FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244221 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Hier nog geen mail, maar volgens mijn bestelstatus is er wel een toestel meegegeven aan de koeriersdienst die binnen 3 werkdagen mailt voor aflevering. Komt er ook hier snel aan dus! 

Dat is goed nieuws voor jou zeg! welk toestel heb jij besteld?

I just received a text message

 

Reputatie 2

I just received a text message

 

Amazing! Wich iphone did you get?

I just received a text message

 

Amazing! Wich iphone did you get?

iPhone 15 Pro Max Blauw titanium 256GB

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld. E-mail ontvangen om 14:05.
Nog geen sms oid ontvangen.

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld, nog geen sms oid ontvangen

Het zelfde. Ik was al klaar met bestellen toen het nog 14:00 was dus ik zit ook al met smacht te wachten op iets van informatie. 

Reputatie 2

Om 14:03 pro max naturel titanium besteld, nog geen sms oid ontvangen

Het zelfde. Ik was al klaar met bestellen toen het nog 14:00 was dus ik zit ook al met smacht te wachten op iets van informatie. 

Ook naturel titanium?
Ik heb hem met verlenging aangevraagd, dus ik moest nog een aantal vragen beantwoorden voordat ik de bestelknop kon indrukken

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Reputatie 2

 

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Ik heb twee bestellingen geplaatst en naar de bestelnummers gekeken.

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Ik heb twee bestellingen geplaatst en naar de bestelnummers gekeken.

Welk bestelnummer heb jij dan?

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Ik heb twee bestellingen geplaatst en naar de bestelnummers gekeken.

Welk bestelnummer heb jij dan?

200809XYZ

Reputatie 2

In de eerste 40 minuten werden 17 duizend telefoons gekocht via Odido.

Hoe weet je dit?

Ik heb twee bestellingen geplaatst en naar de bestelnummers gekeken.

Welk bestelnummer heb jij dan?

200809XYZ

Bizar groot verschil inderdaad die van mij is 200787XYZ (als het goed is 1400 besteld)

Reputatie 4

Ik heb vrijdag de iPhone 15 pro 128gb Zwart Titanium om 14:10 besteld. Ordernr. 200607XYZ. Tot op heden nog niks ontvangen...

Reputatie 3

Ik heb een 15 Pro Max 256 zwart besteld met een bevestingingsmail om 14:33 uur. Ordernummer 200788XYZ. Ook nog niks gehoord helaas. 

Reputatie 2

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

Reputatie 3

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

Ja daar begint het meer en meer op te lijken…

Reputatie 2

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

ik denk ook dat ze bij elke iphone gewoon een ordernummer uit de grabbelton pakken 🤣🤣

Reputatie 4

Ik heb zo’n vermoeden dat het ordernummer weinig te maken heeft met de volgorde van je bestelling.

ik denk ook dat ze bij elke iphone gewoon een ordernummer uit de grabbelton pakken 🤣🤣

Zouden ze dit dan ook doen met het leveren ervan? 😅

Daarnaast de vraag of ze voor de eerste levering alles in één batch hebben gemaild of dat er vandaag in etappes wordt gemaild om in te plannen. Oftewel kunnen we het nog verwachten vandaag of mogen we blij zijn als we hem met kerst hebben 😒.

Reputatie 2

PRO MAX-versies zullen zeker beschikbaar zijn voor Kerstmis.

Reputatie 1

Ik denk dat de volgorde van uitlevering wel gaat doormiddel van: wie het eerst besteld komt als eerste aan de beurt. Het ligt er natuurlijk wel aan welk toestel je hebt besteld. Het kan zo zijn dat iemand een 15 Pro in de kleur zwart heeft besteld en de telefoon eerder binnenkrijgt dan iemand anders die een 15 Pro Max in de kleur Natural Titanium heeft besteld.

 

Met andere woorden: het gaat denk ik gewoon op volgorde van besteldatum, in combinatie met het door jou gekozen toestel, de kleur en het geheugen.

Reputatie 4

Ik denk dat de volgorde van uitlevering wel gaat doormiddel van: wie het eerst besteld komt als eerste aan de beurt. Het ligt er natuurlijk wel aan welk toestel je hebt besteld. Het kan zo zijn dat iemand een 15 Pro in de kleur zwart heeft besteld en de telefoon eerder binnenkrijgt dan iemand anders die een 15 Pro Max in de kleur Natural Titanium heeft besteld.

 

Met andere woorden: het gaat denk ik gewoon op volgorde van besteldatum, in combinatie met het door jou gekozen toestel, de kleur en het geheugen.

Dat verwacht ik, en hoop ik qua eerlijkheid, ook. Echter vind ik wel dat Odido meer mag communiceren m.b.t. leveren. Berichtgeving met je zit helaas niet bij de eerste batch geeft al een hoop verduidelijking.

