FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Reputatie 3

 

In het verleden ging het altijd op order nummer. Die krijg je ook bij het verlengen (in mijn geval 7532xxxxx). Die zijn als het goed is oplopend ook gewoon.

*Er zitten 5000 iPhones tussen het nummer van jouw en mij….😳

Ik zit net over de 75315000

*Order nummers wil niet zeggen dat er 5000 mobieltjes zijn gekocht, kan waarschijnlijk alles zijn wat te koop is.

Reputatie 3

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?

Reputatie 3

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?

Nee, ze zeggen binnen 2 uur, maar...als dat zo gaat...😏

Reputatie 2

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

Reputatie 2

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 

Reputatie 2

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Bij mij staat hetzelfde, maar heb nog geen bevestiging gekregen. Wel al gebeld met de klantenservice, maar die konden de bevestiging ook niet vinden… Ben heel benieuwd of alles wel goed gegaan is, want hij liet me niet een tweede keer verlengen (Direct afgewezen).

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 

Misschien wel erg druk dit jaar omdat de 14Pro’s nogal wat beter zijn.

Het is best moeilijk om in te schatten hoeveel servers/tijd er nodig is, ik was al ingelogd voor 14:00 en toch kon Ik er niet doorkomen, zullen er wel duizenden geweest zijn.

Reputatie 4

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)

Reputatie 1

Ik heb ook geen extra bevestiging mail ontvangen… We zullen zien…

Reputatie 3

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)

Volgens mij heb je altijd het recht om iets terug te brengen binnen een bepaalde tijd, ook in fysieke winkels.

Gisteren nog een Blokker ventilator terug gebracht omdat het bagger kwaliteit was.

Reputatie 2

I have placed the order and got the order number 7531XXXX. But I had some trouble paying. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'. But I've tried many times over 2 hours, it's still not payable. Will the order be changed to payment upon delivery?

Reputatie 1

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?

Reputatie 3

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?

You order number was on the last page when ordering the new iPhone, if you are lucky you can still get that page if you go back on that page (On a mac it works) or in History.

I got a confirmation email and a few minutes later a mail with a button to pay.

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Reputatie 3

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Nope, geen email wat betreft aankoop, wel eentje met privacy policy, als je een nieuw mobiel koopt deze week dan gelden er schijnbaar nieuwe regels.Leest toch niemand)

Reputatie 1

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Reputatie 2

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently

Reputatie 1

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!

Reputatie 3

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently

No, I got an email.(Verlengen)

Reputatie 3

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!

Hopefully, otherwise give them a call.

Today is probably busy though.

Reputatie 6

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Depends, delivery or pick up in store? So far I know you’ll only receive an email when selected delivery.

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Om 3 uur vanmiddag een bestelling geplaatst. Ik kreeg na de standaard ‘Bedankt voor je bestelling!’-maiI maar geen bestelbevestiging. Met de klantenservice gebeld die zei dat het door drukte wel even kon duren, 2 en een half uur later nog niks ontvangen. Ik heb toen voor de gein om 5:30 nog een bestelling geplaatst en kreeg toen de bedankmail en de bestelbevestiging in dezelfde minuut. Typisch. De bestelbevestiging van mn eerste bestelling nog altijd niet ontvangen, heb wel het ordernummer genoteerd. 

lezen:
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. 

Reageer