FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Welke kleur heb je besteld?

Zwart 128 gb. Is natuurlijk ook wel een populaire kleur/opslag

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dankjewel voor de informatie! 🙂 Helaas heb ik nog steeds geen bevesting per mail ontvangen.  

Reputatie 3

Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Ja ik wist even niet hoe dat dan met de lopende verleningsaanvraag zit, ik zou er dan 1 hebben lopen via T-Mobile rechtstreeks en 1 via Belsimpel. Maar wellicht kan je dat doen….

Reputatie 3

Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald

Gaat om een zwarte pro max 256

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Hmmm, ja. Ik ga het toch niet gokken en ik wacht wel. Jammer genoeg

Reputatie 6
Badge +6

Hi all, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het jullie direct weten in dit Topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

Misschien is de volgorde van het uitsturen van mailtjes ook afhankelijk van plaats en/of regio.

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb een bestelnummer maar kan nergens vinden hoelang de levertijd is van de iPhone 14 paars volgens de site morgen ze voorradig zijn maar krijg nog steeds geen sms dus wachten zit niks anders op hoop toch ergens nog dat het halen kan voor we met vakantie gaan. 
Kan iemand me helpen en vertellen wanneer de toestellen weer leverbaar zijn. 
bedankt en wens 

jullie allen fijne feestdagen 

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Same here. IMEI available and phone is ready to ship, all within a couple of hours. Ordered 14 pro 256 black.

Hello, I’ve ordered iPhone 14 Pro Max 512GB black today. On this page:

no info exist for it. Does it mean that it is in stock already?

Reputatie 3

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.

Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:

...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…

Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)

Helemaal eens met je reactie inderdaad 2x de klantenservice gesproken wat er overeen komt is het verhala van de ideal betaal link die dus bij bestelling word gestuurd, 24 uur later en na 6 dagen, echter vertelde de tmobile shop dus dat omdat het een verlenging is er aan de deur betaald moet worden, ik hoop dat alles goed komt en ja amders is het maar even heel zuur.. tevens zei de vrouw aan de klantenservice dat ze mijn ouder kon annuleren en mij met een nieuwe order op de zelfde plek in de wachtrij kon zetten, wat ik daar van geloof weet ik zelf nog niet helemaal.. 

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan voor de Iphone 14 Pro, op de website staat dat deze voorradig is, nu heb ik wel een e-mail bevestiging gehad, maar als ik zoek met mijn nummer of het bestelnummer via de tmobile site komt er naar boven dat er geen bestelling gevonden is? 

Graag controlle of dit goed gaat en wanneer de telefoon opgehaald kan worden omdat het direct leverbaar zou moeten zijn.

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gmay 

Super leuk dat je voor de iPhone 14 Pro bent gegaan. Kan je uit ervaring vertellen dat het een prachtig toestel is! 

Ik wil graag de status van je bestelling controleren dus als je mij je ordernummer kan doorgeven dan geef ik je alle informatie die je nodig hebt. Ik hoop dat je snel kan genieten van je nieuwe parel!

Reageer