FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244244 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Ik heb een Iphone 15 pro max besteld, en verzendstatus was inderdaad live, alleen daarna heb ik een Apple watch betsteld… alleen zie ik nu nog de bestelstatus van de Apple watch en niet die van de Iphone… help me out.

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

geen idee ik werk niet bij Odido ;) maar jij hebt precies hetzelfde kwestie als ik haha… 

Haha oh! We’re in this together! Haha ook besteld op maandag of? 

Reputatie 3

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb hetzelfde besteld alleen dan op de vrijdag om 14:33 uur. Heb ook nog steeds dezelfde bestelstatus. Donderdag is nog niet voorbij natuurlijk maar ben bang dat ze erg weinig zwarte toestellen hebben gekregen ofzo. 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb hetzelfde besteld alleen dan op de vrijdag om 14:33 uur. Heb ook nog steeds dezelfde bestelstatus. Donderdag is nog niet voorbij natuurlijk maar ben bang dat ze erg weinig zwarte toestellen hebben gekregen ofzo. 

A ja… ik hoop het niet! Zal namelijk wel echt chill zijn voor me als die morgen of in iedergeval aankomende week binnen komt 🙏🏼

Reputatie 2

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Nooou :) In de Verenigde Staten is de wachttijd eind november

Reputatie 3

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Nooou :) In de Verenigde Staten is de wachttijd eind november

In de VS hebben ze een ander type iPhone. Bij Apple staat hij nu op 20-27 oktober. 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Nooou :) In de Verenigde Staten is de wachttijd eind november

In de VS hebben ze een ander type iPhone. Bij Apple staat hij nu op 20-27 oktober. 
 

klopt idd! :)

 

Reputatie 2

Hi allemaal, 

Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen, want ik ben inmiddels enórm teleurgesteld in (de klantenservice van) Odido. Ik heb afgelopen vrijdag om 14.06 uur een iPhone 15 Pro Max 1 TB besteld in de kleur naturel titanium (ordernummer 200791XXX), welke ik zou afhalen in de winkel. Aangezien dit een minder populair model is en ik er vrij snel bij was met bestellen, zou naar mijn mening de kans vrij aannemelijk zijn dat deze morgen geleverd zou worden in de winkel.

Nu kon ik mijn bestelling nergens in mijn Odido-account terugvinden en ook bleef hij aangeven dat ik mijn abonnement kon verlengen, terwijl ik de iPhone had besteld inclusief verlenging van mijn abonnement. Daarom toch maar besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden mijn order wel vinden, maar gaven aan dat het om een bestelling in combinatie met een nieuw abonnement zou gaan in plaats van een verlenging. Tijdens mijn bestelling heb ik echter geklikt op “Nu verlengen”, ik kon niet kiezen voor bijvoorbeeld nummerbehoud en hoefde ook geen gegevens door te geven. Voor mij tekenen dat ik overduidelijk bezig was met een verlenging en NIET met het afsluiten van een nieuw abonnement. 

Aan de hand daarvan heeft de klantenservicemedewerker ZONDER mijn toestemming mijn order volledig gecanceld en wilde hij een nieuwe overeenkomst afsluiten (deze is op het moment van schrijven nog steeds niet ontvangen en dus ook niet ondertekend/bevestigd). Volgens hem zou het voor de datum waarop ik mijn toestel zou ontvangen niets uitmaken, maar ik denk dat iedereen inclusief ikzelf wel beter weet. Volgens hem was het ook absoluut niet mogelijk om het toestel op te halen in een winkel in verband met veiligheid, terwijl ikzelf dit toch echt kon kiezen en ik hier ook meerdere mensen zie die het toestel op gaan halen in de winkel. Pure onzin dus. 

Eindstand zit ik nu met een gecancelde order doordat er klaarblijkelijk een fout bij Odido gemaakt is tijdens het bestelproces. Zelf ben ik ervan overtuigd dat mocht het echt om een nieuw abonnement gaan in plaats van een verlenging (dat kan ik echter totaal niet afleiden uit de orderbevestiging), dit tijdens het ophalen van het toestel in de winkel bij het doornemen van het contract vast rechtgezet kan worden. Nu zit ik echter met een gecancelde order terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.

