Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259154 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

De vraag van mij hierboven kunnen jullie negeren. Ik heb namelijk zojuist mijn order voor mijn iPhone 15 PM 256GB BT telefonisch geannuleerd en de medewerker van Odido heeft daarna gelijk ook voor mij een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 15 PM 512GB BT waar maar 1 tot 2 wachttijd op staat. En ik verwachtte eerlijk gezegd dat die nieuwe aanvraag niet gelijk goedgekeurd zou worden, omdat dat natuurlijk altijd een verwerkingstijd van enkele dagen nodig heeft, maar omdat het bij mij om een aanvraag met nieuw telefoonnummer gaat, en het dus niet twee aanvragen op één en hetzelfde nummer gaat, werd de tweede ook goedgekeurd. Dit kost me wel wat meer geld i.v.m. de hogere opslagcapaciteit, maar heb geen zin om nog zo lang te moeten wachten. Klinkt misschien kinderachtig, maar na al meer dan drie weken wachten én hier al die berichten te hebben gelezen al die tijd, gaf me dat toch wel de doorslag en ben ik toch maar voor de 512GB gegaan. En ik had vannacht ook nog eens een order bij Belsimpel geplaatst en ook daar een bijbetaling moeten afrekenen via iDEAL, maar ook die heb ik zojuist gelijk na de nieuwe aanvraag bij Odido geannuleerd. Zo hou ik alles toch nog bij Odido zelf, wat me toch wel een beter gevoel geeft. Nu maar hopen dat ik over 1 a 2 weekjes mijn nieuwe toestel in handen heb 😊 En mocht het toch alsnog wat uitlopen, dan is het nog maar zo, maar die 6 tot 8 weken nog te moeten wachten was me iets te veel van het goede 😅 Het is wat hè, bij ons, de iPhone/Apple freaks 😇😂

 

Helemaal mee eens en prima opgelost zo ;) Ik zit ook in hetzelfde schuitje maar ik leid me zelf af door al de rumours die oppoppen over de 16 en de galaxies, vind ik leuk :) Zodra ik iets interessants hoor ben ik zo weg. Het is toch van de zotte dat je een toestel koopt van meer dan duizend euro om pas een kwart jaar later te krijgen? Ik blame Apple van al dat gedoe hier. Maar met events zijn ze dan weer heel erg snel, 'Scary fast' zoals ze dit zelf ook al noemen haha. Waren ze maar zo met het leveren van eigen producten…. 

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Vandaag bericht gekregen dat ik mn iPhone 15 Pro Max 512gb natural titanium kan ophalen. Sta dus nu in de winkel in de wachtrij haha

 

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Ik heb net gekeken. Ik kan inderdaad ook niet in mijn bestelstatus kijken. 

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Ik heb net gekeken. Ik kan inderdaad ook niet in mijn bestelstatus kijken. 

Oke ben ik dus niet de enigste😅

Reputatie 1

Zullen ze opeens veel telefoons binnen hebben gekregen waardoor de bestelstatus vast loop? 😜

Zullen ze opeens veel telefoons binnen hebben gekregen waardoor de bestelstatus vast loop? 😜

Hier liep hij eerst ook vast (reageerde niet). Nu kan hij mijn order niet meer vinden 😅.

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Ik heb net gekeken. Ik kan inderdaad ook niet in mijn bestelstatus kijken. 

Oke ben ik dus niet de enigste😅


Inderdaad hier ook het geval. Ik zie wel de annulering van mijn vorige order, maar de nieuwe bestelling kan ik niet inzien want dan geeft hij aan dat er geen bestelling is. Alleen heb ik bij de nieuwe bestelling wel gekozen voor ophalen in de winkel, is het dan anders en kan ik dan daardoor de bestelstatus niet meer volgen? Kan ook zijn dat het even z’n tijd nodig heeft omdat de bestelling paar uurtjes geleden pas geplaatst is. Alles is in ieder geval wel goedgekeurd volgens de medewerker die me telefonisch hielp en heb ook de bevestiging via mail gekregen. Ach ja…

Reputatie 1

Zullen ze opeens veel telefoons binnen hebben gekregen waardoor de bestelstatus vast loop? 😜

Hier liep hij eerst ook vast (reageerde niet). Nu kan hij mijn order niet meer vinden 😅.

