Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28385 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

Reputatie 3

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Reputatie 4

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Veel uitvoeringen op voorraad bij Amazon en alles 2-3 weken levertijd bij Apple. Snap niet waar T-mobile mee bezig is.

Reputatie 3

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Veel uitvoeringen op voorraad bij Amazon en alles 2-3 weken levertijd bij Apple. Snap niet waar T-mobile mee bezig is.

Dat weet niemand, zelfs tmobile zelf niet eens 

Reputatie 3

Mag toch hopen dat ze vandaag of  morgen geleverd gaan worden, zelfs bol heeft ze op voorraad met morgen geleverd. 

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Reputatie 3

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Ik denk dat ja, of geduld hebben of ergens anders kopen maar zo als ze nu communiceren is gewoon kut. 

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Was de indruk die ik kreeg vanwege de hele gang van zaken. Maar ik bedacht later dat je ze nog steeds met dezelfde korting kopen dus zal dat niet niet kloppen.

Lol. Kreeg net een mailtje van AMP. Wordt nu as. zondagochtend geleverd! Yay! \0/

Reputatie 1

Lol. Kreeg net een mailtje van AMP. Wordt nu as. zondagochtend geleverd! Yay! \0/

Even nieuwschierig voor de voortgang.

wanneer heb je besteld, wat zijn de eerste 4 cijfers van het ordernr en welk bandje?

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

Reputatie 1

Besteld 12-09 nummer 7543*** en nog niets van AMP. Oceaan bandje. Neem aan dat mensen die nu leveringen zien niet dat bandje besteld hebben…

Reputatie 4

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

En welk bandje?

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

En welk bandje?

Groen-Alpine.

Reputatie 2

Is de Apple Watch S8 Aluminium Case - Sportband in de kleur Sterrenlicht niet meer te verkrijgen?

Reputatie 1

Besteld 12-09 nummer 7543*** en nog niets van AMP. Oceaan bandje. Neem aan dat mensen die nu leveringen zien niet dat bandje besteld hebben…

Overigens wel raar: zelfs Apple biedt het zwarte oceaan bandje nu met 1-2 weken levertijd. Begrijp niet wat het probleem bij T-Mobile is. Na dit contract, nieuwe carrier. Inmiddels 7 weken later.

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Zucht tmobile mag wel eens gang gaan maken! 

Reputatie 2

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Keuze tussen 8 weken wachten of meer betalen 🤷🏼‍♂️

Reputatie 4

Is de Apple Watch S8 Aluminium Case - Sportband in de kleur Sterrenlicht niet meer te verkrijgen?

Hij was even direct beschikbaar vorige week en nu staat hij weer op 2 tot 3 weken wachttijd. Ik denk dat het door hun eigen fout komt ze boden sterrenlicht als zilver aan daarna hebben ze de naam veranderd. Maar als je dus zilver had besteld kreeg je na de naamsverandering ook echt zilver ipv wat je besteld hebt. Ik denk dat vele alsnog sterrenlicht hebben genomen waardoor hij snel uitverkocht was. En ze hebben nu een overschot aan zilver

Reputatie 2

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Keuze tussen 8 weken wachten of meer betalen 🤷🏼‍♂️

Ik heb alle tijd, dus mijn keuze heb ik al gemaakt. 

Reputatie 1

Wat voor soort communicatie krijg je als je bestelling klaar is om opgehaald te worden? Krijg je een duidelijke sms, of moet je oppassen voor een e-mail?

16/9 - Black Ocean - 7560****

Reageer