[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Mijn bestelling opnieuw moeten plaatsen en sta dus weer helemaal achteraan, ze kunnen/willen niks voor me betekenen. Ze kunnen alleen een compensatie aanbieden terwijl ik liever gewoon mijn iPhone vrijdag ontvang. T Mobile medewerkers spreken elkaar ook tegen. Iemand kon zien dat zijn collega de bestelling handmatig had geannuleerd met de melding ”Klant ziet er vanaf”. De collega die ik vervolgens aan de lijn krijgt spreekt van een systeemfout. 

Jaren fan van T-Mobile geweest maar dit is wel echt een domper zeg. Zeker ook als je zo klant-ontvriendelijk te woord word gestaan.

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

Diegene die ik aan de lijn hebt zegt ook de collega geeft toe dat dit is gebeurd en je word achteraan gezet. Krijg verder niemand te spreken.

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

Wauw dat is echt superslecht...

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Ik heb ook deze SMS ontvangen; dat het toestel niet op voorraad is. Zegt dat iets over of je wel of niet bij de 1e levering op de 24e zit? Of krijgt iedereen deze sms omdat het toestel er pas de 24e is?

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Nee 😕

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Prima! Helemaal duidelijk, dankjewel :)

Reputatie 1

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Ik heb voor mijn iPhone 13 pro max gekozen om deze te laten bezorgen, maar nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat ik deze toch kan komen ophalen in de winkel. Is dat nog mogelijk of is zo een wijziging niet meer mogelijk?

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

 

\Wanneer zal het eerste moment zijn dat we een smsje kunnen verwachten om de Iphone op te halen in de winkel ? gaat om een Iphone Pro .

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

volgens de vriendelijke mevrouw van de klantenservice is in ieder geval bij mij de bestelling ook niet geannuleerd en is het waarschijnlijk een fout in de melding van de bestelstatus pagina want alles staat verder goed in het systeem. ze gaat het doorgeven om te kijken of er iets aan de pagina gedaan kan worden. 

 

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Ik dacht meer dat ze al weten hoeveel ze gaan krijgen en de afspraken al kunnen maken.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Nee, nog niet.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Reageer