Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28383 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 2

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd

Ik heb hem ook op de dag dat preorder begon besteld en heb hem ook sinds vandaag binnen. Er is dus wel uitgeleverd. Ook via AMP. 

Reputatie 5

Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten. 

Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.

 

Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.

Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:

Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.

Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd. 

Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd

Ik heb hem ook op de dag dat preorder begon besteld en heb hem ook sinds vandaag binnen. Er is dus wel uitgeleverd. Ook via AMP. 

Nice! Goed om ook de positieve berichten te horen.
 

Ik heb ‘m een dag na de start van de pre order besteld en nog niks vernomen. Wellicht komende week hoor ik wat. Ook begin ik wat te twijfelen aan het laten leveren in de winkel..

Reputatie 3

Hier ook 9 september een (vroege) pre-order geplaatst en vandaag netjes via AMP geleverd. Moet zeggen dat het Ocean bandje me eigenlijk positief heeft verrast, past en zit beter dan ik had verwacht.

Reputatie 4

Moet zeggen dat ik me wel een beetje in de maling voel genomen en daarbij het gevoel heb aan het lijntje te worden gehouden.

Heel rap graag feedback van T-mobile!

Reputatie 2

Hier ook 9 september een (vroege) pre-order geplaatst en vandaag netjes via AMP geleverd. Moet zeggen dat het Ocean bandje me eigenlijk positief heeft verrast, past en zit beter dan ik had verwacht.

Eens. Ik vind het Ocean bandje echt perfect zitten. Ook de sluiting werkt top. Van tevoren had ik enige twijfels of het materiaal van het bandje misschien stroef zou zijn in contact met lakens tijdens het slapen. Maar dat ik totaal niet het geval. Ook de Midnight kleur vind ik mooi. Bij bepaald licht lijkt het ook een beetje heel diep donkerblauw.

Reputatie 2

Goede morgen,

ik heb de alpine besteld, wie heeft deze al binnen en mijn vraag, welke maat krijg je erbij vanT-mobile s/m/l?

grt

dennis

 

 

Reputatie 4

Goede morgen,

ik heb de alpine besteld, wie heeft deze al binnen en mijn vraag, welke maat krijg je erbij vanT-mobile s/m/l?

grt

dennis

 

 

Medium

Reputatie 2

Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.

niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff

Reputatie 3

Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.

niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff

Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina 🤔

Reputatie 2

Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.

niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff

Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina 🤔

Bij mij heeft dat ook een paar dagen geduurd nu zie ik het wel bij bestel status. Waarschijnlijk moeten ze het nog goed keuren. En mijn ervaring bij T-Mobile is dat ze totaal niet snel zijn met hun dingen te regelen voor klanten. Alleen als klant wil worden dan zijn ze in eens heel snel en daarna houd het ook echt op.

Reputatie 3

Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.

niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff

Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina 🤔

Bij mij heeft dat ook een paar dagen geduurd nu zie ik het wel bij bestel status. Waarschijnlijk moeten ze het nog goed keuren. En mijn ervaring bij T-Mobile is dat ze totaal niet snel zijn met hun dingen te regelen voor klanten. Alleen als klant wil worden dan zijn ze in eens heel snel en daarna houd het ook echt op.

Ik ga het wel meemaken, ben een geduldig mens en zie wel wanneer ik hem geleverd krijg. Ben al jaren een tevreden klant bij deze club en natuurlijk is het communicatief niet bijzonder sterk van T-Mobile maar ga persoonlijk niet over huilen verder, wacht liever een paar weken en steek die €135 prijsverschil in mijn eigen zak 😁

Reputatie 3

Ik denk dat T-Mobile zichzelf in de voet geschoten heeft door alleen horloges met bandje m te bestellen en misschien daardoor een kleinere levering gehad heeft. Uiteraard geldt dit niet voor alle bandjes.

Dat zou ook verklaren waarom Amac nu een levertijd heeft staan van 1-5 weken en T-Mobile 6-8 weken. 

Misschien moet de afdeling inkoop even wakker worden?!
 

Reputatie 4

Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols. 
 

 

Reputatie 3

Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols. 
 

 

Wanneer besteld?

Reputatie 4

Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols. 
 

 

Wanneer besteld?

09-09-2022 omstreeks 15:00 uur

Reputatie 3

Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols. 
 

 

Wanneer besteld?

09-09-2022 omstreeks 15:00 uur

Ik op 10/9 dus nog even wachten maar 😃

Veel plezier met je nieuwe aanwinst 😉

Reputatie 4

Ik bestelde het op 10 september en mijn vriend bestelde het op de 14e. Ik schat dat ik het volgende week zou moeten ontvangen, maar mijn vriend weet het niet zeker, omdat het lijkt alsof de levering nu erg traag is

Reputatie 4

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Reputatie 4

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Het is jammer

Reputatie 4

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Het is jammer

Tja, defect product is gewoon pech hebben en kan niemand iets aan doen. Infantiel de winkel uitgezet worden, first time for everything I guess, vond ik een waardeloze ervaring. 

Blijkbaar ben ik niet de enige zie screenshot volgende post.

 

Reputatie 4

Is de beste man wellicht overwerkt?

Als je mensen om het minste of geringste zonder service, incl. een houding van I dont give a f*ck de winkel uitzet snap je het denk ik niet helemaal…

 

Meerdere Google reviews liegen er niet om voor wat betreft de filiaal manager Hakan, welke mij ook hielp, blijkbaar veel meer mensen met soortgelijke ervaringen. Wat doet die vent nog in jullie winkel? 

Reputatie 5

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Schandalig! Wanneer een product binnen een paar uur een defect vertoont, zou je in Nederland wel mogen verwachten dat de verkoper het als aannemelijk beschouwd dat het product op moment van verkoop het defect al had (natuurlijk afhankelijk van wat het defect is). 
 

Maar ik vrees ook dat ze niet nog een paar Ultra’s op de plank hebben liggen. Omruilen zal inderdaad wat lastig worden.

 

 Zo’n store is het visitekaartje voor de organisatie. Blijkbaar ziet T-mobile dit toch anders, als ik je zo lees. 
 

Ik hoop dat je via de klantenservice wel correct geholpen zal worden. Succes!

Reputatie 3

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Lekker dan…hier kun je misschien met je klacht terecht.

Ook balen van je Ultra, wat is er precies mis mee?

Reputatie 4

Wat me net overkwam,

 

Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.

Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:

 

”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
 

Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.

Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.

 

Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.

 

Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal. 

 

Schandalig! Wanneer een product binnen een paar uur een defect vertoont, zou je in Nederland wel mogen verwachten dat de verkoper het als aannemelijk beschouwd dat het product op moment van verkoop het defect al had (natuurlijk afhankelijk van wat het defect is). 
 

Maar ik vrees ook dat ze niet nog een paar Ultra’s op de plank hebben liggen. Omruilen zal inderdaad wat lastig worden.

 

 Zo’n store is het visitekaartje voor de organisatie. Blijkbaar ziet T-mobile dit toch anders, als ik je zo lees. 
 

Ik hoop dat je via de klantenservice wel correct geholpen zal worden. Succes!

 Ik ben er vrij nuchter onder verder, defect kan nu eenmaal gebeuren en heeft niemand invloed op. Ik ben door gegaan naar de Apple store en ben daar prima geholpen, is er naar mijn klacht gekeken en krijg ik eerdaags antwoord. 
 

De wijze van omgang en het ineens persoonlijk maken was natuurlijk ongehoord.

 

Reputatie 5

@Furrr  Wat is er mis met de Ultra?

Reageer