Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28385 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 4

10-9-2022 besteld nog steeds niks 

Reputatie 4

@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?

Reputatie 4

@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?

Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?

Reputatie 4

@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?

Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?

Bij belsimpel kan je hem nu nu bestellen en morgen in huis hebben. Ik zit nog steeds te wachten sinds 10 september ik ben tmobile nu wel echt te haten. En ik begin te twijfelen om te annuleren 

Reputatie 4

@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?

Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?

Bij belsimpel kan je hem nu nu bestellen en morgen in huis hebben. Ik zit nog steeds te wachten sinds 10 september ik ben tmobile nu wel echt te haten. En ik begin te twijfelen om te annuleren 

😤

Reputatie 5

Ik ben speciaal overgestapt naar T-mobile om de monopoliepositie die ze hebben op cellulair op de Apple Watch.. bewust niet met al onze abonnementen, gelukkig! Zodra die monopolie uit de weg is, ben ik, zoals het er nu naar uit ziet, als de wiedeweerga weg bij T-mobile om nooit weer terug te keren. 
 

En even voor de duidelijkheid; dat is vanwege de misleiding, onjuiste informatie verstrekking en uitblijven van passende oplossing*. Wat een sneue club incapabele professionals zeg!
 

*even een opsomming

  • Reclame maken met de woorden pre-order maar een maand later niet eens dag 1 van de pre-order uitgeleverd 
  • blijven in excuses hangen -als een peuter- dat het aan de andere partij ligt. Neem je verantwoordelijkheid voor en geef gewoon toe dat je de ‘enorme vraag’ niet tijdig en uiteindelijk onhandig hebt gecommuniceerd 
  • jullie bieden een product aan welke niet leverbaar is en informeren de klant hier niet over, bieden geen passende oplossing 
  • maken reclame waarin jullie expliciet aangeven dat je overal bereikbaar bent met jullie cellular abonnement voor de Apple Watch. Naderhand blijkt dat er uitzonderingen zijn als; alleen binnen Nederland.

Alsnog blijf ik hoopvol en sta ik open voor een goed gesprek en passende oplossing en wellicht valt de totaal indruk dat T-mobile op mij heeft gemaakt nog te nuanceren.

Reputatie 3

Ze komen niet verder dan; ligt aan Apple die levert niet. Een zinnig antwoord komt er niet. 

Reputatie 5

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij die monopolie die T-mobile op de cellular voor de Apple Watch heeft, hoe de concurrentie deze service al tijden in nevelen verhuld betreffende het wanneer ze dit gaan aanbieden.. riekt naar een gevalletje ‘MickeyMouse geld’.

Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld. 

Reputatie 4

Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld. 

Dus als T-mobile u vier maanden laat wachten, wacht u dan ook? Hoe eerder hoe beter, hoewel we T-mobile niet onmiddellijk na de 23e zullen vereisen, maar als Apple en Amazon binnen twee weken kunnen leveren, waarom zes tot acht weken wachten? en we hebben nooit afgesproken om zes tot acht weken te wachten om te verzenden

Reputatie 5

Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld. 

Je doelt nu enkel op de levertijd. T-mobile heeft ten tijde van de pre order enkel de leverdatum van de 23ste gehanteerd. Pas op de 23ste communiceren ze over 6-8 weken.

Waarom zou je gebruik maken van een pre order wanneer je het 4 weken eerder bij de concurrenten kan kopen? Wat is het nut van een pre order waarbij je 6-8 weken langer moet wachten dan wanneer je bij de concurrentie gaat shoppen?

Reputatie 5

Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:

Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)

Reputatie 4

Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:

Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)

Dan heeft de reactie van deze persoon maar één like gekregen, en deze persoon "ceeejeee" die de post leuk vond "is net lid geworden", het is zo zielig en belachelijk dat er twee robots naar buiten kwamen en met elkaar handelden

Reputatie 4

Worden er überhaupt (mondjesmaat) Watch Ultra’s uitgeleverd of hebben ze in het begin een paar gehad en is het nu wachten op een tweede lading?

Wat is de reden dat er geen enkele informatie komt vanuit T-Mob? Je lapt even vooraf een smak geld in goed vertrouwen en dan wordt je compleet genegeerd. Niet zeuren, gewoon bek dicht en wachten.

Reputatie 3

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Reputatie 5

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..

Reputatie 3

Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen. 

Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..


klopt helemaal. 

Reputatie 1

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Reputatie 4

Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.

 Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)

De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.

Reputatie 3

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..

Reputatie 5

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..


Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt. 

Reputatie 3

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..


Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt. 

T-mobile doet dat monopoly positie 

Reputatie 4

Ondertussen op Mediamarkt

Reputatie 3

Ondertussen op Mediamarkt


ligt toch echt aan Apple dat tmobile niet geleverd krijgt, aldus tmobile in elke reactie. Of er is maar een kleine voorraad en elke winkel keten heeft moeite met leveren. Geld blijkbaar niet voor de MM rare gang van zaken en nog slechtere communicatie van tmobile. 

Reputatie 5

Het ligt ook wellicht aan de beperkte type aanbod. Als ik bij Apple kijk, zie ik dat de zwarte Ocean band een langere levertijd heeft staan dan de andere typen.

Reageer