FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 1

Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.

Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend

Reputatie 4

Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Reputatie 4

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Reputatie 4

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld… 

Ik heb hem 24 september besteld wanneer zou deze geleverd worden? 

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

Reputatie 4

Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Reputatie 4

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld… 

Knap dat jij via getypte berichten kan zien dat ik niet Buddha overkom… wat dat dan ook mag zijn

Reputatie 1

Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.

Levertijd 4-5 weken lol

Reputatie 6

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Reputatie 2

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

Reputatie 1

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 

Reputatie 6

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Lekker! Geniet er van als die later vandaag aankomt 😄

En ja, T-Mobile moet dat fixen. Want zo’n e-mail moet makkelijk te regelen zijn.

Reputatie 2

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 

Gister belde een medewerker van T-Mobile mij om me te helpen met de pre-order (dit had ik vrijdag al gedaan, dus lekker op tijd van haar). Maar ze kon het wel nakijken en zei dat alles goed liep. Dus geen zorgen. Hoop dat ik het vrijdag kan ophalen. 

Reputatie 4

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @TLW great to read that you have already extended. You don't have to wait until November. I can see that the iPhone 13 mini is available immediately and you just have to wait a few days for it to be ready for you in the store or delivered to your home. You can easily check the status of your order on our website:https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. If you have any other questions, just let me know! 

 

Kind regards, 

Pharwin

Reputatie 2

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 

Vanaf vandaag heb ik deze status ook

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.

Ik heb wel een smsje ontvangen dat de bestelling goed ontvangen is….

Reputatie 4

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

Worden verlengingen met PostNL of met AMP verstuurd?

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Reageer