Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259009 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 3

Ook geannuleerd en nieuw abonnement afgesloten via Belsimpel. Pro Max 256 zwart zou uiterlijk 13-10 geleverd moeten worden. 

Reputatie 2

Zie veel mensen cancellen en toch bij sites als Mediamarkt bestellen. Misschien toch maar die optie open houden... ik blijf de Mediamarkt site gewoon in de gaten houden. Wel gek ergens dat daar de NT pro max 256 wel dagelijks even op voorraad is en bij Odido bijna geen beweging in de wachtlijst lijkt te zitten. Dillema's!!! 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ja, ook via de site? Of moet je daarvoor bellen? 

Via de site, maar dan moet je eerst deze telefonisch opzeggen. Verwerkingstijd was bij mij een uurtje . Daarna verlengen via de site 

Oke, dan moet je via belsimpel ook weer gewoon eenmalig 71 euro betalen? Via de eerst volgende factuur dan

Geen idee , waar heb jij die 71 eur vandaan ? 

Reputatie 2

Toch niet heel beter dan hier...…

 

 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ja, ook via de site? Of moet je daarvoor bellen? 

Via de site, maar dan moet je eerst deze telefonisch opzeggen. Verwerkingstijd was bij mij een uurtje . Daarna verlengen via de site 

Oke, dan moet je via belsimpel ook weer gewoon eenmalig 71 euro betalen? Via de eerst volgende factuur dan

Geen idee , waar heb jij die 71 eur vandaan ? 

Dat zijn de eenmalige kosten voor het vervroegd verlengen, kost geld. 

Kan “vervroegd verlengen” namelijk ook bij belsimpel? 

Reputatie 1

Toch niet heel beter dan hier...…

 

 

Dit is als je een los toestel koopt. Belsimpel providerafhankelijke leveringen zijn momenteel 2-4 werkdagen en ze updaten dagelijks levertijden. 

Reputatie 2

Toch niet heel beter dan hier...…

 

 

Dit is als je een los toestel koopt. Belsimpel providerafhankelijke leveringen zijn momenteel 2-4 werkdagen en ze updaten dagelijks levertijden. 

Kijk ik ergens overheen dan? 

 

Reputatie 1

Mediamarkt heeft nu ook Nature Titanium op voorraad. Zojuist besteld, wordt morgen geleverd. Snap niet dat Odido nog steeds geen NT levert.

Dit is wel een valide vraag he @Hajar van Odido @Marciano van Odido , hoe kan het dat MediaMarkt al heel de dag diverse Pro Max op voorraad heeft? Kom tenminste dan eens met een update vanuit Odido over hoe de uitleveringen gaan. En check Tweakers eens, veel gebruikers die nu cancellen bij Odido en KPN en telefoon ophalen bij o.a. MediaMarkt, kan toch haast niet de bedoeling zijn.

Zoals ik zei de telefoons die ze hebben sturen ze liever naar de winkels als showmodellen terwijl mensen weken op toestellen wachten.

Daar klopt niks van. De Showmodellen zijn namelijk iPhones zonder bepaalde onderdelen. Het zijn eigenlijk werkende dummies. Er zit bijvoorbeeld geen Modem in voor 4G/5G, zijn voorzien van een bepaalde serienummer wat gelinkt staat aan de winkel en worden onbruikbaar gemaakt bij diefstal. Deze telefoons zijn niet gemaakt voor verkoop aan particulieren.

Ik werk voor een grote retailer (waarvan ik de naam hier niet ga noemen) en ik kan je vertellen dat alle iPhones gewoon helemaal functioneel zijn. Wat er gebeurt is dat ze door de winkel in een demo modus worden gezet, maar daar kunnen ze ook weer uit om als ‘tweedehands’ product verkocht te worden.

Reputatie 2

Nog even gekeken en idd via Belsimpel kan je bij Odido verlengen en dan heb je de Pro Max NT binnen 2-4 werkdagen. Morgen maar eens bellen of ik nog kan annuleren en hoe het precies zit... toch interessant om even naar te kijken 

Reputatie 1

Nog even gekeken en idd via Belsimpel kan je bij Odido verlengen en dan heb je de Pro Max NT binnen 2-4 werkdagen. Morgen maar eens bellen of ik nog kan annuleren en hoe het precies zit... toch interessant om even naar te kijken 

Dan levert Belsimpel het toestel en niet Odido. Belsimpel heeft meer toestellen doordat zij ook buitenlandse modellen inkopen en die vervolgens verkopen op de Nederlandse markt.

Reputatie 1

Nog even gekeken en idd via Belsimpel kan je bij Odido verlengen en dan heb je de Pro Max NT binnen 2-4 werkdagen. Morgen maar eens bellen of ik nog kan annuleren en hoe het precies zit... toch interessant om even naar te kijken 

Dit is precies wat ik gedaan heb vanmiddag. Krijg hem nu gewoon netjes op 5 oktober geleverd. Helemaal top!! 

