FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Ja precies dit krijg ik ook. Vandaar mijn vraag. Maar misschien heeft u gelijk en moet ik gewoon even afwachten. Ik had aangegeven om het op te halen in een T-Mobile winkel. Dacht dat het daarmee te maken had. 

Ook hier netjes gisteren gaan zitten rond de pre order tijd en ging het fout bij de betaling via de ideal link, zoals meerdere hier hebben beschreven. sinds dien de melding; Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. ook weer dezelfde melding bij de herinnering. Ik hoop inderdaad dat de mensen die deze melding hebben gekregen gewoon de kans krijgen om de betaling aan de deur te doen.

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen.

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Reputatie 3

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan


 

ik heb verlengd met een Early Renewal.

Reputatie 2

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Reputatie 1

Very strange situation for me. I was able to order around 2:40 pm on Friday, and I didn't receive the order number then. The next day I tried to order again but it did not let me and then I called T-Mobile and they said my order is cancelled. After that I tried many things in T-Mobile store and via call but nothing seemed to work and yesterday after 3 days I got an email saying my first order is confirmed with the order number….. And even though it says the order was placed on 9th the order number is quite high so hope I get it this week!

Reputatie 4

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Goedemorgen, ik heb vanmorgen contact gehad met T-Mobile omdat ik wat vragen had over mijn bestelling en betaling en ik heb toen ook met haar over de eventuele leverdata gehad. Mevrouw gaf aan de telefoon aan dat hun pas aankomende donderdag de toestellen binnen krijgen ( ze hebben op dit moment dus geen enkel toestel op voorraad ). Vanaf vrijdag wordt de site hier dus denk ik ge-update. Een vriendin van mij werkt bij Vodafone en die heeft hetzelfde verteld dat er op dit moment nog geen enkele voorraad is bij de providers.

Reputatie 2

For those who have the payment problem, I tried the link again today and it worked this time. I have paid successfully. I hope I can wait for my new phone this time. Order number 75318xxx

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Reputatie 3

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Ik heb zojuis ook betaald, via de link in de mail! Maar geen bevestiging..

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.

Reputatie 2

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

Reputatie 3

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 

Reputatie 1

Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.

Reputatie 1

Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.

Update, op andere forums kom ik tegen dat afhaal bestellingen niet meegenomen worden in de online bestelstatus.

Reputatie 2

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

Reputatie 1

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 

Reputatie 2

Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 

Gister belde een medewerker van T-Mobile mij om me te helpen met de pre-order (dit had ik vrijdag al gedaan, dus lekker op tijd van haar). Maar ze kon het wel nakijken en zei dat alles goed liep. Dus geen zorgen. Hoop dat ik het vrijdag kan ophalen. 

Reputatie 2

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 

Vanaf vandaag heb ik deze status ook

Reageer