Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28385 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 1

Dit is toch achterlijk dat we pas op de dag waarop de bestellingen zouden binnenkomen pas te horen krijgen dat onze bestelling niet binnen gaat komen. Hoe moeten we dit pikken als klant, we worden voor voorgelogen. Dan kunnen ze wel met de bullshit komen dat ze afhankelijk zijn van Apple, maar Apple doet me de belofte niet, dat is t-mobile. Als ze vanaf het begin hierover duidelijk waren prima, maar dit is onacceptabel. 

Inderdaad, iets meer mea culpa en wat meer persoonlijke aandacht (melding van wat voor jouw persoonlijk de geschatte levertijd is) zou meer op zijn plaats zijn bij een dure aankoop en een abonnement van 2 jaar. Deze mededeling voelt meer als een dikke middelvinger.

Als ze inderdaad hadden gezegd per persoon in het sms’je wat de levertijd voor die persoon was. Maar het is een sms naar een website, waar niet eens de ultra staat vermeld (tenzij ze dat nu hebben aangepast). Het is meer zo van, je zoekt het maar uit, je wacht toch wel

Reputatie 4

Het vage is dat alle berichten zo uiteen lopen. 
Zojuist klantenservice gebeld en de lieve dame daar wist mij niets te vertellen. Zo ook de shop gebeld waar de Ultra opgehaald kan worden bij levering en ook die wist mij niets te vertellen.

Waarom zo vaag allemaal T-mobile.

En snoer de gasten van afdeling sales een keer goed aan, stelletje los geslagen verkoop bende met zeer agressieve verkoop methoden! Daar kan T-Mobile nooit achter staan lijkt mij.. 


Kan iemand mij iig een uitsluitsel geven?

 

 

Reputatie 1

Komt hier ook nog een officieel T-Mobile antwoord, of laten ze ons hier ook net zo stikken als in de sms?

Reputatie 3

Pff jammer van de slechte communicatie vanuit T-mobile, zeg. Als ik niet precies tussen Den Haag, Brussel en Düsseldorf zou wonen had ik hem vandaag ook bij de Apple Store gekocht. 3 uur rijden retour is me te veel.

Het is mijn eerste ervaring met het kopen van een Apple Watch met T mobile en blijkbaar zal het ook de laatste zijn.  6-8 weken wordt niet geaccepteerd...

Wat is de situatie. ongeloof,

Ik heb online geboekt op 16 september voor Apple Watch Ultra Titanium Case 49mm Oranje  

and Ophalen in de winkel op 17 september ontvangen bevestigd van de winkel 

Vanochtend om op te staan en te kijken moest mijn 6-8 weken wachten voor mijn bestelling ….dat is echt niet normaal bijna 2maand wacht tijd. Voor een Apple Watch Ik kan niet geloven dat dit waar is

Reputatie 5

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

Reputatie 4

Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren.

 

Understatement van het jaar

Reputatie 2

Leest iemand van T-Mobile hier mee die wat meer duidelijkheid kan geven?  Ik had ook niet verwacht dat ze allemaal meteen geleverd zouden worden (hoewel dat eerder in deze thread wel toegezegd werd). Maar is het niet zo dat er wekelijks leveringen binnen gaan komen? Hoe komen jullie bij 6-8 weken? Geld dat voor nieuwe bestellingen of ook voor orders die zoals ik op 10 september besteld hebben?

Zoveel vragen 😅.

Reputatie 2

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

Ik ben het niet eens met je…… Apple geeft bij je pr-order een exacte datum of een periode dat is meestal niet langer dan een week waarin ze zeggen wanneer het product verzonden wordt. T-Mobile lokt klanten met levering vanaf 23 sept (wisten allang dat het veel langer ging duren) en maakt op de dag dat de Watch uitkomt de levertijd 6 tot 8 weken later….. dat is echt belachelijk om zo je klanten te lokken en in de maling te nemen !

 

Reputatie 5

Precies, t-mobile is op z’n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk in de manier waarop ze hun producten aanprijzen. Ik geloof ook niet meer dat het onhandigheid is maar meer een bewuste keuze, gezien er tot op heden niks zinnigs vanuit t-mobile is gekomen. Uitleg waarom ze de 6-8 weken vertraging zo laat doorgeven, fatsoenlijk excuses met compensatie, ik noem maar wat.

