F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

24 oktober goedgekeurd, vandaag ontvangen. 😁

Reputatie 3

24 oktober goedgekeurd, vandaag ontvangen. 😁

Hetzelfde hier. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier geen fijne smaak aan over heb gehouden wat betreft T-Mobile en hun service. Valse belofte op valse belofte, gevolgd door simpelweg niet meer reageren. Ik heb meer dan 3 weken terug zelfs een aangetekende brief gestuurd waar nog altijd niet op is gereageerd.

Reputatie 2

Wat betreft de Pixel Buds Pro nog steeds niets ontvangen, ondanks in oktober al een goedkeuring te hebben ontvangen. Alle mailtjes worden beantwoord met de standaard “We verwachten binnenkort weer een lading” en vervolgens stilte. 

Fijn dat anderen ze wel sporadisch beginnen te ontvangen maar het hele verhaal is echt te triest voor woorden. Beloftes die niet nagekomen worden en niets anders dan verwijzen naar andere partijen die verantwoordelijk zijn. T-Mobile mag zich hier diep voor schamen.

We zijn gelukkig pas 5 maanden verder..

Reputatie 7
Badge +9

@DriesZumker 

Wij zijn afhankelijk van de voorraad van de fabrikant en vanwege de beperkte voorraad zijn zit er een vertraging in de levering van de buds. Wij hadden dit liever ook anders gezien, maar we doen ons best om de voorraad die beschikbaar is op tijd te leveren. Zodra er weer voorraad beschikbaar is, ontvang je een bericht met de leveringstijd. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ze snel in handen krijgt. 

 

Reputatie 2

@Hajar Ik snap het, maar dat is hetzelfde bericht wat ik al krijg sinds de eerste 6 weken levertijd zonder een enkel bericht voorbij zijn gegaan, ondertussen  Destijds kreeg ik al geen enkel pro-actief bericht vanuit jullie of de derde partijen die het zouden leveren en ondertussen is het nog steeds het enige wat jullie kunnen vertellen.

De excuses voor het ongemak hoeven niet meer gemaakt te worden, dat begint net zo herhaaldelijk te worden als het excuus dat het bij Google ligt.

Ik raad in ieder geval niemand meer aan om voor acties bij T-Mobile te gaan.

Reputatie 2

Mijn Pixel Buds Pro zijn afgelopen vrijdag binnen! Goedkeuring was van 25 nov dus dat zijn precies 11 weken.

Nog even dit:, ik weet dat dit niet voor gemaakt is maar toch wilde ik dit met jullie delen. Sinds ca 2 weken heeft mijn Pixel 7 Pro af en toe connectie problemen, zowel thuis op de WiFi als buiten op de 5G. Dit duurt ca 1 minuut voordat verbinding weer is. Na herstart werkt alles weer en soms airplane mode en weer terug. Ik vroeg mij alleen af of ik de enige ben met dit probleem.

Mijn toestel is voorzien van de laatste software updates

Reputatie 7
Badge +14

Het aantal toestellen van Pixel is niet zo groot in Nederland. Ervaringen kun je daarom beter delen en ophalen in specifieke fora daarvoor. Bijvoorbeeld bij Tweakers.

Reageer