[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Precies mijn situatie…. en het ergste is, ik was een paar uurtjes later, omdat ik niet mocht overstappen. Anders had ik het al om 14:00 uur gekocht bij KPN ! :rage:

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.

Reputatie 1

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Om 14:03 besteld maar dan zilver , ook nog niks … zou het per regio gaan of zo ?

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Vanmorgen de klantenservice gebeld, die geven aan dat ze het lijstje zijn afgegaan. Toch bijzonder om hier dan te lezen dat mensen die nagenoeg direct hebben besteld langer (hebben) moeten wachten op bericht inzake levering en mensen die later hebben besteld wel op vrijdag geleverd krijgen. Lijstje ondersteboven gehouden of zoiets? 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Ik ben ook al 12 jaar klant, maar iedere keer krijg ik meer spijt dat ik mijn contract verlengd heb. 
Ik snap verder niet hoeveel meer mensen precies een iPhone Pro Max 512 Blauw hebben besteld dat mijn nog niet eens op voorraad is :( 

Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Kon je hem niet laten afleveren op je werk? Dat heb ik wel laten doen, werk op schiphol en laat de koerier gewoon daar heen komen :) 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Ik heb gisteren wel al een afspraak kunnen maken voor aflevering morgen en woon in Amsterdam. Ik denk dat het model/opslag gebonden is? Ik had de iPhone 13 Pro 128GB (Blauwe) besteld

 

ps: ik had afgelopen vrijdag om 15:43 besteld. 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Is er al iemand hier die een SMS heeft gehad die een iPhone 13 mini heeft besteld zoals ik?

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Same here

Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?

14:03 op vrijdag 

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Wat heb ik spijt dat ik mijn contract in april verlengd heb. 
Ik dacht dat ik daarna nog kon overstappen. 
Heb de iPhone 13 Pro Max 512GB Sierra Blue besteld om 14:00 uur bij KPN en dacht dat ik met SIM only abonnement bij T-Mobile kan overstappen met nummerbehoud. (Op internet stond dat ik 1 maand van te voren moest het opzeggen bij T-Mobile) Dus niet ! 
Pas rond 16:30 heb ik de iPhone geannuleerd bij KPN en heb hetzelfde besteld bij T-Mobile met de verwachting dat deze zoals op website stond op vrijdag 24e nog bezorgd wordt. Zelfs zaterdag heb ik het bij een winkel gevraagd en hij zei dat ik het a.s. vrijdag of zaterdag kan verwachten. 

Maar als ik nu de reacties lees dat mensen die om 14:00 uur besteld hebben, krijgen het pas op dinsdag, dan moet ik mijne de week daarna verwachten. Ik heb niet eens een mail gehad dat mijn bestelling (512GB) binnen is. Heel erg teleurgesteld. 
 

Reageer