[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 7

@Nayardt 

I’m quite sorry to read that my colleague has given you guarantees that we can never give. Like I stated earlier, we’re dependent on stock from Apple and also on the volume and frequency of the deliveries that they’re sending us. That’s why (on this Community) we’re always sticking to the delivery dates that we know have been verified and that’s also why we’ll not make any promises on when someone will receive their phone. 

I wish I could speed up the process for you, so you could take the phone with you, but unfortunately it’s a waiting game right now. If you have any other questions, feel free to ask.

@TigoKok1 

Ik heb geen informatie voor je wanneer de volgende levering of update er zal zijn, maar zodra wij meer informatie hebben delen we dat direct in de desbetreffende levertijdentopics.

Reputatie 1

@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.

@David this is just unacceptable. I wish I hadn’t entered a contract with you. I have my internet and two mobile phones with you and I seriously can’t wait for these contracts to expire so I can find a better company that values its customers.

heb mijn iphone 13 pro max zwart/grijs vorige week maandag besteld (20 september) en alleen een mailtje gekregen van bestelling bevestigt, bij de leveringstijden staat alleen verkrijgbaar vanaf 24 september maar dat is als je hem heb besteld op 17 september, iemand een iedee vanaf wanneer de volgende lading word verzonden? 

Reputatie 1

@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.

Reputatie 1

@David 

Bedankt voor je bericht, er staat inderdaad vanaf de 24e en hoe eerder je deze besteld hoe eerder je hem hebt. Duidelijk, 

ik heb de 17e omstreeks 14:02 op de bestelknop geduwd  , aanvraag mail om 14:04 binnen bevestiging van verwerking om 15:03.

nu heb ik blijkbaar een heel populair model gekozen waarbij binnen die tijd al meer mensen voor mij waren dan dat jullie binnen gekregen hebben , en dan ga ik er maar even uit dat jullie pas op de dag zelf zien hoeveel jullie er binnen krijgen , anders lijkt mij dat je al eerder zou kunnen communiceren dat als je later dan … besteld hebt de levertijd later gaat worden. 
 

De hele verwachting was tot afgelopen vrijdag dat ik dus wel ergens bij de eerste uitleveringen zou zitten en en dat werd enigszins bevestigd door een klantenservice medewerker waarmee ik later belde omdat er dus een fout op de bestelstatus pagina staat onder het kopje betalen dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn. Wat je al wel onzeker maakt of het bestellen goed gegaan is. 

Maar ik ging er al vanuit dat het best wel volgende week zou kunnen zijn

Echter wijzigt dan de op de dag van eerste uitlevering de levertijd van vanaf 24e naar twee tot drie weken later. En dat is dan toch wel ineens wat langer.

En wat mij dan stoort is dat als je nu op de website kijkt bij dat specifieke model dat er ook staat twee tot drie weken. M.a.w dat geeft dus de verwachting dat als ik nu zou bestellen ik net zo lang zou moeten wachten als dat mij nu wordt medegedeeld dat ik moet wachten terwijl ik een week eerder besteld heb. 

Dat betekent dus, of jullie krijgen binnen 2-3 weken zoveel iPhones binnen dat jullie iedereen dan kunnen blij maken , of dat mensen die nu bestellen gaan horen dat het misschien nog wel eens langer zou kunnen duren dan wat nu aangegeven staat. 
het geeft in ieder geval geen echte duidelijkheid. 

Ik ga er niet dood aan als ik niet meteen een andere telefoon heb , en ik weet dat jullie ook gebonden zijn aan wat jullie geleverd krijgen.

Maar het zou wel fijn zijn als je meer persoonlijk zou weten waar je aan toe bent met je bestelling dan nu. Zodat mensen daar rekening mee kunnen houden in hun planning en misschien geen valse hoop krijgen of de afweging kunnen maken toch maar ergens anders of iets anders te bestellen.  

Bovendien berichten van mensen dat ze eerder exact het zelfde model besteld hebben als iemand anders en die pas later geleverd krijgen  doet men laten twijfelen aan “het” lijstje. Hoewel ik de info uit die berichten natuurlijk niet kan verifiëren.

