Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259012 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Maar voor de 512 staat nog steeds 2-4 werkdagen. Neem aan dat dat gewoon nog accuraat is toch? 

Nee ook niet. Ze gaan waarschijnlijk op vrijdag bericht sturen naar iedereen dat de levering een week later wordt. Apple heeft gezegd dat ze de levering van as vrijdag niet gaan halen.

Aaaaaaaaah. Domme keuze gemaakt dus! Zie nu dat Odido ineens toestellen levert waar ik wellicht bij had gezeten. Zo zie je maarrrr, haastige spoed is zelden goed ;) 

Reputatie 2

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Maar voor de 512 staat nog steeds 2-4 werkdagen. Neem aan dat dat gewoon nog accuraat is toch? 

Nee ook niet. Ze gaan waarschijnlijk op vrijdag bericht sturen naar iedereen dat de levering een week later wordt. Apple heeft gezegd dat ze de levering van as vrijdag niet gaan halen.

Hoe weet je dit trouwens? 

(2007870XX) 14:29 een bevestigingsmail voor een zwarte PM 256GB ontvangen.
Helaas zit ik nog niet bij de gelukkige die hun toestel uitgeleverd krijgen. 

Voor de mensen die wel bericht hebben ontvangen dat die onderweg is; Het is jullie gegund! 

Die moet dan toch ook wel komen. Ik was heel iets later dan jij. Om 11:06 heb ik de mail van AMP ontvangen. Hopelijk komt jouw mail ook snel!

Ook ik heb bovenstaande smsje gehad :).

iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium, besteld 15/9 om 14.28 voor ophalen in de Shop. Ben benieuwd!


mag ik misschien vragen welk bestelnummer je hebt?😊

Zojuist sms gehad dat mijn 15 PM NT 256gb er is.

Bestelling omstreeks 14.06 op 15-09 in de winkel gedaan. Bevestiging mail op 14:27 gekregen.

Ordernummer 200796XXX

 

Lijken dus wel degelijk wat leveringen te komen! 

Also just received SMS confirmation for my 15PM BT 256

My order confirmation was at 14:58 on the 15.09, so pretty late.
Order number 200811xxx.

Good luck!

Reputatie 2

Zelf 15 september besteld, een collega van mij 16 september (beide blauwe Pro Max 256Gb). We hebben allebei net de onderstaande sms gekregen:

"Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms'en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido."

Zou aardig schelen als ik hem eind vd week al kan ophalen, in plaats van eind oktober/begin november. Ik hoop dat ze hiermee de gehele pre-order backlog hebben verwerkt...

Also just received SMS confirmation for my 15PM BT 256

My order confirmation was at 14:58 on the 15.09, so pretty late.
Order number 200811xxx.

Good luck!

Ordered the same phone on 18.09 I have order number 200996xxx

hopefully i have some luck too 🥹

Received the sms. My iPhone is on the way to the store. Can take a few days.
15 PM 256GB NT. Ordered 15/09 14:14. Pick up at the store.

 

Good luck to the rest, hopefully soon too!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB, Blauw 1TB, Naturel 512GB en 1TB, Wit 512GB.

Just for anyone else who is waiting and thinking about canceling the order: 

 

My suggestion is that, if you put your order on 15th Sep within first hour (14 - 15), then don’t. You will receive the phone this week or next week latest.

 
My order number: 20080XXXX

Ordered at around 14:25 and got the confirmation email at 14:47. Model: 256 NT

 

Just received the message: Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido

 

 

Reputatie 2

Zojuist de volgende sms ontvangen 

Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

 

Voor iphone 15 pm nt 256 besteld om 14:02 order nummer 200787xxx

hopelijk volgt de mail snel 

 

Reputatie 2

Ook ik heb bovenstaande smsje gehad :).

iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium, besteld 15/9 om 14.28 voor ophalen in de Shop. Ben benieuwd!


mag ik misschien vragen welk bestelnummer je hebt?😊


Yes. Bestelnummer 2008045XX

Iemand die een beetje t zelfde ordernummer heeft als mij en ook toevallig op de 18de heeft besteld? PM BT 256 GB
 

Ordernummer: 200996xxx

Reputatie 1

Blijft toch grappig hoe mensen hier hun ordernr. blijven delen terwijl dat dus echt helemaal niks zegt :p

Reputatie 4

Blijft toch grappig hoe mensen hier hun ordernr. blijven delen terwijl dat dus echt helemaal niks zegt :p

Daar zijn we nu zeker van!

Had zojuist iemand aan de bel bij Odido en die vertelde mij dat mijn betaling 'pas' 15/09 16:16 verwerkt was. Ga er nu vanuit dat die tijd mijn plek in de rij aangeeft en niet de tijd waarop ik mijn bevestiging heb ontvangen 15/09 14:29.

Nu is het hopen dat die van mij bij de volgende batch zit.

Reputatie 3

Blijft toch grappig hoe mensen hier hun ordernr. blijven delen terwijl dat dus echt helemaal niks zegt :p

Daar zijn we nu zeker van!

Had zojuist iemand aan de bel bij Odido en die vertelde mij dat mijn betaling 'pas' 15/09 16:16 verwerkt was. Ga er nu vanuit dat die tijd mijn plek in de rij aangeeft en niet de tijd waarop ik mijn bevestiging heb ontvangen 15/09 14:29.

Nu is het hopen dat die van mij bij de volgende batch zit.

Ik denk dat ze ook nog niet klaar zijn met de bestellingen van vandaag? Dus het kan zijn dat je nog een bericht krijgt vandaag 

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Reputatie 4

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Zullen we anderen gewoon respecteren en hun gedrag niet als kinderachtig bestempelen?
Iedereen heeft zijn eigen motieven, die kunnen voortkomen uit financiële overwegingen of andere perspectieven, wat sommige mensen misschien minder geduldig kan maken.

😀

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Precies, je bent overigens ook niet verplicht het forum te lezen als het je niet bevalt 😁

Reputatie 1

Had mijn bestelling gister geannuleerd maar hebben ze blijkbaar niet gedaan, 

morgen wordt mijn telefoon bezorgd en heb er ook nog 1 bij de mediamarkt klaarliggen die ik kan ophalen vandaag…

dus even afwachten morgen en dan annuleer ik die bij de mediamarkt 

Reputatie 2

Ondanks dat het hier geen belsimpel forum is deel ik het toch even voor de liefhebbers. Volgende week krijgen zij de nieuwe batch binnen en vanaf dan gaan de 2 tot 4 werkdagen in. Eind volgende week of begin die week erna moet je dus je telefoon binnen hebben, mocht je hem via Belsimpel vandaag besteld hebben. 

Reputatie 1

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Precies, je bent overigens ook niet verplicht het forum te lezen als het je niet bevalt 😁

This forum brought me a lot of positivity in the hard time 100% sure

Reputatie 2

Overigens wel fijn dat velen naar Belsimpel gaan, krijg ik hem hopelijk sneller bij Odido hehe

Overigens wel fijn dat velen naar Belsimpel gaan, krijg ik hem hopelijk sneller bij Odido hehe

Precies! 😉

Welke heb jij besteld en wanneer?