon versturen en een track and trace aanmaken. Aangezien ze pas vanaf gisteren mochten versturen hebben ze nu pas 2 batches verstuurd.

Maar dit is wat ik vermoed. @Johrick klopt dit ongeveer?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 

Reputatie 6
Badge +3

Ik moet je dit antwoord verschuldigd zijn, @MHolleman. Ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat, maar als er wordt aangegeven dat PostNL op het pakketje wacht, kun je er zeker van zijn dat het toestel snel je kant op komt!

Reputatie 1

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Reputatie 1

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail

WHAT A COMPLETE MESS!!! I ordered my iphone 14 pro 128gb silver last Friday, I was one of the first to do it after 14:00 and order confirmation came with all details and pick up date 16/09. Today i received sms from T-mobile that my order is delayed with link to this page. Out of curiosity i checked with online chat on website if the new delivery (4-5 weeks) was correct and THEY TELL ME MY ORDER IS CANCELED. There was no email or notification of canceling it, i have order confirmation, documents and everything sent to my email last friday after i ordered and now they tell me they canceled it without notifying me and kept me waiting for 1 week for me to check it myself? 

 

And it gets even more interesting then, they tell me that their system has issues and if my order is still being tracked and system updates me with its delivery times then it MIGHT NOT BE CANCELED and noone on this planet can tell me for sure if it is canceled or not!!! So i need to wait 5 weeks to know whats happening in reality! An until then i cant even make new order!!!!!!

Reputatie 1

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Reputatie 6

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.

Reputatie 1

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Reputatie 1

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Reputatie 6

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Reputatie 1

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Oke ik hoop het maar. Ik wacht het telefoontje maar af. Zie dat hij op andere plekken aantal dagen levertijd of zelfs modellen direct leverbaar hebben. maarja hier is de pro max maar 1335 euro en daar 1479. dus dat verschil vind ik het dan toch niet waard.

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Inmiddels is mijn iPhone via Belsimpel verzonden!

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn

Yes, I have another question - How long will it take to get my iPhone, will it be a few days (then Ill probably wait) or 5 weeks (then I can easily get somewhere else) I would like a more clear communication - what is on your website is very confusing and unclear

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Same here. IMEI available and phone is ready to ship, all within a couple of hours. Ordered 14 pro 256 black.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!

Reputatie 1

Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!

Heb jij enig idee hoever ik in het veelbesproken '’First ordered first served'’ systeem sta?

Reputatie 5

@Johrick Mijn telefoon wordt geleverd aan de winkel, maar in principe moeten jullie toch ook kunnen checken of er al een toestel aan mijn order gekoppeld is. Het enige verschil lijkt me hierin het afleveradres, aangezien er op basis van ordernummer afgehandeld zou moeten worden.

Ik zie dus nu al twee orders voorbij komen die na mij zijn gedaan van precies hetzelfde toestel en ik weet nog niks wat betreft of het onderweg is naar de winkel.

Reputatie 1

Hi @Johrick

Ik had wat problemen met bestellen, zou je kunnen checken of mijn bestelling goed is doorgekomen. Ik kreeg ook 2 bestelbevestigingen. Zou je me ook kunnen doorgeven hoelaat mijn bestelling is doorgekomen? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

Reageer