FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244540 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Gisteren ontving ik mijn nieuwe iPhone 15 (512) pro per post. Dat was een verlenging met toestel. Later ontving ik een e-mail met het onderwerp contract. Maar dat was leeg geweest. met voorbewerkte naam in plaats van naam waren er voor de rest ook alleen maar stippen.

 

Ik kan nog steeds geen abonnementen toevoegen aan mijn odido. Het lukt mij niet om mijn Odido  en Tele 2 mobiel onder 1 gebruiker te koppelen in de Odido app. Ik heb ze wel beiden op een  e-mailadres 

Graag een oplossing want ik wil alle abonnementen kunnen zien in 1 account.

Kan iemand die bij Belsimpel heeft besteld met een levering van 2-4 dagen een update geven over hoeveel dagen het werd geleverd?



vandaag bericht gekregen van belsimpel dat ze vrijdag een nieuwe levering verwachten en zaterdag bezorgd wordt. Even afwachten op het resultaat, maar in ieder geval informatie en netjes op de hoogte gehouden door belsimpel. 

29 september besteld. Vandaag (3oktober) staat de levering gepland! Pakket is al bij DHL 

Reputatie 1

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Welke heb jij besteld en wanneer, als ik vragen mag? :)

De NT 256gb Pro Max, besteld en betaalbevestiging gehad in de mail op 15-09 om 14.07 (verlenging en toestel)

Reputatie 2

14.05 bevestiging gekregen, maar zag de betaallink in de mail over het hoofd. Pas zaterdag betaald. Nog helemaal geen sms gekregen, ben ik nu achteraan de rij gezet door een te late betaling? Geen iPhone voor mij morgen 😭

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

Dan is je pakket aangemeld bij PostNL, maar nog niet overhandigd. Zodra dit gebeurd, en ook als zodanig door postNL is gescand, dan krijg je info te zien over leverdatum en tijd. 

Reputatie 5

Net effe in de shop wezen checken order staat wachten op voorraad en is nog geen t&r toegewezen

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Nadat het op dit forum meermaals werd aangeraden, heb ik mijn bestelling bij Odido gisteren geannuleerd omdat er maar geen duidelijkheid kwam. Bij belsimpel hetzelfde model besteld (256gb Pro Blue) en mijn abo bij Odido verlengd - het toestel zou op voorraad zijn. En inderdaad: PostNL staat rond 11 uur op de stoep. 
 

De sneer van de Odido klantenservice medewerker (“die gaan dat nooit kunnen waarmaken”) was compleet onnodig en onterecht. 

Reputatie 2

Is er al iemand die gisteren (4 oktober) een sms heeft gekregen dat zijn/haar iPhone onderweg is naar een Odido Shop, en die inmiddels ook al een aflever/ophaal sms heeft gekregen? 

Reputatie 1

14.05 bevestiging gekregen, maar zag de betaallink in de mail over het hoofd. Pas zaterdag betaald. Nog helemaal geen sms gekregen, ben ik nu achteraan de rij gezet door een te late betaling? Geen iPhone voor mij morgen 😭

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

Dan is je pakket aangemeld bij PostNL, maar nog niet overhandigd. Zodra dit gebeurd, en ook als zodanig door postNL is gescand, dan krijg je info te zien over leverdatum en tijd. 

Snap ik, er staat momenteel dan ook alleen bij dat de dag morgen is. Mogelijk komt het tijdvak pas later vanavond na overhandiging, dus ik heb de keuze voor hele dag verlof nu al moeten nemen.

Reputatie 1

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Niet omdat ik uit ben op een discussie ofzo.
Maar je spreekt jezelf aardig tegen. Je zegt ‘ja en ook daar kan ik niet inkomen.’ Vervolgens geef je aan dat je moest bellen want er werd iets niet goed gecommuniceerd vanuit hun kant. Daarna zeg je weer ‘inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie.’ Dan snap je toch wel degelijk wat iedereen bedoeld? En kan je er toch wel inkomen als je zelf aangeeft dat je hebt gebeld omdat er iets niet werd gecommuniceerd naar je? 

