F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Reputatie 1

En wat ik heel vervelend vind is de stilte van T-Mobile. De moderator lijkt zich stilletjes in een hoekje verstopt te hebben. Communicatie 0.0 bij T-Mobile. Ik vind het bedrijf steeds slechter worden. Alleen maar geld naar binnen harken, maar service wordt er op geen enkele manier meer verleend.

Reputatie 2

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Slim dat ik was heb ik de link bewaard waar je die gratis spullen kan claimen namelijk: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds aangezien die niet meer terug te vinden aangezien de pre sale voorbij is.

als je daarop klikt en helemaal naar beneden gaat kan je op 'actievoorwaarden’ drukken dan verschijnt een pdf met de voorwoorden, Hier een copy+paste daarvan:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bijzondere actievoorwaarden – Krijg Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 bij aanschaf van een
Google Pixel 7 of krijg Google Pixel Buds Pro t.w.v. €199 bij aanschaf van een Google Pixel 7 Pro.
i.c.m een T-Mobile abonnement.
Promotie
Bij aankoop van een Google Pixel 7 ontvang je gratis Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 i.c.m een
T-Mobile abonnement. Bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro ontvang je gratis Google Pixel Buds
Pro t.w.v. €199 i.c.m. T-Mobile.
Deze promotie loopt van 6 oktober 2022 17:00 uur t/m 23 oktober 2022 en zolang de voorraad
strekt.
Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer
deelnemen per huishouden. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.
Google en T-Mobile streven ernaar de Google Pixel Buds A-series of Google Pixel Buds Pro binnen zes
weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.
Product EAN Met
Google Pixel 7 128GB Wit 840244700669
Google Pixel Buds A-
series t.w.v. €99
Google Pixel 7 128GB Zwart 840244700652
Google Pixel 7 128GB Groen 840244700676
Google Pixel 7 256GB Wit 810029936651
Google Pixel 7 256GB Zwart 810029936644
Google Pixel 7 256GB Groen 810029936668
Google Pixel 7 Pro 128GB Wit 810029937436
Google Pixel Buds Pro
t.w.v. €199
Google Pixel 7 Pro 128GB Zwart 810029937429
Google Pixel 7 Pro 128GB Groen 810029937443
Google Pixel 7 Pro 256GB Wit 810029937467
Google Pixel 7 Pro 256GB Zwart 810029937450
Google Pixel 7 Pro 256GB Groen 810029937474
Deze promotie is alleen geldig indien je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro hebt gekocht via T-
Mobile i.c.m. een abonnement. Google is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de
deelnemende modellen bij T-Mobile.
Deelnemen
Ga naar https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds, vul het online aanmeldformulier in en upload het

 
 
 

aankoopbewijs (met aankoopdatum binnen de promotieperiode: 6 oktober 2022 17:00 t/m 23
oktober 2022) van je Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro uiterlijk 20 november 2022.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via t-mobile@activationboxx.com
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met deze Bijzondere
Actievoorwaarden van Google en T-Mobile zoals vermeld op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De enige die de voorraad weet zijn ze zelf 😅 we moeten maar op hun blauwe ogen geloven ...

 
 
Reputatie 2

ik heb weken terug de vraag gesteld betreft die gratis Buds pro's namelijk t-mobile@activationboxx.com , Omdat actie formeel slechts tot 20 nov duurt. De levertijd is langer dan de actie. Ik kreeg zojuist antwoord van ze:

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.
Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 
 
 
Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 
De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!
 

 

 

Reputatie 1

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Bijzonder, ik wacht ook op de groene 256GB en heb zojuist ook nog even voor de honderdste keer gebeld. En kreeg als antwoord: Maar meneer deze telefoon is niet meer leverbaar, hij zit niet in ons assortiment en gaat ook niet meer geleverd worden. Zullen we de order direct annuleren? (Wat ik niet heb gedaan omdat ik hoop dat dit onjuiste informatie is) 

 

Dat terwijl ik wel de bovenstaande mail heb ontvangen omtrent de Pixel Buds actie. 

 

Heel vreemd en uiterst onprofessioneel allemaal. 

Reputatie 1

Ik heb ook de groen 256gb besteld. Dan zal ik morgen ook eens bellen. 

Hopelijk krijg ik dan een ander antwoord. Het duurt allemaal wel lang en het is ook weer lekker onduidelijk allemaal. 

Beetje jammer 

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.

Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 

 

https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 

De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!

 

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. 

 

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy

 

Ik heb deze mail gehad, dus hopelijk gaat het wel goed komen. 

Reputatie 1

heeft iemand al iets gehoord?

heeft iemand al iets gehoord?

Ja helaas wel.

Ik ben letterlijk 5 minuten geleden gebeld door T-mobile, omdat ik geëist had dat ze een keer met concrete antwoorden moesten komen mbt levering. Hier is de medewerker achteraan gegaan. Na een week ben ik eindelijk teruggebeld.

