F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro
Reputatie 7
Badge +9

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


107 reacties

Reputatie 2

@Pharwin Hij is al binnen! Net zoals een aantal mensen hierboven kreeg ik een PostNL mail zonder enige “aankondiging” van T-Mobile dat er een pakketje aankwam en dit was em!

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Reputatie 2

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.

Dank.

Dan wacht ik nog even af of ik ook nog een aankoopbewijs toegestuurd krijg, en zo nee, dan gebruik ik de bevestigingsmail wel.  (Heb geen betalingsbewijs.)

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.

Dank.

Dan wacht ik nog even af of ik ook nog een aankoopbewijs toegestuurd krijg, en zo nee, dan gebruik ik de bevestigingsmail wel.  (Heb geen betalingsbewijs.)

Eindelijk ook het aankoopbewijs ontvangen.

Het gaat allemaal wat langzaam met weinig communicatie door T-Mobile, maar het is wel allemaal goed gekomen.

  • do 6 oktober: besteld, met verlenging van een opengebroken sim-only contract.  Bevestiging ontvangen waarin weinig meer staat dan: 1) Bestelling is ontvangen, 2) Ingangsdatum abonnement 06-10-2022.
  • wo 12 oktober: melding van PostNL dat mijn pakket van Stay Connected onderweg is.
  • do 13 oktober: Pixel 7 Pro wordt bezorgd.
  • vr 14 oktober: nieuwe abonnement wordt doorgevoerd (dus niet per 06-10-2022), contract wordt verstuurd.
  • za 15 oktober: aankoopbewijs telefoon wordt verstuurd.
Reputatie 1

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds? Iemand een idee?

 

Groet, 

Menno

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik heb dit voor je nagevraagd en verwacht dinsdag een reactie hebben. Ik verwacht wel dat dit goed komt! 

Reputatie 1

Ik heb 19oktober de pixel7 pro besteld bij een verlenging van het abonnement, ik kreeg gister een SMS dat ik tussen 26 en 28 november een bericht krijg waneer het toestel verzonden gaat worden. 

Zo val ik dus buiten de actie. Erg jammer. Ik wil wel de buds erbij krijgen. 

Hoe kan ik dit oplossen. 

Ik heb namelijk geen toestelnummer of iets dergelijks.

 

Hello, I also would like to get the free buds but my delivery date is from 28th of November. Are we out of luck or this can be fixed somehow?

 

Reputatie 1

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik heb dit voor je nagevraagd en verwacht dinsdag een reactie hebben. Ik verwacht wel dat dit goed komt! 

 

Beste Hajar, 

Heb je hier al duidelijkheid over? Ik zit namelijk met het zelfde probleem.

 

Dank alvast,

Wimkees

I asked the customer service about this issue yesterday and I was told to contact them when I receive the phone and they will sort it out for me.

@Hajar Can you confirm that this is correct or you have a different information?

Thanks

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. 

Reputatie 1

Heb net nog maar eens gebeld, maar werd aan de telefoon heel raar geholpen. Daar werd gezegd dat ik vermoedelijk naar de buds kan fluiten. Ze raadde me zelfs aan om de verlenging te annuleren en naar een ander bedrijf te gaan. Zou mijn medewerker niet zijn…

Net eens geprobeerd om de bestelling te annuleren. Maar dat kan niet, want dan moet je een aankoopbewijs en imeinummer invoeren. Van ee ntoestel dat over ruim een maand pas wordt geleverd. Belachelijk natuurlijk!

 

 Ben benieuwd of hier nu eens iemand naar gaat kijken die er wel iets over kan zeggen want dit is geen manier van zaken doen natuurlijk.

Reputatie 1

Gesprek via de chat:

Desiree

Hallo, ik ben Desiree. Wat kan ik voor je doen vandaag?

4:15:42 PM

Ik

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds?

4:15:59 PM

Dit is inmniddels een week geleden gebeurd

4:16:26 PM

Desiree

Hi Menno! Geen zorgen! Ik ga meteen voor je uitzoeken hoe dit verder opgepakt kan worden.

4:18:21 PM

Ik kan me goed voorstellen dat je alsnog gebruik wilt maken van deze mooie aanbieding en weet zeker dat het ook mogelijk is.

4:18:45 PM

Gaat dit om mobiele nummer 0651196xxx?

4:19:01 PM

Ik

ja

4:19:15 PM

Desiree

Super, dankjewel!

4:19:27 PM

Ik

ja

4:21:06 PM

Desiree

Ik krijg te horen van mijn collega's van de verkoop dat je na ontvangst van de telefoon meteen contact met ons kan opnemen, zodat wij op de hoogte kunnen brengen hoe je alsnog deze airbuds kan bestellen.

4:22:31 PM

Ik

Nou dan ga ik er maar van uit dat dit correct is... :[

4:23:15 PM

Desiree

Daar kun je echt op vertrouwen.

 

Reputatie 1

Ik zou toch wel graag een officiële reactie van T-Mobile willen zien hierover. Ik zie het al gebeuren dat ik mijn toestel ontvang en die buds toch niet krijg. Dan moet ik het met de klantenservice doen en daar heb ik echt niet alle vertrouwen in. Wie stuur ik dan een bericht? En hoe?

