FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Hoe zit het met de mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld voor een verlenging bij T-Mobile?

Reputatie 3

Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Same here!

Reputatie 1

Has anyone ever had experiences with walk-in purchases on the release date in one of the stores? Might try my luck and do that.

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

@Pharwin 

Hoe moet ik het schema lezen? Ik heb op 9 september een bestelling gedaan (14 Pro Space Black 128GB) en een ordernummer gekregen (7532xxxx) maar het schema staat nu op een vanaf datum van 13 september. Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Reputatie 2

Heeft iemand ervaring met PostNL levering van de telefoon ipv AMP ? Hoe was dat

Reputatie 6

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Want inderdaad: beweegredenen met de community is vrij marginaal, ze updaten levertijden en checken of je order goed is. Maar verder kan je echt beter klantenservice bereiken!

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Reputatie 4

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Reputatie 2

Am I the only one that cannot find any order in the "Order status" page? I placed my order at 14.30 on the release day, however till now I haven't got any further information after receiving the confirmation letter.

When I try to request the status, it says “An error has occured”. However, I’ve read somewhere this happens when you’ve selected to pick up the phone at a store, so I’m just hoping everything goes alright 😂

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

 

Ophalen bij de T-Mobile winkel in Den Haag - Grote Markt. 

Reputatie 2

Weten jullie ook niet wanneer jullie uberhaupt iets horen over de levertijden? Vrijdag had ik de klantenservice nog aan de lijn omdat ik een ‘geannuleerd’ malitje had gehad en die zei zal maandag/dinsdag wel worden waar we wat weten. 

Reputatie 6

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Reputatie 6

Weten jullie ook niet wanneer jullie uberhaupt iets horen over de levertijden? Vrijdag had ik de klantenservice nog aan de lijn omdat ik een ‘geannuleerd’ malitje had gehad en die zei zal maandag/dinsdag wel worden waar we wat weten. 

Normaliter rond woensdag(avond) als je hebt gekozen voor bezorgen. PostNL kan wel eens pas morgen(avond) iets laten horen. En afhalen in de winkel krijg je een SMS als die klaar ligt (of de volgende dag klaar ligt). Dus dat kan morgen zijn als jouw toestel vrijdag opgehaald kan worden.

Reputatie 1

Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Reputatie 2

Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Via PostNL?

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ook in de spambox niets te vinden helaas 

Reputatie 1

Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Via PostNL?

Zou kunnen, staat er niet bij.

Reputatie 1

Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.

Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend

weet iemand wat ik kan doen???

Reageer