[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Aaah oke! Ja met de release van mijn huidige (iPhone 11 Pro Max) was er enorme vertraging en heb ik uiteindelijk bij BelSimpel m’n telefoon gehaald. Ik zat toen dus sowieso niet bij de eerste levering. Hopelijk ontvang ik vandaag of morgen gewoon een berichtje dat ie klaar ligt :) 

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

Hallo,

ik lees tussen de bovenstaande opties dat ik binnen 48 uur na bestelling een bevestigingsmail moet ontvangen van de aankoop IPhone 13. Helaas nog niks ontvangen en ook niks tussen mijn spam. 
 

Kunnen jullie mij helpen?

 

mvg Bas

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 7

Hi Bas,

Dit heb ik gelijk even gecontroleerd en ik zie dat op 22 november om 9:55 de bevestigingsmail is verzonden naar jouw Hotmail-adres. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verzonden. Controleer voor de zekerheid ook even je spam, zodat deze niet per ongeluk daar tussen de berichten verdwijnt.

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Ook als het op voorraad komt, als ik hoor hoe slecht de bezorgers zijn, verwacht ik mijne pas eind volgende week of zelfs de week daarna :( 

Reputatie 4

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Hi Bas,

Dit heb ik gelijk even gecontroleerd en ik zie dat op 22 november om 9:55 de bevestigingsmail is verzonden naar jouw Hotmail-adres. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verzonden. Controleer voor de zekerheid ook even je spam, zodat deze niet per ongeluk daar tussen de berichten verdwijnt.

hoi David, 

Bedankt voor je snelle reactie, top! Ik heb nu door jou het mailtje ontvangen. Er staat dat ik het openstaande bedrag nog moet betalen bij ontvangst van de telefoon. Dit heb ik al betaalt, dat is vast door de bezorger terug te zien?

Mvg Bas

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

net klantenservice aan de lijn gekregen en die konden me wel met redelijke zekerheid zeggen dat de bestelling niet is geannuleerd. Duimen maar

Reputatie 2

Via mobiele website werkt het feilloos. Via mn Macbook niet. Vreemd. Maar goed, geregeld ;) 
 

Goedenavond, hoe weet ik wanneer de goederen geleverd worden?

Via mobiele website werkt het feilloos. Via mn Macbook niet. Vreemd. Maar goed, geregeld ;) 
 

Precies hetzelfde ja, via T-mobile app geen problemen, Normale website ligt er nog steeds uit geloof ik

Reputatie 3

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Ik zit precies in het zelfde schuitje, toestel bestel, 1ste mail ontvangen en wachten op de 2de mail.

daarna wachten op het heugelijke moment dat het toestel daadwerkelijk geleverd wordt.

Yes, bij mij is het telefonisch ook gelukt! Belde precies om 14:00. Er waren 82 mensen voor mij in de wachtrij maar binnen 10 minute was ik aan de beurt.

 

Er wordt hard doorgewerkt daar!

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)

Reputatie 1

Om 14:00 mijn abonnement verlengd via de T-Mobile website i.c.m. de iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue en om 14:02 het ‘bedankt voor je aanvraag’ mailtje gekregen. 
Helemaal top dit, nu even afwachten! :)

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)


Via de website dus van AMP! Die van mij komt nu ook morgen! Hoop ik….

Op deze site: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Is mijn order nog niet gevonden, Misschien vanwege de drukte? Andere die hem wel kunnen vinden?

Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃

JAAAA! Zeker de moeite waard om te kijken. Ik kon dat ook. Ze komen nu zaterdag ipv dinsdag 🎉

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

net klantenservice aan de lijn gekregen en die konden me wel met redelijke zekerheid zeggen dat de bestelling niet is geannuleerd. Duimen maar

Bij mij staat het ook. Heb gebeld en lijkt goed te zijn ja.

Iemand die al bericht heeft ontvangen vanuit de T-Mobile shop?

Reputatie 1

@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.

@David this is just unacceptable. I wish I hadn’t entered a contract with you. I have my internet and two mobile phones with you and I seriously can’t wait for these contracts to expire so I can find a better company that values its customers.

Reputatie 4

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

Reageer