Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28383 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Reputatie 4

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

En misschien is dat alleen maar zo omdat een hoop mensen geannuleerd hebben! 🤨

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

En misschien is dat alleen maar zo omdat een hoop mensen geannuleerd hebben! 🤨

Misschien wel, misschien ook niet. Anders had ik hem sowieso vandaag binnen gekregen via Amazon 😁 

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

En misschien is dat alleen maar zo omdat een hoop mensen geannuleerd hebben! 🤨

Misschien wel, misschien ook niet. Anders had ik hem sowieso vandaag binnen gekregen via Amazon 😁 

We gaan het meemaken, ik heb ‘m besteld op 10/9 om 13:26, dus ik neem aan dat ik dan ook binnen een aantal dagen aan de beurt ben. 

Ik heb 9/9 om 20 uur besteld en nog steeds geen reactie :(

Reputatie 3

Ik heb 9/9 om 20 uur besteld en nog steeds geen reactie :(

oranje bandje?

Ik heb 9/9 om 20 uur besteld en nog steeds geen reactie :(

oranje bandje?

nee.  alpine groen

Reputatie 1

Ik heb 9/9 om 20 uur besteld en nog steeds geen reactie :(

oranje bandje?

nee.  alpine groen

Die heb ik ook besteld, gisteren even bij de Apple Store gaan kijken. Man wat een mooie combinatie!

Reputatie 4

Apple heeft een levertijd van 2-3 weken, Amazon heeft regelmatig voorraad de volgende dag geleverd.  T-mobile heeft een levertijd van 6-8 weken, hoe dan???

Reputatie 5

@T- Mobile ga je schamen iets een pre-order te noemen terwijl je weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre order hebt uitgeleverd.

 

Zeker wanneer je dit in contrast ziet met de belabberde, trage en gebrekkige communicatie!

T-mobile, ga je schamen!!

Reputatie 5

@T- Mobile ga je schamen iets een pre-order te noemen terwijl je weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre order hebt uitgeleverd.

 

Zeker wanneer je dit in contrast ziet met de belabberde, trage en gebrekkige communicatie vanuit T-mobile en de concurrentie die aan alle kanten jullie voorbijstreven met voorraad!

T-mobile, ga je schamen!!

 

Reputatie 5

Juist… ineens is de edit functie niet meer beschikbaar op dit forum.. zelfs hier gaat het fout (-; 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Mad_Wally, we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons heeft geleverd. Omdat de Apple Watches zeer populair zijn, zijn deze ook veel besteld en zijn we snel door de voorraad heen. Het is nu wachten op een nieuwe voorraad en de levertijden communiceren we in dit Topic. Hier kan enige tijd overheen gaan. We proberen alle bestelling zo snel mogelijk te leveren! 

 

@UltraDog Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Phariwn 

Reputatie 5

@Pharwin @T- Mobile,

 

Je antwoord via DM is generiek en brengt niks meer dan wat er al reeds op het forum besproken is.

Ik had het wel zo netjes gevonden als je gelijk even van de gelegenheid gebruik had gemaakt om ervoor te zorgen dat jullie fout rondom het bandje gelijk hadden opgelost. Wellicht ga je dat nog doen?

Reputatie 4

Hoi @Mad_Wally, we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons heeft geleverd. Omdat de Apple Watches zeer populair zijn, zijn deze ook veel besteld en zijn we snel door de voorraad heen. Het is nu wachten op een nieuwe voorraad en de levertijden communiceren we in dit Topic. Hier kan enige tijd overheen gaan. We proberen alle bestelling zo snel mogelijk te leveren! 

 

@UltraDog Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Phariwn 

Echt schandalig van jullie kant ik heb 10 september besteld en ben meerdere keren langs de winkel gegaan waar ik het af zal halen en ze zeggen dat ze nog 0 stuks hebben gehad en hoe kan dat ik heb het gevoel dat jullie gewoon liegen ik voor ook hoeveelste ik in de rij sta en jullie zeggen dat ik letterlijk de enige ben die heeft besteld kan niet anders dan gelogen zijn

Reputatie 3

En wederom oorverdovend stil vanuit T-Mobile. 😡

Ik hoop dat ze mooi kerstpapier hebben, kunnen we die Ultra's onder de boom leggen (als ze dan al binnen zijn uiteraard)

Reputatie 4

Hoi @Mad_Wally, we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons heeft geleverd. Omdat de Apple Watches zeer populair zijn, zijn deze ook veel besteld en zijn we snel door de voorraad heen. Het is nu wachten op een nieuwe voorraad en de levertijden communiceren we in dit Topic. Hier kan enige tijd overheen gaan. We proberen alle bestelling zo snel mogelijk te leveren! 

