Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214413 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

416 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB, 256GB en 512GB
  • Blauw 128GB, 256GB en 512GB
  • Naturel 128GB en 256GB
  • Wit 128GB en 256GB

Hi, hoe moet ik de levertijden interpreteren? Gaan de 6-8 weken bijv. nu in voor iedereen die op of voor 17 oktober heeft besteld? Of houd je, je besteldatum aan en tel je vanaf die datum 6-8 weken? Groet

Ik heb een Iphone 15 pro 128gb Naturel besteld. Maar jullie levertijden zijn echt wel bizar vergeleken met andere partijen in Nederland.

Mediamarkt, belsimpel, mobiel.bl, coolblue, vodafone en zelfs de apple store hebben gewoon de iphone pro 128 gb naturel op voorraad?

Wat is de reden dat jullie dit niet op orde hebben? Jullie verkoper wist dit ook niet te vertellen.

 

Ik heb voor een zakelijke aansluiting met 4 abonnement op 15-09 een bestelling gedaan. De blauwe en zwarte iPhone 15 Pro 128 gb zijn binnen, maar kunnen pas tegelijk uitgeleverd worden met twee iPhone 15 Pro natural titanium 128 gb die nog ontbreken. We wachten nu dus al sinds 15-09 op 2x een iPhone 15 Pro natural titanium 128 gb. Te bizar.

Heb diverse malen gebeld met de klantenservice en het lijkt een aardige teringzooi qua administratie. Order kon eerst niet worden teruggevonden. Terugbel beloftes worden niet waargemaakt. En niemand kan ons vertellen wanneer we de bestelling kunnen verwachten.

Als wij morgen nog steeds geen duidelijkheid hebben over de levering, zet ik alle 4 de abonnement over naar Vodafone. Die kunnen bij overstap gewoon direct leveren… Jammer na jaren trouwe zakelijke klant.

De levertijden beginnen wel rare vormen aan te nemen.

Al jullie concurrenten kunnen direct of binnen enkele dagen leveren. Apple kan direct leveren. Amazon kan direct of binnen enkele dagen leveren.

Gaat lekker zo met de odido.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ydraadsheer, het aantal weken dat onder Levertijd staat, tel je vanaf de besteldatum die op dit moment in de tabel staat. Heb je vóór de besteldatum besteld die in de tabel staat, dan geldt er wellicht een andere levertijd voor jou (uit een oudere versie van de tabel). Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag even met je mee voor de betere indicatie! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB, 256GB en 512GB
  • Blauw 128GB
  • Naturel 128GB, 256GB en 1TB
  • Wit 128GB, 256GB en 512GB

Op dinsdag 14 november heb ik de iPhone 15 Pro Naturel 128GB besteld. Zojuist een berichtje ontvangen dat hij onderweg is naar de Odido shop.

Reputatie 6
Badge +3

Op dinsdag 14 november heb ik de iPhone 15 Pro Naturel 128GB besteld. Zojuist een berichtje ontvangen dat hij onderweg is naar de Odido shop.

Woehoe, wat fijn om te horen! Alvast heel veel plezier met je nieuwe parel! 

Hi, I'd like to know the status of my iphone 15 pro 256gb blue titanium. Placed the order on 27th November. I'm traveling abroad on 9th Dec. 

Hi @Hajar van Odido @Marciano van Odido , i have placed an order for iphone 15 pro 256gb blue titanium and order #204454521. I was told that it would be delivered within 4-5 days and since I'll be travelling abroad next week for a month I'd like to collect it before i leave for my holidays. COuld you tell me the status?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 1 december)
  • Blauw 128GB (2/3 weken levertijd vanaf besteldatum 25 november)
  • Blauw 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 27 november)
  • Naturel 128GB, 256GB en 1TB (direct leverbaar)
  • Wit 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 1 december)
Reputatie 7
Badge +9

Hi @vipin.shettigar, according to the current delivery times, I expect your phone to be ready for you in 1 week after the order at the earliest. I see that you choose for pick up at one of our stores. My colleagues will contact you as soon as they receive your package. Are you going on holiday early next week or at the end of the week? If you leave at the end of the week there is a chance that your phone is ready for you, but only my colleagues will know this fore sure when they get it. I hope it's in time for your holiday!

Hi @vipin.shettigar, according to the current delivery times, I expect your phone to be ready for you in 1 week after the order at the earliest. I see that you choose for pick up at one of our stores. My colleagues will contact you as soon as they receive your package. Are you going on holiday early next week or at the end of the week? If you leave at the end of the week there is a chance that your phone is ready for you, but only my colleagues will know this fore sure when they get it. I hope it's in time for your holiday!

Thank you for the response. I'll be going by the end of next week. Also, I just received a text message saying the iphone is on its way to the store and may take a few days. So what's the estimated date when I can pick it up?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vipin.shettigar, that's great! I want to say Monday or Tuesday, but I'm not 100% sure. Please keep an eye on your phone for a message from the shop! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB, 256GB en 512GB
  • Blauw 128GB
  • Wit 128GB en 256GB
Reputatie 7
Badge +9

Er is nog een wijziging geweest voor het volgende toestel: Wit 1TB (1 tot 2 weken levertijd met besteldatum van vandaag 4 december)!

Ik heb op 1 december een Blauwe iPhone 15 pro besteld. Ik heb in overleg met een Odido medewerker expres een blauwe besteld omdat die binnen een week geleverd kon worden. Nu is de levertijd verlengd naar 2 a 3 weken. Ik ga eind volgende week op vakantie, komt mijn telefoon wel op tijd binnen? 

Mvg Joep

Ik heb vorige week maandag 27 november de Iphone 15 pro blauw besteld omdat die binnen één week geleverd kon worden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de levering is verlengt tot 2 a 3 weken. Chatbot Izzi zegt dat de telefoon zelfs pas leverbaar is in 3 tot 4 weken! Chatten met medewerker levert geen antwoorden op, ook gebeld met meerdere mensen van klantenservice en die konden mij verder niks uitleggen over de levering van mijn telefoon. Er is totaal geen transparantie over wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Ik tast op dit moment in het duister...

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB
  • Blauw 256GB en 512GB
  • Wit 128GB en 256GB
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joepfellinger en @Prodent, hebben jullie je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met jullie mee! 

Hi @Joepfellinger en @Prodent, hebben jullie je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met jullie mee! 

Top, 204663562

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB & 512GB (1 week levertijd)
  • Wit 128GB (3-4 weken levertijd vanaf 27 november)
  • Wit 256GB (1 week levertijd)
  • Wit 512GB (1-2 weken levertijd vanaf 4 december)
Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Joepfellinger, thanks voor je ordernummer. Ik verwacht dat jouw toestel tussen 15 en 22 december klaarligt in de shop. Zodra dit zo is nemen mijn collega's uit de shop contact met je op! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB (direct leverbaar)
  • Zwart 512GB (direct leverbaar)
  • Blauw 12GB (2-3 weken levertijd vanaf 29 november)
  • Wit 128GB (1-2 weken levertijd)
  • Wit 256GB (direct leverbaar)