In ieder geval bedankt voor het lezen! En een fijne dag nog.

Reputatie 7

@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Wat je zegt klopt merendeels ook, echter als een bedrijf informatie verschaft waarvan deze weet dat het verwachtingen schept, dan heb je het over een indirecte SLA (Service Level Agreement) die je aangaat met je klant. Er is onvoldoende gemanaged op de verwachtingen waardoor de klant misgeinformeerd is en er zijn sommige klanten die om specifieke redenen de dupe zijn nu zoals de andere klant die uitgelegd had dat hij/zij rekende op de tijdige, geschepte belofte, levering van het toestel vóór zijn/haar reis.

Meeste klanten vinden wachten geen probleem zolang ze maar tijdig en transparant zijn ingelicht en hun verwachtingen juist gemanaged worden wat dus hier finaal fout is gegaan. Wel jammer, we leven in 2021 en veel bedrijven hebben nog steeds niet de kennis en kunnen voor een degelijk verwachtingsmanagement.

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 

Or maybe when your phone has died on you for example ..

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 

Reputatie 1

@Ultimation

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

David I made plans on the assumption that I would have my phone in time as that was what I was told by you. Now I’m told I need to wait weeks? Of course I am upset. I wish you were informing people correctly and not blatantly lie to get the sales

Reputatie 7

@Ultimation 

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt 

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7 

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

Reputatie 1

ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Mocht je problemen hebben, ga dan naar de winkel. Daar kunnen ze het voor je oplossen.

Reputatie 1

As soon as my contracts with this company are over I’m done with them 

Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Tijdvak ontvangen voor iPhone 13 mini!! Meteen tussen 8 en 10 wordt ie al bezorgd! 🙌

Hoop dat die bevalt! Vandaag een “klacht” gestuurd dat ik gewoon erg teleurgesteld was. Er is meteen door T Mobile een iPhone verstuurd die ik begin volgende week kan verwachten!

Hi allemaal,

De levertijden van de verschillende iPhones zijn vanochtend aangepast, dus voor de actuele stand van zaken kun je naar het topic gaan van jouw bestelde iPhone om te kijken of en wat de verwachte levertijd is.

We houden deze levertijden ook continu bij, dus als er iets verandert dan zie je dat daar als eerste. Berichten over jouw bestelling kun je ook het beste in het topic vande door jou bestelde iPhone plaatsen.

Voor nu in ieder geval een fijne vrijdag! 

Hoi David, heb je mijn privé bericht gekregen?

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden van de verschillende iPhones zijn vanochtend aangepast, dus voor de actuele stand van zaken kun je naar het topic gaan van jouw bestelde iPhone om te kijken of en wat de verwachte levertijd is.

We houden deze levertijden ook continu bij, dus als er iets verandert dan zie je dat daar als eerste. Berichten over jouw bestelling kun je ook het beste in het topic vande door jou bestelde iPhone plaatsen.

Voor nu in ieder geval een fijne vrijdag! 

Ik heb een aantal dagen geleden besteld. De blauwe Pro. Wanneer kan ik een reactie verwachten? 

Tijdvak ontvangen voor iPhone 13 mini!! Meteen tussen 8 en 10 wordt ie al bezorgd! 🙌

Een uurtje geleden gebeld door winkel in Amsterdam.

Op 17 september om 19:24 besteld, iPhone 13 Pro Max Sierra Blue, 256gb :)) 

Mag morgenvroeg al ophalen. Snel!

Reputatie 1

Had de winkel gebeld, blijkt dus de exacte versie die ik wil, nog niet geleverd is... heb ik weer... 😕

Ik denk niet dat die verzendbevestiging nog gaat komen vanavond.. En dat nadat ik binnen een uur besteld had. :confused:

Reputatie 4

Helaas ben ik niet gebeld, was er toch vroeg bij maar ja.. 14:10 was het rond.

Ik ben net ook gebeld door de winkel. Kan hem morgenochtend 10:00 uur ophalen pro sierra blue 256gb

Reageer