Hopelijk is er iemand hier die mij verder kan helpen, want de telefonische klantenservice heeft me juist van de regen in de drup geholpen. Alvast bedankt! 

Hey 

ik heb ook afhalen in odido winkel gedaan, dag er na sms ontvangen van dat het besteld is voor mij. Ik kan hem ook niet terug vinden in mijn odido en er staat nog steeds verleng nu. In mijn mail heb ik wel bevestiging van de verlening gehad! Wel knap dat mevrouw Hadjar van odido wel op al het andere reageert maar niet op dit topic. 
miss beter kunenn overstappen nu het geen t mobile meer is

Reputatie 1

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Als ik eerlijk ben en kijk naar de voorgaande jaren, denk ik dat als het toestel pas maandag is besteld dat de wachttijd zo een 3 tot 4 weken is. Maar we gaan het zien als Odido een nieuwe update geeft.

Ja.. hopelijk komt die update vandaag of anders snel nog

Vrijdag direct besteld, bevestigingsmail binnen gekrege om 14:02, order nummer: 2007875xx 

Pro Max 256GB Naturel Titanium

Gister avond omstreeks 23:45 een sms ontvangen dat er binnen 24 uur een bezorgafspraak word gemaakt. 
 

nu alleen nog wachten op de mail van AMP:)

Super fijn! Veel plezier er alvast mee! 

Zal trouwens het echt kloppen dat de ordernummers wat zeggen over de volgorde? 

Reputatie 2

Zal trouwens het echt kloppen dat de ordernummers wat zeggen over de volgorde? 

Staat wel bij de faq

Reputatie 1

Hi allemaal, 

Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen, want ik ben inmiddels enórm teleurgesteld in (de klantenservice van) Odido. Ik heb afgelopen vrijdag om 14.06 uur een iPhone 15 Pro Max 1 TB besteld in de kleur naturel titanium (ordernummer 200791XXX), welke ik zou afhalen in de winkel. Aangezien dit een minder populair model is en ik er vrij snel bij was met bestellen, zou naar mijn mening de kans vrij aannemelijk zijn dat deze morgen geleverd zou worden in de winkel.

Nu kon ik mijn bestelling nergens in mijn Odido-account terugvinden en ook bleef hij aangeven dat ik mijn abonnement kon verlengen, terwijl ik de iPhone had besteld inclusief verlenging van mijn abonnement. Daarom toch maar besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden mijn order wel vinden, maar gaven aan dat het om een bestelling in combinatie met een nieuw abonnement zou gaan in plaats van een verlenging. Tijdens mijn bestelling heb ik echter geklikt op “Nu verlengen”, ik kon niet kiezen voor bijvoorbeeld nummerbehoud en hoefde ook geen gegevens door te geven. Voor mij tekenen dat ik overduidelijk bezig was met een verlenging en NIET met het afsluiten van een nieuw abonnement. 

Aan de hand daarvan heeft de klantenservicemedewerker ZONDER mijn toestemming mijn order volledig gecanceld en wilde hij een nieuwe overeenkomst afsluiten (deze is op het moment van schrijven nog steeds niet ontvangen en dus ook niet ondertekend/bevestigd). Volgens hem zou het voor de datum waarop ik mijn toestel zou ontvangen niets uitmaken, maar ik denk dat iedereen inclusief ikzelf wel beter weet. Volgens hem was het ook absoluut niet mogelijk om het toestel op te halen in een winkel in verband met veiligheid, terwijl ikzelf dit toch echt kon kiezen en ik hier ook meerdere mensen zie die het toestel op gaan halen in de winkel. Pure onzin dus. 