Ah shit! Had even teveel hoop 🥹

Zullen ze opeens veel telefoons binnen hebben gekregen waardoor de bestelstatus vast loop? 😜

I hope so! 🤞🏻😂

Bij mij doet de orderstatus t wel weer, helaas nog wel “wachten op voorraad” 🙃

De vraag van mij hierboven kunnen jullie negeren. Ik heb namelijk zojuist mijn order voor mijn iPhone 15 PM 256GB BT telefonisch geannuleerd en de medewerker van Odido heeft daarna gelijk ook voor mij een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 15 PM 512GB BT waar maar 1 tot 2 wachttijd op staat. En ik verwachtte eerlijk gezegd dat die nieuwe aanvraag niet gelijk goedgekeurd zou worden, omdat dat natuurlijk altijd een verwerkingstijd van enkele dagen nodig heeft, maar omdat het bij mij om een aanvraag met nieuw telefoonnummer gaat, en het dus niet twee aanvragen op één en hetzelfde nummer gaat, werd de tweede ook goedgekeurd. Dit kost me wel wat meer geld i.v.m. de hogere opslagcapaciteit, maar heb geen zin om nog zo lang te moeten wachten. Klinkt misschien kinderachtig, maar na al meer dan drie weken wachten én hier al die berichten te hebben gelezen al die tijd, gaf me dat toch wel de doorslag en ben ik toch maar voor de 512GB gegaan. En ik had vannacht ook nog eens een order bij Belsimpel geplaatst en ook daar een bijbetaling moeten afrekenen via iDEAL, maar ook die heb ik zojuist gelijk na de nieuwe aanvraag bij Odido geannuleerd. Zo hou ik alles toch nog bij Odido zelf, wat me toch wel een beter gevoel geeft. Nu maar hopen dat ik over 1 a 2 weekjes mijn nieuwe toestel in handen heb 😊 En mocht het toch alsnog wat uitlopen, dan is het nog maar zo, maar die 6 tot 8 weken nog te moeten wachten was me iets te veel van het goede 😅 Het is wat hè, bij ons, de iPhone/Apple freaks 😇😂

 

Helemaal mee eens en prima opgelost zo ;) Ik zit ook in hetzelfde schuitje maar ik leid me zelf af door al de rumours die oppoppen over de 16 en de galaxies, vind ik leuk :) Zodra ik iets interessants hoor ben ik zo weg. Het is toch van de zotte dat je een toestel koopt van meer dan duizend euro om pas een kwart jaar later te krijgen? Ik blame Apple van al dat gedoe hier. Maar met events zijn ze dan weer heel erg snel, 'Scary fast' zoals ze dit zelf ook al noemen haha. Waren ze maar zo met het leveren van eigen producten…. 


Is zeker verre van leuk ja, dat lang moeten wachten al die tijd. Kost je inderdaad al een smak geld en dan dit… Ook zien we hier vaak berichten voorbij komen dat de toestellen ergens anders weer wél gewoon leverbaar zijn of dat de levertijd daar een heel stuk korter is. Maar dat kan verschillende oorzaken hebben natuurlijk. Echt vervelend allemaal. Maar het is nou eenmaal niet anders en we moeten het er maar mee doen hè. Ik heb nu wel voor een snellere en wat duurdere optie gekozen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen dat zomaar even kan in deze toch al zo moeilijke en dure tijd. Ik hoop echt dat het voor iedereen hier snel een beetje gaat opschieten, want ik gun iedereen van harte zsm zijn of haar toestel. 

Reputatie 1

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Ik heb net gekeken. Ik kan inderdaad ook niet in mijn bestelstatus kijken. 

Oke ben ik dus niet de enigste😅


Inderdaad hier ook het geval. Ik zie wel de annulering van mijn vorige order, maar de nieuwe bestelling kan ik niet inzien want dan geeft hij aan dat er geen bestelling is. Alleen heb ik bij de nieuwe bestelling wel gekozen voor ophalen in de winkel, is het dan anders en kan ik dan daardoor de bestelstatus niet meer volgen? Kan ook zijn dat het even z’n tijd nodig heeft omdat de bestelling paar uurtjes geleden pas geplaatst is. Alles is in ieder geval wel goedgekeurd volgens de medewerker die me telefonisch hielp en heb ook de bevestiging via mail gekregen. Ach ja…

Bij ophalen in de winkel kan je inderdaad helaas je bestelstatus niet zien

Kunnen er meerdere mensen niet in hun bestelstatus kijken op de Odido site? 
ik heb gewoon voor thuis bezorgen gekozen, niet in de winkel

Ik heb net gekeken. Ik kan inderdaad ook niet in mijn bestelstatus kijken. 

