Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214403 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

416 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB, 256GB en 512GB
  • Blauw 256GB
  • Naturel 256GB en 512GB
  • Wit 128GB

Ik heb gisteren mijn iPhone 15 Pro Naturel Titanium 128gb binnen gekregen, besteld op 2 oktober. Ongeveer 4 weken was het voor mij dus. 

Hey @Marciano van Odido hoe kan het dat hier mensen zijn die veel later als mij besteld hebben de iPhone al wel hebben en ik nog zit te wachten ?? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Benjamin123, dat zou niet moeten kunnen, echter heb ik vorig jaar een enkeling gezien bij wie dit is gebeurd. Is dan niet helemaal goed gegaan, en ze hebben hier dan veel geluk mee gehad. Ik hoop in ieder geval dat jij hem volgende week in handen hebt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw 256GB en 512GB.

Heb de iPhone NT 128 GB op 29/9 besteld en inmiddels al twee sms’jes gekregen dat ie onderweg zou zijn naar de Odido shop en dat dit nog maar een paar dagen zou duren. Helaas heb ik daarna niks vernomen. :(

Ik heb de sms'jes op 31/10 en 6/11 ontvangen. 

Nog meer mensen die al sinds 1 oktober wachten op de witte pro 128 gb? 

Ik raad iedereen aan om via belsimpel de telefoon te bestellen, ik moest via odido 6 tot 8 weken wachten en via belsimpel maar 8 dagen, en vandaag hoorde ik dat ze vanuit Apple veel grote leveringen binnen krijgen dan heb je hem nog sneller! Zonde van je tijd zolang wachten op een telefoon

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt.

Ik wacht sinds 15 okt op de 15 pro en ik had terug verkopen gekozen. Ik had geen idee dat de levertijden zo lang waren. Nu is er 300,- afgeschreven omdat de levertijd zo lang is dat ik mijn huidige telefoon natuurlijk nog niet heb kunnen terugsturen. Betekend dit dat ik hem helemaal niet meer kan terug verkopen?

Als dat zo is zou het wel zo netjes zijn de 715,41 aanbetaling voor de nieuwe ook terug te storten omdat ik die immers óók nog niet heb ontvangen...

Hey @Marciano van Odido  ik wacht al sinds 18/9 op de iPhone kan ik beter annuleren en hem bij Apple ophalen daar is ie gewoon op voorraad duurt allemaal wel erg lang zo weet niet of dit aan de overstap naar Odido ligt maar dit heb ik niet eerder mee gemaakt serieuze overweging aan het maken om alles lekker over te sluiten en Odido achter me te laten 

Op 15-9-2023 een 15 Pro blauw 256GB besteld.

@Marciano van Odido Wat ik niet begrijp: al weken staat er een levertijd van 1-2 weken voor dat toestel. Nu zelfs 1 week!

Maar inmiddels zit ik al ruim 8 weken te wachten...😤 Kan ik dan beter gewoon opnieuw bestellen? Dan heb ik h'm volgende week namelijk als ik de updates hier moet geloven.

Net (wederom) aan de lijn gehangen met Odido zakelijk en daar hetzelfde voorstel gedaan. Maar nee, dat kon ze niet garanderen. Die levertijden die hier steeds vermeld worden kloppen ook niet.

Nou, bedankt Odido… Lekker bezig.

Eindelijk kreeg ik mijn sms-bericht dat mijn telefoon onderweg is. het probleem is dat ik deze vrijdag een paar weken op vakantie ga... denk je dat ik het voor vertrek kan krijgen?

Wat zijn de gebruikelijke tijden vanaf het bericht tot het binnenkomen van de telefoon?

@Marciano van Odido

@Hajar van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! 

Eindelijk kreeg ik mijn sms-bericht dat mijn telefoon onderweg is. het probleem is dat ik deze vrijdag een paar weken op vakantie ga... denk je dat ik het voor vertrek kan krijgen?

Wat zijn de gebruikelijke tijden vanaf het bericht tot het binnenkomen van de telefoon?

@Marciano van Odido

@Hajar van Odido

Ik heb dit sms’je al twee keer gehad, op 31/10 en 6/11, maar heb hem nog steeds niet binnen. 

Eindelijk kreeg ik mijn sms-bericht dat mijn telefoon onderweg is. het probleem is dat ik deze vrijdag een paar weken op vakantie ga... denk je dat ik het voor vertrek kan krijgen?

Wat zijn de gebruikelijke tijden vanaf het bericht tot het binnenkomen van de telefoon?

@Marciano van Odido

@Hajar van Odido

Ik heb dit sms’je al twee keer gehad, op 31/10 en 6/11, maar heb hem nog steeds niet binnen. 

dat is gestoord!
en @Hajar van Odido / @Marciano van Odido boven ons sturen echt onnodige en niet-gedetailleerde berichten zonder op vragen te antwoorden... oké, ik denk dat ik dat moet doen
dit zal waarschijnlijk mijn laatste ervaring zijn met Odido, echt vreselijke klantenservice en service. . .

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, de levertijden zijn weer bijgewerkt! 

Woensdag 18-10 de iPhone 15 Pro Naturel 128GB besteld en zojuist email gehad om bezorging te plannen, staat nu voor aankomende maandag (20-11). 😄

Heeft dus precies 4 weken geduurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw 1TB

Vandaag gaat de 8e week in, iPhone NT 128 GB besteld op 29/9, hopelijk deze week dan het goede nieuws 🤞🏼

Besteld begin oktober maar ook de iPhone 15 pro naturel maar geannuleerd. Heb er weinig vertrouwen in dat die snel komt. Hopelijk zoals hieronder te lezen is hoef ik niet zo lang te wachten op m’n geld…. @Marciano van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB en 256GB
  • Blauw 256GB
  • Naturel 128GB, 256GB en 512GB
Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB
  • Naturel 512GB en 1TB
  • Wit 256GB

Ik hoop dat iedereen zijn nieuwe iPhone snel in handen heeft en een hele fijne dag! 😄

Op 15-9-2023 een 15 Pro blauw 256GB besteld.

@Marciano van Odido Wat ik niet begrijp: al weken staat er een levertijd van 1-2 weken voor dat toestel. Nu zelfs 1 week!

Maar inmiddels zit ik al ruim 8 weken te wachten...😤 Kan ik dan beter gewoon opnieuw bestellen? Dan heb ik h'm volgende week namelijk als ik de updates hier moet geloven.

Net (wederom) aan de lijn gehangen met Odido zakelijk en daar hetzelfde voorstel gedaan. Maar nee, dat kon ze niet garanderen. Die levertijden die hier steeds vermeld worden kloppen ook niet.

Nou, bedankt Odido… Lekker bezig.

Ik heb m’n eigen suggestie hierboven toch maar opgevolgd en gisteren besteld online. Zaterdag wordt ie thuis bezorgd. 😎
Die andere mogen ze houden als ie ooit nog aankomt in de winkel.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB en 256GB
  • Blauw 128GB, 512GB en 1TB
  • Naturel 128GB en 256GB
  • Wit 512GB