F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

I could pickup my 256GB Pro hazel today as well. However they could not process the existing order as they do not sell the phone with that specific memory anymore (yes weird). They wanted to delete the order and put in a new one. I refused as it makes the chances on the buds really low. As administration wise the existing order ordered beginning of November. If deleted the system could not show I had ordered it at that date.

Bit of a mess at t-mobile, if you ask me. I do not have an issue that mistakes are made. What I find irritating that nobody can tell you anything. No guarantee on the pixel buds etc etc.

I can imagine things going wrong in these times. But nobody takes some kind of responsibility. Also nothing on this forum from T-Mobile. While it can be so simple.

Example.

  1. Dear customer. We are sorry to inform you you're order has been delayed. It is uncertain now when it will arrive due to logistical reasons. We will update you once we have more information or in two weeks with a status update.
  2. You can still fill in the form for the pixel buds once you receive your phone. Keep your existing order so we can verify the date of purchase.

 

Then after two weeks you send a status update. That is it…… 

It's sad. To be honest I am thinking about canceling everything because of the way we have been treated. T-Mobile has no real service. The people are kind but stuck with limited processes. Exceptions can not be handled. I do not blame the people working there. I blame a bad organisation. I give management 1 star. 

 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

Reputatie 2

Mijn 7pro 256 groen is binnen! Had het op 12 okt besteld vandaag ontvangen dus iets meer dan 6 weken gewacht. Heb direct ook aangemeld voor de gratis Buds pro, jullie horen nog van mij hoe dit gaat aflopen

Heel veel sterke en succes met jullie bestelling

Reputatie 1

Ik heb mijn 7pro groen ook binnen. 20oktober besteld. Meteen de buds pro besteld en deze is goedgekeurd, over 6weken zouden ze dus moeten komen. 

 

Succes iedereen die nog aan het wachten zijn. 

ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

Reputatie 1

ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Dit is wel heel zuur, hebben ze je nog wel iets van compensatie oid aangeboden? Wel echt belachelijk, hij is inmiddels namelijk ook weer te bestellen via de google store.

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

dank

Reputatie 2

Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

Reputatie 1

Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...

Reputatie 1

Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...

Helaas nog geen reactie van de activationboxx kant misschien kan iemand van het team checken wat de status is bij het activationboxx team gezien het ons hier laten weten @Pharwin of @Demi ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dutch_marco 

Wij hebben daar geen inzicht in. Je ontvangt een bericht zodra je bestelling leverbaar is. Ik hoop dat je die snel zult ontvangen. 

Reputatie 3

@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Reputatie 6
Badge +6

@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bedankt voor deze update @Pharwin. De klantenservice van T-Mobiel wijst naar ActivationBoxx en ActivationBoxx reageert niet meer op mails. Verder is jouw bericht de enige geverifieerde update die ik kan hierover kan vinden.

Kunnen jullie hierover pro-actiever gaan communiceren? Op 1 december heb de reactie ontvangen dat het nog één a twee weken zou gaan duren en op 14 december ontving ik exact dezelfde reactie. Dat is natuurlijk compleet waardeloos.

Reputatie 6
Badge +6

@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 3

@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin heb je nou bewust de zin uit de voorwaarden aangepast in jouw bericht hier? Daarin staat juist dat “Google en T-Mobile” streven naar een levering van 6 weken (ondertussen zitten we al op 10 weken...).

Ik denk dat voor zowel mij als de anderen het probleem is dat jullie geen verantwoordelijkheid lijken te nemen; er wordt enkel maar gewezen naar ActivationBoxx (derde partij die jullie gebruiken voor het leveren van acties, onderdeel van 10xcrew), of naar Google. Maar daar hebben wij zelf niks mee te maken. Wij hebben gereageerd op een actie van T-Mobile, we hebben ons geregistreerd op de site van T-Mobile, we hebben antwoord gehad van T-Mobile dat de registratie is goedgekeurd, en al ons contact over deze actie gaat via T-Mobile. Met de derde partijen waar jullie afspraken mee hebben, hebben wij niks te maken. Dus het zou fijn zijn als T-Mobile nu ook haar verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat dit op een nette manier wordt opgelost. Zoals @ReadySteadyFlow ook in het andere topic zei: de buds zijn bij andere winkels gewoon op voorraad en leverbaar, dus zie ik geen reden waarom dit nu al bijna een kwartaal moet duren.

Duurt wel écht te lang he dit.. helaas nog geen gehoor van activationboxx.. 

Ik heb ook nog helemaal niks gehoord over de Pixel Buds Pro behalve dan dat ze ieder week vertellen dat er volgende week een nieuwe order binnen komt en ik ze binnen twee weken zou ontvangen. Ik ben met 3 abonnementen op zich zeer tevreden over T-Mobile, maar begin me nu zo te irriteren aan die misleidende antwoorden op mijn mails dat ik ga overstappen zodra een Abbo is afgelopen.

Reputatie 2

ik heb vanmorgen deze mail ontvangen van t-mobile@activationboxx.com, zonder dat ik zelf acheraan ben geweest:

 

Beste,
 
Helaas ondervinden wij al langere tijd problemen met de levering van de Google Pixel Buds Pro vanuit de leverancier naar ons warehouse. 
 
Wij zijn druk bezig om deze problemen samen met de leverancier zo snel mogelijk op te lossen.
 
We hebben helaas geen exacte inschatting hoe lang dit nog gaat duren. We verzoeken je dus om nog even geduld te hebben 🙂 Op de dag dat de Google Pixel Buds Pro naar je verstuurd worden, ontvang je een email met de track & trace informatie.
 
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging in de levering.
 
Een fijne dag toegewenst!
 
Met vriendelijke groet,
T-Mobile

 

 

Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Reputatie 1

Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Wat was de afzender van de puds pro? ik heb namelijk in mijn PostNL app pakket staan uit zuidbroek zonder dat ik iets besteld heb.

 

heb nog geen track & trace mail gehad o.i.d. dus hoop dat ze het zijn.

Voor mij ook een zending van Stock Today uit Zuidbroek. Fingers crossed.. hopelijk duurt de PostNL staking niet te lang.

Reputatie 2

Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Bedankt voor het delen met jouw ervaring. Als ik goed heb geteld zit ik nu op week 8, als ik op jouw ervaring afgaheb dus nog 4 weken te gaan…..we zullen zien…..

Reageer