 

Nu is het maar zoeken en hopen en dat voor een niet misselijk bedrag wat moet betaald worden.

Reputatie 4

Ik denk dat de volgorde van uitlevering wel gaat doormiddel van: wie het eerst besteld komt als eerste aan de beurt. Het ligt er natuurlijk wel aan welk toestel je hebt besteld. Het kan zo zijn dat iemand een 15 Pro in de kleur zwart heeft besteld en de telefoon eerder binnenkrijgt dan iemand anders die een 15 Pro Max in de kleur Natural Titanium heeft besteld.

 

Met andere woorden: het gaat denk ik gewoon op volgorde van besteldatum, in combinatie met het door jou gekozen toestel, de kleur en het geheugen.

Dat verwacht ik, en hoop ik qua eerlijkheid, ook. Echter vind ik wel dat Odido meer mag communiceren m.b.t. leveren. Berichtgeving met je zit helaas niet bij de eerste batch geeft al een hoop verduidelijking.

 

Nu is het maar zoeken en hopen en dat voor een niet misselijk bedrag wat moet betaald worden.

Waarom Odido? 'Bij ons staat niet de technologie centraal, maar draait alles om mensen.” Zegt Søren Abildgaard, CEO van Odido.

 

Je weet dat elk jaar in september de release van de nieuwe Iphone is, elk jaar is het maar een beperkte oplage voor de eerste levering, logisch. Maar als je onbeperkt laat pre-orderen, weet je ook dat je veel vragen en technische problemen gaat krijgen. Waarom vergroot je niet het aantal klantenservice medewerkers voor 1 à 2 maanden, om dit op te lossen. Kost het teveel geld? Dan draait dus niet alles om mensen, maar om kwantiteit, en omzet.

 

Daarnaast wijst onderzoek van Zendesk.nl uit op het feit dat 70 procent van de consumenten zegt dat ze aankoopbeslissingen hebben genomen op basis van de kwaliteit van de klantenservice. Dit zal ook de reden zijn geweest dat de heer Abildgaard hun visie heeft gevormd naar “alles draait om mensen”. Toch krijgt Odido het voor elkaar om telefonisch, chatfunctie, forum of social media niet tot nauwelijks bereikbaar te zijn.

Reputatie 1

Hi allemaal, 

Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen, want ik ben inmiddels enórm teleurgesteld in (de klantenservice van) Odido. Ik heb afgelopen vrijdag om 14.06 uur een iPhone 15 Pro Max 1 TB besteld in de kleur naturel titanium (ordernummer 200791XXX), welke ik zou afhalen in de winkel. Aangezien dit een minder populair model is en ik er vrij snel bij was met bestellen, zou naar mijn mening de kans vrij aannemelijk zijn dat deze morgen geleverd zou worden in de winkel.

Nu kon ik mijn bestelling nergens in mijn Odido-account terugvinden en ook bleef hij aangeven dat ik mijn abonnement kon verlengen, terwijl ik de iPhone had besteld inclusief verlenging van mijn abonnement. Daarom toch maar besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden mijn order wel vinden, maar gaven aan dat het om een bestelling in combinatie met een nieuw abonnement zou gaan in plaats van een verlenging. Tijdens mijn bestelling heb ik echter geklikt op “Nu verlengen”, ik kon niet kiezen voor bijvoorbeeld nummerbehoud en hoefde ook geen gegevens door te geven. Voor mij tekenen dat ik overduidelijk bezig was met een verlenging en NIET met het afsluiten van een nieuw abonnement. 

Aan de hand daarvan heeft de klantenservicemedewerker ZONDER mijn toestemming mijn order volledig gecanceld en wilde hij een nieuwe overeenkomst afsluiten (deze is op het moment van schrijven nog steeds niet ontvangen en dus ook niet ondertekend/bevestigd). Volgens hem zou het voor de datum waarop ik mijn toestel zou ontvangen niets uitmaken, maar ik denk dat iedereen inclusief ikzelf wel beter weet. Volgens hem was het ook absoluut niet mogelijk om het toestel op te halen in een winkel in verband met veiligheid, terwijl ikzelf dit toch echt kon kiezen en ik hier ook meerdere mensen zie die het toestel op gaan halen in de winkel. Pure onzin dus. 

Eindstand zit ik nu met een gecancelde order doordat er klaarblijkelijk een fout bij Odido gemaakt is tijdens het bestelproces. Zelf ben ik ervan overtuigd dat mocht het echt om een nieuw abonnement gaan in plaats van een verlenging (dat kan ik echter totaal niet afleiden uit de orderbevestiging), dit tijdens het ophalen van het toestel in de winkel bij het doornemen van het contract vast rechtgezet kan worden. Nu zit ik echter met een gecancelde order terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.

Hopelijk is er iemand hier die mij verder kan helpen, want de telefonische klantenservice heeft me juist van de regen in de drup geholpen. Alvast bedankt! 

Reageer