Reputatie 2

Nog even gekeken en idd via Belsimpel kan je bij Odido verlengen en dan heb je de Pro Max NT binnen 2-4 werkdagen. Morgen maar eens bellen of ik nog kan annuleren en hoe het precies zit... toch interessant om even naar te kijken 

512GB, toch?

Ik wil weten wanneer de iPhone 15promax wittitanium wordt verzonden. Ik heb de bestelling op 15 september geplaatst

Reputatie 3

Vorige week bij belsimpel besteld omdat odido te lang duurt en heb m vandaag al binnen gekregen!

begint hier wel een belsimpel promotie fora te worden. zou misschien ook fijn zijn als er wat meer moderators aanwezig zijn voor meer OT informatie. 

Reputatie 2

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Welke heb jij besteld? 

Reputatie 1

Afgelopen maandag (2okt) de iPhone 12 Pro Max Zwart 512gb besteld bij Odido. Levertijd is gelijk met die van belsimpel. Tenzij ik overstap naar Vodafone dan is belsimpel een stuk sneller anders doen ze er daar ook 6 weken over. Hier geeft men aan 3-4 weken. Ik ben benieuwd waarschijnlijk word het eind oktober. Maar iedereen heeft natuurlijk die stiekeme hoop dat de telefoon sneller komt. 
 

hoe rekenen jullie je eigen besteldatum + ¾ weken of is het de bestel datum op de tabel + de weken? Neem aan dat de iPhones in batches binnenkomen dus zou in theorie beide kunnen.

Reputatie 1

Afgelopen maandag (2okt) de iPhone 12 Pro Max Zwart 512gb besteld bij Odido. Levertijd is gelijk met die van belsimpel. Tenzij ik overstap naar Vodafone dan is belsimpel een stuk sneller anders doen ze er daar ook 6 weken over. Hier geeft men aan 3-4 weken. Ik ben benieuwd waarschijnlijk word het eind oktober. Maar iedereen heeft natuurlijk die stiekeme hoop dat de telefoon sneller komt. 
 

hoe rekenen jullie je eigen besteldatum + ¾ weken of is het de bestel datum op de tabel + de weken? Neem aan dat de iPhones in batches binnenkomen dus zou in theorie beide kunnen.

so far, the order date + current waiting time is the most realistic.

Reputatie 4

Afgelopen maandag (2okt) de iPhone 12 Pro Max Zwart 512gb besteld bij Odido. Levertijd is gelijk met die van belsimpel. Tenzij ik overstap naar Vodafone dan is belsimpel een stuk sneller anders doen ze er daar ook 6 weken over. Hier geeft men aan 3-4 weken. Ik ben benieuwd waarschijnlijk word het eind oktober. Maar iedereen heeft natuurlijk die stiekeme hoop dat de telefoon sneller komt. 
 

hoe rekenen jullie je eigen besteldatum + ¾ weken of is het de bestel datum op de tabel + de weken? Neem aan dat de iPhones in batches binnenkomen dus zou in theorie beide kunnen.

Het is de eigen besteldatum + verwachte levertijd. 
Dus in jouw geval is de verwachte levering 23/10/2023 - 30/10/2023.

Direct bij de provider bestellen scheelt ook in de kosten;
Odido: € 1565,-
Belsimpel: € 1729,-
Deze kosten staan los van alle abonnementskosten. 

Reputatie 1

Afgelopen maandag (2okt) de iPhone 12 Pro Max Zwart 512gb besteld bij Odido. Levertijd is gelijk met die van belsimpel. Tenzij ik overstap naar Vodafone dan is belsimpel een stuk sneller anders doen ze er daar ook 6 weken over. Hier geeft men aan 3-4 weken. Ik ben benieuwd waarschijnlijk word het eind oktober. Maar iedereen heeft natuurlijk die stiekeme hoop dat de telefoon sneller komt. 
 

hoe rekenen jullie je eigen besteldatum + ¾ weken of is het de bestel datum op de tabel + de weken? Neem aan dat de iPhones in batches binnenkomen dus zou in theorie beide kunnen.

Het is de eigen besteldatum + verwachte levertijd. 
Dus in jouw geval is de verwachte levering 23/10/2023 - 30/10/2023.

Direct bij de provider bestellen scheelt ook in de kosten;
Odido: € 1565,-
Belsimpel: € 1729,-
Deze kosten staan los van alle abonnementskosten. 

Ja precies zoals verwacht dat word eind oktober dus, voor mij geen probleem kan Apple mooi nog even de software updaten zodat die niet te heet wordt 😂

Reputatie 2

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Welke heb jij besteld? 

Pro Max 256 NT. Staat 2 tot 4 werkdagen

Reputatie 1

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

Me too. The more they cancel, the faster i think people who still wait for their iphone from odido will get it
i’ll just wait here.