Eindstand zit ik nu met een gecancelde order doordat er klaarblijkelijk een fout bij Odido gemaakt is tijdens het bestelproces. Zelf ben ik ervan overtuigd dat mocht het echt om een nieuw abonnement gaan in plaats van een verlenging (dat kan ik echter totaal niet afleiden uit de orderbevestiging), dit tijdens het ophalen van het toestel in de winkel bij het doornemen van het contract vast rechtgezet kan worden. Nu zit ik echter met een gecancelde order terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.

Hopelijk is er iemand hier die mij verder kan helpen, want de telefonische klantenservice heeft me juist van de regen in de drup geholpen. Alvast bedankt! 

Hey 

ik heb ook afhalen in odido winkel gedaan, dag er na sms ontvangen van dat het besteld is voor mij. Ik kan hem ook niet terug vinden in mijn odido en er staat nog steeds verleng nu. In mijn mail heb ik wel bevestiging van de verlening gehad! Wel knap dat mevrouw Hadjar van odido wel op al het andere reageert maar niet op dit topic. 
miss beter kunenn overstappen nu het geen t mobile meer is

Ik heb niet eens een eerste sms ontvangen, vandaar dat ik ging twijfelen om contact op te nemen met de klantenservice. Ik zou je in elk geval van harte afraden om de klantenservice te bellen, want straks zit je ook opgescheept met een gecancelde order en dus geen telefoon. Ik ga in elk geval het overstappen zeker overwegen, zou voor mij geen probleem meer moeten zijn aangezien ze zo vriendelijk zijn geweest om ongevraagd mijn order te cancelen ;) 

Reputatie 1

Hi allemaal, 

Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen, want ik ben inmiddels enórm teleurgesteld in (de klantenservice van) Odido. Ik heb afgelopen vrijdag om 14.06 uur een iPhone 15 Pro Max 1 TB besteld in de kleur naturel titanium (ordernummer 200791XXX), welke ik zou afhalen in de winkel. Aangezien dit een minder populair model is en ik er vrij snel bij was met bestellen, zou naar mijn mening de kans vrij aannemelijk zijn dat deze morgen geleverd zou worden in de winkel.

Nu kon ik mijn bestelling nergens in mijn Odido-account terugvinden en ook bleef hij aangeven dat ik mijn abonnement kon verlengen, terwijl ik de iPhone had besteld inclusief verlenging van mijn abonnement. Daarom toch maar besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden mijn order wel vinden, maar gaven aan dat het om een bestelling in combinatie met een nieuw abonnement zou gaan in plaats van een verlenging. Tijdens mijn bestelling heb ik echter geklikt op “Nu verlengen”, ik kon niet kiezen voor bijvoorbeeld nummerbehoud en hoefde ook geen gegevens door te geven. Voor mij tekenen dat ik overduidelijk bezig was met een verlenging en NIET met het afsluiten van een nieuw abonnement. 

Aan de hand daarvan heeft de klantenservicemedewerker ZONDER mijn toestemming mijn order volledig gecanceld en wilde hij een nieuwe overeenkomst afsluiten (deze is op het moment van schrijven nog steeds niet ontvangen en dus ook niet ondertekend/bevestigd). Volgens hem zou het voor de datum waarop ik mijn toestel zou ontvangen niets uitmaken, maar ik denk dat iedereen inclusief ikzelf wel beter weet. Volgens hem was het ook absoluut niet mogelijk om het toestel op te halen in een winkel in verband met veiligheid, terwijl ikzelf dit toch echt kon kiezen en ik hier ook meerdere mensen zie die het toestel op gaan halen in de winkel. Pure onzin dus. 

Eindstand zit ik nu met een gecancelde order doordat er klaarblijkelijk een fout bij Odido gemaakt is tijdens het bestelproces. Zelf ben ik ervan overtuigd dat mocht het echt om een nieuw abonnement gaan in plaats van een verlenging (dat kan ik echter totaal niet afleiden uit de orderbevestiging), dit tijdens het ophalen van het toestel in de winkel bij het doornemen van het contract vast rechtgezet kan worden. Nu zit ik echter met een gecancelde order terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.

