Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28385 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 3

Wat voor soort communicatie krijg je als je bestelling klaar is om opgehaald te worden? Krijg je een duidelijke sms, of moet je oppassen voor een e-mail?

16/9 - Black Ocean - 7560****

Ze zeiden tegen mij een sms van de betreffende winkel waar je besteld had. 

Reputatie 4

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Bij T-Mobile betaal je € 864

Keuze tussen 8 weken wachten of meer betalen 🤷🏼‍♂️

Ik heb alle tijd, dus mijn keuze heb ik al gemaakt. 

Ik ook, maar bestellen in de pre-order en dan al 7 weken moeten wachten terwijl ze overal gewoon leverbaar zijn…

Ik moet ook nog zien dat ik hem volgende week krijg, ik heb zo mijn twijfels.

Reputatie 1

Ik vermoed dat die 6-8 weken levertijd voor de gene die gepreorderd hebben niet vanaf hun preorder datum geteld word maar vanaf de release datum.

aanstaande vrijdag 4-11 is het 6 weken na de release datum.

dus dan zou er tussen 4-11 en 18-11 een hoop geleverd moeten gaan worden.

Reputatie 4

Ik vermoed dat die 6-8 weken levertijd voor de gene die gepreorderd hebben niet vanaf hun preorder datum geteld word maar vanaf de release datum.

aanstaande vrijdag 4-11 is het 6 weken na de release datum.

dus dan zou er tussen 4-11 en 18-11 een hoop geleverd moeten gaan worden.

Toen ik hem bestelde was de leverdatum “vanaf 23 september” oftewel de officiële releasedatum. Daarmee wek je toch sterk de suggestie dat je levert op, of kort na deze datum en niet pas twee maanden later.

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling op kunnen halen.

Ultra met oranje alpine band

Besteld op 11-09 nr 7540****

Reputatie 2

Zojuist mailtje van AMP, ze komen morgen langs…23-9 ultra oranje alpine besteld…7584****
 

 

Reputatie 4

Ik heb ook een mail gehad van AMP, ze komen morgen, de oranje M Apple watch Ultra besteld op 15 september, bestelnummer 75553xxx, ik hoef hier eindelijk niet elke dag te komen om de informatie te checken, succes iedereen 😇

Reputatie 4

Ook hier een bezorgafspraak kunnen maken. Lijkt er op dat ze ineens een grote partij hebben ontvangen.

Reputatie 1

Heeft iemand al bericht voor een watch met het zwarte oceaan bandje?

Reputatie 3

Heeft iemand al bericht voor een watch met het zwarte oceaan bandje?

Nee zelf de zwarte besteld voor 23-9 maar tot op heden nog niks gehoord bestelnummer 7589xxxx. 
 

Reputatie 1

Heeft iemand al bericht voor een watch met het zwarte oceaan bandje?

Ik heb ook een black ocean band ultra besteld (16/09), 7560**** nog steeds niets.

Reputatie 1

Krijg zojuist bericht van AMP. Zwart oceaan bandje, besteld 12-09. Bestelnummer 7543xxxx. Levering zaterdag. It’s about time!

Reputatie 2

Zo juist mijn Ultra in ontvangst genomen, zwarte trail loop besteld 11-09… zojuist een zwarte ocean band ontvangen, klantenservice gecontact “ja stuur maar terug, dan mag je weer achter aan in de rij”. Niks geen excuses of laat staan iets van compensatie. Wat een bagger slechte service… 

Reputatie 1

Zo juist mijn Ultra in ontvangst genomen, zwarte trail loop besteld 11-09… zojuist een zwarte ocean band ontvangen, klantenservice gecontact “ja stuur maar terug, dan mag je weer achter aan in de rij”. Niks geen excuses of laat staan iets van compensatie. Wat een bagger slechte service… 

Wellicht het bandje verkopen & online een ‘trail bandje kopen’. Op ali express heb je al een replica van de trail voor 5 euro.

Neemt niet weg dat het belachelijk is van t-mobile.

Ik wacht nog steeds op mijn ultra met een zwarte ocean band, besteld op 15/9

Ik heb 22-09 een Ultra besteld met de Alpine band (wit). Zijn er al mensen die deze hebben ontvangen? Ik blijf het trouwens bijzonder vinden dat de Ultra al volop te koop is bij de diverse webshops en dat T-Mobile het niet voor elkaar krijgt om tijdig te leveren. 

Reputatie 1

New week, new hopes. Still didn’t get a notification to pickup Black Ocean Band Ultra (16/09, 7560****)

Reputatie 1

Zojuist bericht gehad dat de watch ultra met zwarte ocean band morgen wordt geleverd.

heb dat watch op 15/09 besteld.

Reputatie 1

19-9 besteld en ook hier net bericht voor een afspraak te maken met amp. Echter heb ik de Watch bijna 2 maanden terug zelf maar al gekocht(dag van uitkomen via amac gekocht)  en deze zijn we vergeten te annuleren 🤦Dan er maar 1 op marktplaats zetten 😂

Beste T-mobile,

 

Ik heb een vraagje over de Apple Watch 8 45mm. Ik wacht al langer dan de gestelde levertijd van 3-4 weken maar heb nog geen bericht gekregen dat de watch in de shop klaar ligt. Ook de klantenservice weet van niks… Zijn de levertijden verlengt?

 

Vandaag de ultra alpine white op kunnen halen in de winkel. 17-09 besteld.

Reputatie 5

Ronduit schandalig dat jullie zonder enige vorm van schaamte en zelfrespect mij nog durven op te bellen dat de Watch, welke ik binnen 24 uur na start van de pre-order heb besteld, nu kan afhalen in de store..

Ga je schamen T-mobile. Mij zal je echt nooit meer terug zien komen en structureel negatief beeld wat ik heb gekregen door jullie handelen, werkwijze met iedereen zal delen!

 

 

Reputatie 5

Zo juist mijn Ultra in ontvangst genomen, zwarte trail loop besteld 11-09… zojuist een zwarte ocean band ontvangen, klantenservice gecontact “ja stuur maar terug, dan mag je weer achter aan in de rij”. Niks geen excuses of laat staan iets van compensatie. Wat een bagger slechte service… 

Schandelijke club van medewerkers waar zichtbaar visieloos, stuurloos maar wat gedaan wordt en de begrippen ‘service’, ‘goed ondernemerschap’ nooit begrepen hebben.

Goed nieuws is dat KPN nu ook de Apple Watch met 4g gaat ondersteun. Fijn ook dat zij in dezelfde bekendmaking ook gelijk de beperking van ‘enkel binnen Nederland werkt 4g’ hebben aangegeven. Dat schept tenminste op dit vlak een basis van vertrouwen.

Reputatie 1

Om de andere mensen die nog wachten te informeren, heb ik een sms gekregen dat ik de bestelling voor Black Ocean Band kan ophalen in de winkel van Ferdinand Bolstraat (16/09, 7560****)

Reputatie 3

Vandaag nog maar eens gebeld naar winkel bergen op zoom, nog niks binnen staat op voorraad nog steeds ze konden niet zien wanneer er geleverd zou worden. 23-9 besteld. Ultra black 

Besteld op 17/9 met nr 7566**** en vandaag mijn Black Ocean mogen ophalen in Groningen. 

Reageer