Ik heb op 12 oktober een pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb besteld. Krijg dus net te horen dat de 256 gb varianten pas in WEEK 50 VERMOEDELIJK geleverd kunnen worden. Bi-zar.

Hij gaf verder wel aan dat er contact is geweest tussen T-mobile en Google. Google is inmiddels op de hoogte van de situatie en zou nog met een reactie komen. Hier word ik over teruggebeld. 

Ongelooflijk dat pre-orders niet eens geleverd kunnen worden. Het ergste vind ik dat het niet lijkt '"te leven" binnen T-mobile. Elke medewerker die ik heb gesproken, en dat zijn er inmiddels flink wat, reageert elke keer verbaasd alsof ze voor het eerst over dit probleem horen. Van de Iphone is het bij ze bekend, maar van de pixel...zoveel aandacht wordt er dus aan besteed.

 

heeft iemand al iets gehoord?

 

Reputatie 7
Badge +14

Deze “pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb” variant is door Google helaas te weinig geproduceerd of voor Nederlandse consumenten beschikbaar gesteld. Ook bij de enigste retailer, die deze Pixel zonder grijze import verkoopt, is de levertijd voor dit model 7 weken. Annuleren en ergens anders bestellen gaat hem dus niet sneller van Google naar jou krijgen.

Reputatie 1

Ik heb nog een update, ik kon kiezen tussen de 256gb zwart (geannuleerd), of wachten op de groene, ik zou nog te horen krijgen hoe lang dat kon duren.

Mij is nu vanuit de winkel (afgelopen woensdag) verteld dat het binnen 2 weken geleverd werd in de winkel. Zal wel laten weten als/of ik hem binnen heb.

Hier nog niks gehoord, echt belachelijk. Ze laten je gewoon afwachten  zonder enkele informatie. Elke medewerker zegt wat anders.  Als er een vertraging optreed in de levering zou de klant tijdig juist geïnformeerd moeten worden, dat mogen we toch wel verwachten van een bedrijf als t-mobile..

 

Het is maar afwachten of de oortjes straks nog leverbaar zijn, het is maar afwachten of / wanneer we ons toestel krijgen. Ze gdragen zich als een malafide dropshipper.

Reputatie 1

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

 

hoesje is net besteld via Belsimpel, vervolg vraag is hoe lang de levertijd daarvan is…..

De T-Mobile winkel heeft contact met mij opgenomen, de telefoon is niet leverbaar. Op zijn vroegst in week 52 maar ook dat was niet zeker, ze geven de schuld aan Google.

 

De enigste optie was de bestelling annuleren, en een nieuwe bestellen. (128G) die wel leverbaar zijn. Of hem 'elders zoeken'. 

 

Daarom heb ik dus weer naar de klantenservice gebeld i.v.m. De buds, hun reactie: hoe vervelend we het ook vinden helaas meneer u heeft dan inderdaad geen recht meer op de buds. Ongelofelijk.

 

(De T-Mobile shop medewerker zou me nog terug bellen om te kijken of hij iets kon regelen maar na er uren achteraan te hebben gezeten afgelopen maand heb ik er weinig vertrouwen meer in. 

Reputatie 7
Badge +14

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Alle medewerkers van t-mobile zeggen hetzelfde.  Er is een behoorlijke levertijd vanuit Google.  Sommige modellen zijn er nog wel, andere hebben 2 maanden levertijd. Zie de openingspost waarin nog iets van een indicatie staat. Verder is het voor hen ook afwachten wanneer en hoeveel Google precies gaat leveren.  Dit is de eerste keer dat Google formeel hun telefoons in Nederland lanceert. Ze worden ook maar via 2 partijen aangeboden en dan is nog steeds blijkbaar een onderschatting van het succes gemaakt.

Reputatie 1

In the google store, you can see that they deliver the hazel 256gb 2-9 december if you order now. How come t-mobile delivers later than them even though we ordered earlier. To me all these does not make sense. If delivery time is 2 months, Why store told Dylan-O that they cannot deliver? To me it sounds like t-mobile employees does not have a good visibility on this and tell customers different things. 

Reputatie 1

I have just asked again for free buds to activationboxx , and they told me the link will be active till 31 December. 

Reputatie 2

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Reputatie 1

Ik heb mijn p7p 256 zwarte vanaf release dag, maar nog geen buds mogen ontvangen... Zou ze binnen 6 weken hebben, en dat is vrijdag a.s.

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Wanneer had jij de telefoon besteld? Ben wel benieuwd!

Reputatie 1

I just got my phone 256gb hazel, and registered to the activationbox link as first thing after I get the IMEI number. Now has to wait for the headphones. 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Reageer