Reputatie 1

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 


Ja ik denk dat je de enige bent. ;) als ik voor andere mag spreken, het gaat ons er niet om dat we moeten wachten op de telefoon. We snappen dat dat buiten odido zelf gaat en dat zij er geen controle over hebben.  Het gaat ons om de manier hoe zij er mee om gaan en op de manier hoe onpersoonlijk we worden behandeld. 

Ja en ook daar kan ik niet inkomen. Ik heb gister rond 16:45 gebeld omdat ik niet goed in de mail vermeld vond staan of het wel om een verlenging ging. Ik heb 2 minuten in de wacht gestaan overigens. Ze begon meteen zelf over de levertijden en hoe dat in elkaar zat. En wat mijn levertijd ongeveer zou zijn. Toen vertelde ik dat ik daar niet voor belde maar voor m’n contract of het om verlenging ging en ze heeft alles gecontroleerd en mij dit bevestigd. Ik had er een hard hoofd in na dit forum maar ben vriendelijk behandeld. Maar inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie maar dat gebeurt echt wel bij meer bedrijven maar mensen zijn gewoon wat fanatieker heb ik het idee omdat ze die iPhone op dag van release wilden wat ook te begrijpen is

Niet omdat ik uit ben op een discussie ofzo.
Maar je spreekt jezelf aardig tegen. Je zegt ‘ja en ook daar kan ik niet inkomen.’ Vervolgens geef je aan dat je moest bellen want er werd iets niet goed gecommuniceerd vanuit hun kant. Daarna zeg je weer ‘inderdaad behalve de aangegeven levertijden krijg je verder geen communicatie.’ Dan snap je toch wel degelijk wat iedereen bedoeld? En kan je er toch wel inkomen als je zelf aangeeft dat je hebt gebeld omdat er iets niet werd gecommuniceerd naar je? 

Ik kan er niet inkomen dat iedereen zich zo onpersoonlijk behandeld word. Daar spreek ik mezelf niet in tegen denk ik. Ik ben vriendelijk behandeld. Ik had een vraag en ben gewoon goed geholpen. 

Maar zoals ik al eerder zei ik ben dan vast de enige die nu gewoon geduld heeft en begrijpt dat er voor iedereen persoonlijk nog niet helemaal uit te leggen is wanneer de iPhone binnenkomt. 

Met onpersoonlijk worden behandeld bedoelen wij niet de manier hoe ze ons helpen als WIJ zelf met de vraag komen om verduidelijk. We bedoelen dat er niets vanuit hun kant persoonlijk komt en als er iets komt moet je zelf maar het forum in de gaten houden voor de levertijd. De moeite om een persoonlijk mailtje of smsje te sturen komt vanaf hun kant niet. Aka er is geen persoonlijke benadering. En het smsje wat je krijgt op de dag van vertraging die ze naar nog … duizend klanten sturen, staat zelfs je persoonlijke naam niet in.  Dat is wat wij bedoelen met onpersoonlijk. Verder wachten wij ook met geduld, want nogmaals het gaat niet om de iphone maar de manier waarop. 

Eindelijk. Voor diegene die het nog willen weten. iPhone 15 Pro Zwart 128 Gb bestel op 19-09 rond 13:00

Ik heb precies dezelfde dag besteld en ook vandaag een bericht ontvangen dat het onderweg is naar de shop dus gelukkig geen 5 of 6 weken.

 

 

I bought the phone in pre-order at Sunday, it was supposed to be delivered today, when I called klantsevice it turned out that I had to wait 6 weeks, is this some kind of joke? why was this information not provided when I bought the phone, it was only promised that I would receive it on Friday. I am very disappointed, no words…

Reageer