 

@UltraDog Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Phariwn 

We zijn niet boos dat we onze bestelling niet zo snel mogelijk hebben ontvangen, het is dat je een belofte hebt gedaan en deze vervolgens helemaal niet hebt nagekomen.  Weet jij wat een "Pre-order" is?  Als je de volgende keer niet kunt krijgen, beloof je klanten dan niet dat je de reservering accepteert, want je kunt het niet laten werken, en je maakt deze valse belofte om de druk op jezelf te vergroten en je klanten voor de gek te houden

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 3

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

 

Er staat nog steeds 6-8 weken, dat stond er vorige week ook, dat zou dan nu toch 5-7 weken moeten zijn? En is dat als je nu besteld? Hoe zit het dan met de pre-orders?
Het is nog steeds hele vage informatie. Jullie zouden alle bestellers eens beter en persoonlijk moeten informeren. of levertijden moeten geven op een ordernummer range of besteldatum!

Reputatie 5

@Pharwin Ik haal ons gesprek even uit de DM, gezien dit geen meerwaarde heeft.

 

“Dit is geen marketing-technisch verantwoord antwoord. Omdat je graag duidelijkheid wou hebben over je bestelling, ben ik op onderzoek uit gegaan. Ik kan in het systeem kijken, wat de status van je bestelling is en daarop heb ik je een antwoord gegeven met meer duidelijkheid. Het is vooralsnog wachten op een nieuwe voorraad vanuit Apple en daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen. We proberen uiteraard alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar zoals ik al zei, zijn we hiervoor afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Om nog even terug te komen op je vraag over het bandje: bij de Watch Series 8 is er maar 1 bandje.

Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing:

- Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm)
- Trail bandjes zijn er in 2 maten, echter verkopen wij deze niet. 
- Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaan wij alleen in het zwart verkopen.

Vandaar dat je de Watch zal ontvangen met het Ocean Bandje. Wil je de bestelling dan wel laten staan of wil je deze annuleren? Mocht je de bestelling willen annuleren, laat het mij dan even weten. Dan annuleer ik de bestelling voor je. 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Pharwin”

 

Beste Pharwin,

 

Jullie hebben wel degelijk de trail zwart aangeboden ten tijde van de pre order. Deze heb ik gekocht en verwacht die ook te ontvangen. 

 

Jouw vraag of ik het product zou willen annuleren is verre van een klantvriendelijke oplossing.

 

Graag geef ik je nogmaals de gelegenheid om tot een goede oplossing te komen.

Reputatie 1

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Pharwin,

Het probleem is dat er op moment van pre-order (09-09) aangegeven is dat de Apple Watch Ultra op 23-09 geleverd zou worden aan iedereen die besteld heeft. Zelf heb ik hem iets later besteld namelijk op 12-09 helaas 4 weken verder en nog geen Watch ontvangen. Het is niet geloofwaardig dat T-mobile geen rekening heeft gehouden met de hoeveelheid bestellingen, elk product van Apple is altijd gewild en helemaal wanneer het een nieuw product is. Daarnaast zie ik dat Apple zelf inmiddels een levertijd van 2 tot 3 weken heeft en T-mobile nog steeds 6 tot 8, dit vind ik wel erg vreemd.

Tip zorg er voor dat je duidelijke afspraken maakt met je leverancier met hoeveel je geleverd gaat krijgen en communiceer dit met je klanten. Communiceer geen leverdatum wanneer je die niet waar kan maken, het niet waar kunnen maken van je beloftes zorgen alleen maar voor meer ontevredenheid. De reacties die wij vanuit T-mobile krijgen zijn en blijven onduidelijk wat weer resulteert in nog meer irritatie. 

Ik hoop dat jullie met een gepaste oplossing komen, voor het niet nakomen van de beloftes, wellicht dat dit de klanttevredenheid weer een beetje omhoog haalt. Ik zie graag een reactie tegemoet!

Reputatie 4

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Ik weet niet waarom je altijd de distributie van Apple als excuus gebruikt, dus waarom hebben Amazon en Media markt ze regelmatig op voorraad?  Je bedoelt dat Apple T-Mobile discrimineert of zo?  En het gebrek aan voorraad is het probleem van uw bedrijf.  Het heeft niets te maken met onze klanten.  U vraagt ​​de klant om de bestelling te annuleren wanneer u niet op voorraad bent?  Vind je je gedrag niet belachelijk?

Reputatie 5

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Wederom uitermate sneu dat T-mobile werkelijk geen moment aandacht hebt over hetgeen keer op keer door jullie klanten word herhaald; onduidelijke communicatie, onjuiste informatie, afspraken niet nakomen en geen passende oplossingen bieden!! 
 

Bovengenoemde klachten zijn de klachten waarmee je je bedrijf verloederd, niet dat een product later geleverd wordt!

Reputatie 1

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Wederom uitermate sneu dat T-mobile werkelijk geen moment aandacht hebt over hetgeen keer op keer door jullie klanten word herhaald; onduidelijke communicatie, onjuiste informatie, afspraken niet nakomen en geen passende oplossingen bieden!! 
 

Bovengenoemde klachten zijn de klachten waarmee je je bedrijf verloederd, niet dat een product later geleverd wordt!

Het is ook bijzonder dat Apple zelf nu een levertijd heeft van 2 tot 3 weken en dat T-Mobile nog steeds een levertijd van 6 tot 8 weken hanteert.

 

Reageer