[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Nu niet meer...

Balen!

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Nu niet meer...

Ze ging er vanuit van wel. Alles stond goed in hun systeem. Mocht het niet goed zijn dan zouden we gemaild zijn met een annulering.

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

 

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk 1 van de maatregelen om de drukte te spreiden?

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Ik heb hem gisteravond al besteld bij T Mobile!

Bedankt voor de mooie samenvatting!

Is er al wat bekend over de prijzen? Zijn deze gelijk aan die bij Apple zelf? (uitgaande van toestel niet recyclen en aankoopbedrag in één keer betalen)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Saad El Doori 

We proberen de verkoop van toestellen natuurlijk altijd zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarin leren we ook van eerdere releases. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor een release van een iPhone, waarvan ook wij weten dat het doorgaans bestempeld kan worden als een 'drukbezochte release'. Weet dat we er dus alles aan doen om het morgen in goede banen te leiden.

Beste, 

Het is elk jaar weer extreem druk bij het bestellen om 14:00. Zijn er al voorzorgsmaatregelen genomen om dit beter te laten verlopen (elektronische wachtrij, etc.)? Bij de release van de iPhone 11 & 12 series was het namelijk zo dat de site helemaal platviel en het een hel was om te bestellen. 

Ik hoor graag van u.

Reageer