 

Ik vind dit erg wazig hoor, zal toch niet de eerste keer zijn dat zo een situatie zich heeft voorgedaan?

 

@Hajar Any update on this? It is super weird how there is no official statment about this.

Also how about the stock, I see that you don’t sell the 256 varient any more, are you going to cancel our orders or something?

Reputatie 2

Hallo T-mobile,

 

ik zit nog steeds te wachten op mijn Pixel 7 Pro 256GB, kunnen jullie misschien hier wat zinnigs over zeggen?

 

12 okt: Toestel besteld

13 okt: sms ontvangen, levertijd gaat waarschijnlijk tussen 7 en 9 nov

20 okt: sms ontvangen met nieuwe verwachte levertijd tussen 28 en 30 nov

26 okt reactie gekregen per mail van T-mobile - Activationboxx

 

Het lijkt of sommige mensen het toestel al binnen hebben met een besteldatum na de mijne.

Aangezien de gratis Bubs Pro actie officeel tot 20 nov kan claimen (zolang de voorraard strekt) ben ik dus bang dat ik achter het net gaat vissen. Er wordt namelijk gevraagd naar het IMEI nummer van het toestel.

Ik heb daarom een mail gestuurd naar bijhorende mailbox T-mobile - Activationboxx

zij gaven aan dat sommige klanten inderdaad wat langer op hun toestel moeten wachten dan verwacht. Op het moment van schrijven nog geen uitsluitsel bekend is .

Het zal heel sneu zijn als ik door de trage levertijd mijn gratis Buds Pro zal mislopen. Dat was mijn voornaamste reden geweest om een pre-order te plaatsen.

 

Hoop dat jullie mijn meer duidelijkheid kan geven, alvast bedankt

Reputatie 1

Hi T-mobile,

I have also bought pixel 7 pro and I thought i will get free buds as it was advertised like that and this was one of the reasons that i preferred for pixel 7 pro. I will get my phone also after 20Nov, If I cannot get free buds, I really want to cancel this order. 

Regards,

Reputatie 1

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

Reputatie 2

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

bedankt voor je info, nu maar hopen dat we daar tussen zitten...

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

Reputatie 1

Ten eerste, winkelmedewerker was super behulpzaam en meedenkend.

Voor mij is er een mogelijke oplossing, er was een geannuleerde zwarte variant die apart wordt gelegd tijdelijk. Want ik krijg ook nog te horen of de groene variant überhaupt nog mogelijk is, want daar wil ik best even op wachten. Als het dan niet kan, of echt superlang kan duren, ga ik voor de zwarte, dat zou ik deze week te horen krijgen.

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

 

Dit is precies hoe het bij is gelopen, al werd dus bij mij verteld dat er nog een levering aankwam (zie eerdere bericht), ga er morgen ook maar weer eens achteraan bellen (vandaag lukt niet ivm werk). Maar ben het helemaal mee eens dat de communicatie zeer slecht is vanuit T-Mobile. 

Bijkomend is nog dat vanuit de verkoop afdeling bij bestelling werd genoemd dat hij direct kon worden opgehaald bij de winkel. Dus als je dan een maand moet wachten is wel jammer...

En zie dat ze via de google store ook gewoon weer leverbaar zijn, dus lijkt me dat vanuit T-Mobile ook mogelijk moet zijn.

Reputatie 2

Ten eerste, winkelmedewerker was super behulpzaam en meedenkend.

Voor mij is er een mogelijke oplossing, er was een geannuleerde zwarte variant die apart wordt gelegd tijdelijk. Want ik krijg ook nog te horen of de groene variant überhaupt nog mogelijk is, want daar wil ik best even op wachten. Als het dan niet kan, of echt superlang kan duren, ga ik voor de zwarte, dat zou ik deze week te horen krijgen.

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik denk dat we nagenoeg in het zelfde schuitje zitten. Zelfde bestel datum, zelfde kleur en ook om de 256 variant, enige verschil is dat jij voor winkel had gekozen.

Ik kreeg trouwens gisteren een mailje dat ze weer leverbaar zijn bij store google com, levertijd is wel ergens tussen eind nov en half dec. Denk dat we/ik daar maar aan moet vasthouden…. ik vind wachten op zich ook niet erg alleen inderdaad het gebrek aan info en dat er tot nu toe geen medewerker hefet gereageerd….... Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt…. vrees dat we daar naar kunnen fluiten…..

Reputatie 1

Ik vind het zeer onprofessioneel dat we niet op de hoogte worden gehouden. Ik heb al ruim een maand geleden besteld en toen stond op de site dat de telefoon er gewoon was. Ook dat ze geen informatie kunnen geven omtrend de galaxy buds. Klantenservice kan ik ook niet bereiken want ik heb nog geen t-mobile nummer. In de winkel konden ze me ook niet echt verder helpen. 

Ze zagen overigens wel dat hij weer te bestellen is. Maar ze zeiden dat heel rare status had. Wel te bestellen maar niet te leveren….. ZUcht.

Reageer