[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 2

Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 

probeer via je mobiel. Daar lukte het mij direct, terwijl het op de laptop NIET lukte...

De telefonische klantenservice ziet de iphone al sinds 14.00 niet als selecteerbare optie.. Wat een schandaal dit..

 

Andere mensen in de omgeving hebben al besteld + bevestigd gekregen (Vodafone). De t-mobiel telefonische klantenservice heeft zojuist mn nr genoteerd om terug te bellen omdat ze het ook neit meer zag zitten om mij meer dan 45min aan de lijn te laten wachten.

Reputatie 1

Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 

Reputatie 4

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

Heb ik ook hoor, kan vanwege de drukte nog wel even duren denk ik

Met dat ik het zeg krijg ik de mail binnen. Hoop dat de andere het ook binnenkrijgen! 

Where can I find the purchase link of iphone 13??? I've been trying to find it for 39 minutes and still can't find where to buy an iphone13!!

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

Heb ik ook hoor, kan vanwege de drukte nog wel even duren denk ik

Reputatie 4

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

net klantenservice aan de lijn gekregen en die konden me wel met redelijke zekerheid zeggen dat de bestelling niet is geannuleerd. Duimen maar

Bij mij staat het ook. Heb gebeld en lijkt goed te zijn ja.

Op deze site: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Is mijn order nog niet gevonden, Misschien vanwege de drukte? Andere die hem wel kunnen vinden?

Reputatie 1

Om 14:00 mijn abonnement verlengd via de T-Mobile website i.c.m. de iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue en om 14:02 het ‘bedankt voor je aanvraag’ mailtje gekregen. 
Helemaal top dit, nu even afwachten! :)

Yes, bij mij is het telefonisch ook gelukt! Belde precies om 14:00. Er waren 82 mensen voor mij in de wachtrij maar binnen 10 minute was ik aan de beurt.

 

Er wordt hard doorgewerkt daar!

Reputatie 3

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Ik zit precies in het zelfde schuitje, toestel bestel, 1ste mail ontvangen en wachten op de 2de mail.

daarna wachten op het heugelijke moment dat het toestel daadwerkelijk geleverd wordt.

Via mobiele website werkt het feilloos. Via mn Macbook niet. Vreemd. Maar goed, geregeld ;) 
 

Precies hetzelfde ja, via T-mobile app geen problemen, Normale website ligt er nog steeds uit geloof ik

Reputatie 2

Via mobiele website werkt het feilloos. Via mn Macbook niet. Vreemd. Maar goed, geregeld ;) 
 

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

net klantenservice aan de lijn gekregen en die konden me wel met redelijke zekerheid zeggen dat de bestelling niet is geannuleerd. Duimen maar

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Reputatie 4

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Reputatie 2

WE ZIJN ZO TERUG

Op dit moment is het erg druk op onze website, probeer het later nog eens. 

 

Oh No :(

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Ja inderdaad, ik ook. En als ik dan klik, dan zegt ie dat verlengen niet mogelijk is.

Reageer