Oke ben ik dus niet de enigste😅


Inderdaad hier ook het geval. Ik zie wel de annulering van mijn vorige order, maar de nieuwe bestelling kan ik niet inzien want dan geeft hij aan dat er geen bestelling is. Alleen heb ik bij de nieuwe bestelling wel gekozen voor ophalen in de winkel, is het dan anders en kan ik dan daardoor de bestelstatus niet meer volgen? Kan ook zijn dat het even z’n tijd nodig heeft omdat de bestelling paar uurtjes geleden pas geplaatst is. Alles is in ieder geval wel goedgekeurd volgens de medewerker die me telefonisch hielp en heb ook de bevestiging via mail gekregen. Ach ja…

Bij ophalen in de winkel kan je inderdaad helaas je bestelstatus niet zien

 

@Melodi_07, hartstikke bedankt voor je antwoord! Snapte er even niks meer van en begon me al weer een beetje zorgen te maken. Ik heb meldingen via e-mail uit staan, omdat ik de hele tijd door over alles hier mailtjes binnen kreeg en dat te storend was op en tijdens mijn werk, maar gelukkig keek ik zojuist even snel en zag ik hier jouw antwoord. Echt supertof van je hoor! 😊🙏🏼

Had ik me er eindelijk bij neergelegd dat ik de telefoon toch pas ergens met sint juttemus zou ontvangen, kreeg ik afgelopen dinsdag deze sms…

Nou mijn dag kon niet meer stuk! Om vervolgens nu weer totaal ongeduldig elke keer als er een bericht binnenkomt te hopen op een sms van odido…

Iemand een idee hoe lang het duurt na die sms tot je hem daadwerkelijk kan ophalen in de winkel? 🥹

 

Had ik me er eindelijk bij neergelegd dat ik de telefoon toch pas ergens met sint juttemus zou ontvangen, kreeg ik afgelopen dinsdag deze sms…

Nou mijn dag kon niet meer stuk! Om vervolgens nu weer totaal ongeduldig elke keer als er een bericht binnenkomt te hopen op een sms van odido…

Iemand een idee hoe lang het duurt na die sms tot je hem daadwerkelijk kan ophalen in de winkel? 🥹

 

Bij mij de volgende dag al maar zoals aangegeven kan het een paar dagen duren 😉

Had ik me er eindelijk bij neergelegd dat ik de telefoon toch pas ergens met sint juttemus zou ontvangen, kreeg ik afgelopen dinsdag deze sms…

Nou mijn dag kon niet meer stuk! Om vervolgens nu weer totaal ongeduldig elke keer als er een bericht binnenkomt te hopen op een sms van odido…

Iemand een idee hoe lang het duurt na die sms tot je hem daadwerkelijk kan ophalen in de winkel? 🥹

 

Bij mij de volgende dag al maar zoals aangegeven kan het een paar dagen duren 😉

 

@Kelly2610, maak je zeker geen zorgen. In de meer dan drie weken tijd dat ik hier meekijk heb ik heel wat berichtjes voorbij zien komen van mensen die hun iPhone ook bij Odido shop moesten ophalen en dat duurde nooit langer dan enkele dagen. Vandaag of anders morgen krijg jij het bericht dat ie klaar ligt, en anders altijd zeker voor het weekend. Veel plezier alvast, geniet ervan!

Reputatie 2

Dinsdag had ik SMS ontvangen dat mijn telefoon binnen was en zou naar de winkel verzonden worden. Ik hoopte dat het gisteren er zou zijn maar was niet zo. De shop medewerker met een vage uitleg het kan deze week of volgende week binnen komen zegt hij. Als je SMS ontvangt gaat het toch geen een week duren? Vondt het zo vreemd.

geen sms wel andere status 

 

geen sms wel andere status 

Nice! Wanneer heb je besteld? :)

 

geen sms wel andere status 

Nice! Wanneer heb je besteld? :)

 

De 15 de rond half 3 rond 3 uur bevestiging mail 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Blauw 256GB
  • Naturel 256GB en 512GB
  • Wit 256GB
Reputatie 1

Hoe kan het in godsnaam dat de levertijd al vanaf 20-09 en ik de 17de heb besteld.

 

Reputatie 1

Nog steeds geen bericht… hoop gevestigd op morgen nu 

Nog steeds geen bericht… hoop gevestigd op morgen nu 

Same here