Hopelijk is er iemand hier die mij verder kan helpen, want de telefonische klantenservice heeft me juist van de regen in de drup geholpen. Alvast bedankt! 

Hey 

ik heb ook afhalen in odido winkel gedaan, dag er na sms ontvangen van dat het besteld is voor mij. Ik kan hem ook niet terug vinden in mijn odido en er staat nog steeds verleng nu. In mijn mail heb ik wel bevestiging van de verlening gehad! Wel knap dat mevrouw Hadjar van odido wel op al het andere reageert maar niet op dit topic. 
miss beter kunenn overstappen nu het geen t mobile meer is

Ik heb niet eens een eerste sms ontvangen, vandaar dat ik ging twijfelen om contact op te nemen met de klantenservice. Ik zou je in elk geval van harte afraden om de klantenservice te bellen, want straks zit je ook opgescheept met een gecancelde order en dus geen telefoon. Ik ga in elk geval het overstappen zeker overwegen, zou voor mij geen probleem meer moeten zijn aangezien ze zo vriendelijk zijn geweest om ongevraagd mijn order te cancelen ;) 

Krijg ik ook via geen enkel kanaal (muv telefoon) contact met ze, echt belachelijk. De goede service van T-Mobile is een vervlogen tijdperk ben ik bang 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb hetzelfde besteld alleen dan op de vrijdag om 14:33 uur. Heb ook nog steeds dezelfde bestelstatus. Donderdag is nog niet voorbij natuurlijk maar ben bang dat ze erg weinig zwarte toestellen hebben gekregen ofzo. 

Ik heb bericht gekregen dat ze mijn zwarte gaan leveren althans wordt afspreek nog gemaakt voor levering

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb hetzelfde besteld alleen dan op de vrijdag om 14:33 uur. Heb ook nog steeds dezelfde bestelstatus. Donderdag is nog niet voorbij natuurlijk maar ben bang dat ze erg weinig zwarte toestellen hebben gekregen ofzo. 

Ik heb bericht gekregen dat ze mijn zwarte gaan leveren althans wordt afspreek nog gemaakt voor levering

Pro Max?
Hoe laat had je het bericht ontvangen?

Hi! I ordered iPhone 15 in pink at the store on the 22nd at around 16:00 for pick up at the store. Does anyone know if this method is gonna be faster? 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart Titanium besteld (verlenging) 

bestelstatus staat nu op “wachten op voorraad"

ik heb hem maandag 18 sept besteld, zit er voor mij ook een kans in dat deze morgen wordt geleverd eventueel? 
 

heb namelijk ook wat mensen op mijn marktplaats die wachten om mijn huilige toestel te komen overkopen, alleen heb ik deze natuurlijk nog wel nodig tot dat ik de nieuwe Iphone heb, vandaar. 

Ik heb hetzelfde besteld alleen dan op de vrijdag om 14:33 uur. Heb ook nog steeds dezelfde bestelstatus. Donderdag is nog niet voorbij natuurlijk maar ben bang dat ze erg weinig zwarte toestellen hebben gekregen ofzo. 

Ik heb bericht gekregen dat ze mijn zwarte gaan leveren althans wordt afspreek nog gemaakt voor levering

Wanneer had jij jou zwarte besteld? Gezien je nu bericht krijgt

 

Reputatie 5

Ik heb tot heden nog niks gehoord over de bestelling met de iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium.
Zelf krijg ik de levering vanuit PostNL volgens de mail, alleen zie ik nergens een sms of wat dan ook.

iPhone 15 Pro 128GB Zwart Titanium op vrijdag om 14:41 besteld. Binnen 10 minuten kreeg ik in een mail dat mijn bestelling gelukt was. Gisterenavond om 23:59 een sms gekregen van Odido dat ik binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging zou krijgen. Vijf minuten geleden heb ik een email gekregen van PostNL, mijn pakket wordt morgen tussen 11:45 en 14:15 verwacht. 

Reageer