 Wat mij nu het meest stoort is dat ik mijn order weken geleden gewoon bij Apple had kunnen plaatsen zonder de hassle om elke dag de winkelvoorraad van de Apple store in de gaten te houden om daar de Watch te kunnen bemachtigen.
 

Kan me echt niet indenken dat ze volledig aan de Apple-goden zijn overgeleverd om duidelijk en transparant te communiceren!

Reputatie 1

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

 

Bij Amac online hadden ze zelfs vanmorgen nog voorraad. Dus vanmorgen daar de ultra besteld en komt morgen binnen. Naar het bestellen direct contact met de chat van hun gelegd of de voorraad inderdaad klopte volgens de gene wel. Niet mijn kleur bandje maar die is natuurlijk te veranderen.

Reputatie 2

Het is allemaal heel vervelend en inderdaad een gebrek aan communicatie vanuit T-Mobile. Aan de andere kant, vanaf 23 september klopt nog altijd. Probleem is dat er geen voorraad informatie komt, pas enkele dagen van te voren.

Ik zelf heb gister avond bij Amac en Mediamarkt een Watch besteld die op voorraad zou zijn (niet vanaf 23 september maar met de melding morgen bezorgd), allebei niet verzonden. Dus voorraden daar op de site lijken ook niet te kloppen. 

Gelukkig vanmiddag in Den Haag alsnog mijn Ultra kunnen ophalen, wel iets duurder dan bij t-mobile maar wel met een large bandje. 

Als er iemand nog interesse heeft in een large bandje oranje, laat even weten, iets goedkoper dan bij Apple en per maandag beschikbaar. Heb ik gereserveerd omdat ik er vanuit ging dat ik via T-Mobile een M zou krijgen.

Hopelijk gaat Apple sneller leveren aan T-Mobile dan die 6-8 weken, anders gewoon andere winkels in de gaten houden. Als je geluk hebt pak je aangevulde voorraad direct. 

Reputatie 3

Het lijkt me dat T-Mobile nu tijd zat heeft om aan alle klanten te vragen welke maat bandje ze zouden willen hebben. 

Reputatie 4

Het lijkt me dat T-Mobile nu tijd zat heeft om aan alle klanten te vragen welke maat bandje ze zouden willen hebben. 

Ze zouden eerst eens kunnen beginnen met een “sorry dat we jullie zo slecht informeren over de levertijd” maar helaas blijft het oorverdovend stil.

Zodra Apple watch esim door een andere provider wordt ondersteund ben ik weg.

Reputatie 4

Dus nu wordt T-Mobile stil en reageert niet? Dit bedrijf is geweldig, geen uitleg, geen verontschuldiging, 6 tot 8 weken levertijd, wat een geweldige zaak 👏🏻👏🏻👏🏻

Reputatie 1

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Reputatie 2

Bij belsimpel zijn ze gewoon op voorraad en morgen in huis. Ik heb daar nu besteld, ik ga nu tmobile afzeggen.

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Reputatie 5

Bij belsimpel zijn ze gewoon op voorraad en morgen in huis. Ik heb daar nu besteld, ik ga nu tmobile afzeggen.

Heb je dit ook werkelijk bevestigd gekregen? Zoals het er naar uit ziet is het bij hun ook nog steeds pre-order en lijkt mij die levering datum meer een standaard waarbij in normale situatie de volgende dag kunnen leveren.

Reputatie 2

Ik heb die met het large bandje nodig volgens de Apple site. Dus ik heb de Ultra groen met large bandje besteld. Wordt morgen bezorgd.

Reputatie 2

Ik ben benieuwd of je de Apple Watch ultra morgen ook echt gaat krijgen.

wand ze zijn echt nergens leverbaar helaas.

 

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd

Reputatie 4

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Ik heb me door de Tmobile verkoper helaas laten ompraten naar ophalen in een winkel…

1e keus was namelijk laten bezorgen door AMP.

Enjoy the Ultra!

Reageer