Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259153 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Na zoveel gedoe snap ik het allemaal niet meer. Ik had gisteren ook bij Mediamarkt een besteld omdat het daar op voorraad was.  Uur geleden kreeg ik dat mijn telefoon in shop lag. WTH. Hier ligt ie dan mensen :D The wait is over

 

Na zoveel gedoe snap ik het allemaal niet meer. Ik had gisteren ook bij Mediamarkt een besteld omdat het daar op voorraad was.  Uur geleden kreeg ik dat mijn telefoon in shop lag. WTH. Hier ligt ie dan mensen :D The wait is over

 

wanneer had je besteld?

Ik krijg net een sms dat mijn telefoon onderweg is naar de winkel om hem op te halen.

PM NT 256gb
Besteld: 21 september
Geen betaling gedaan

Hoop dat mijn telefoon ook bijna binnenkomt… 22 september besteld met abonnement erbij

Na zoveel gedoe snap ik het allemaal niet meer. Ik had gisteren ook bij Mediamarkt een besteld omdat het daar op voorraad was.  Uur geleden kreeg ik dat mijn telefoon in shop lag. WTH. Hier ligt ie dan mensen :D The wait is over

 

wanneer had je besteld?

Finally veel plezier ervan!

Net een smsje gehad dat mijn iPhone 15 Pro Max NT 256gb onderweg is :) 
 

Besteld op 21 september om 18:44 uur. 

Reputatie 2

Na zoveel gedoe snap ik het allemaal niet meer. Ik had gisteren ook bij Mediamarkt een besteld omdat het daar op voorraad was.  Uur geleden kreeg ik dat mijn telefoon in shop lag. WTH. Hier ligt ie dan mensen :D The wait is over

 

wanneer had je besteld?

Finally veel plezier ervan!

Joy dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 1TB (direct leverbaar)
  • Naturel 256GB
  • 512GB

Als er een nieuwe update is, laat ik het jullie uiteraard weten en ik hoop dat iedereen snel zijn gloednieuwe iPhone in handen heeft!

Reputatie 2

wanneer had je besteld?

 18 september.

Reputatie 1

Mensen van de 21ste al aan de beurt en mensen van de 15-16-17 moeten hem nog krijgen, kan toch niet ballen service. 

 

Benieuwd of dan maar volgende week ergens de zwarte 256 gb modellen binnen gaan komen, dan zit ik op mijn 7de week wachten..  van de 8 weken levertijd. 🙃

تلقيت هذا الصباح بريدًا إلكترونيًا من AMP يفيد بأنه سيتم تسليم جهاز iPhone 15 الخاص بي غدًا 

تاريخ الطلب: 20 سبتمبر 

آيفون 15 برو ماكس إن تي 

تم الطلب والدفع في اليوم العشرين. تم تأكيد الطلب يوم 21 
 
(NT 256 )

اتمنى التوفيق للجميع  


استمتع مع جهاز iPhone الجديد الخاص بك، استمتع!

Mijn 15PM NT 256 (besteld en betaald op 20 september) heeft nieuw status: We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.

Maar er staat ook “Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger.“

Het betreft een verlenging. Vorig jaar (via mobiel.nl) werd deze gewoon de volgende dag via postNL bezorgd (verlenging t-mobile). Is dat bij odido ook zo, bij verlenging? Of gaat die bezorging werkelijk een tijdje duren..?

 

Nu even mijn verhaal:

ergens laat september een pro Max nt 256 besteld met verlenging en ophalen en betalen in de winkel. 
sms gekregen dat de levering uitgesteld was. 
De order gecanceld en besteld bij Belsimpel trouwens toch maar naar een witte gegaan, super mooi. 
Vorige week ontvangen en blij mee. 
zojuist een sms van Odido gekregen dat mijn bestelde iPhone onderweg is naar de winkel en dat ik een berichtje krijg als ik op kan halen. ?????


 

Reputatie 2

Lol Mediamarkt heeft ook de iPhone 15 256GB PM NT opgestuurd. Wacht je 40 dagen heb je niets nu heb ik er 2. 

De Blauw Titanium 512GB en 1TB zijn inderdaad echt direct leverbaar. Gisteren (donderdag) laat in de middag mijn eerdere bestelling van de PM 256GB Black Titanium geannuleerd en gelijk voor de 512GB Blauw Titanium gegaan. Ik kreeg vanmorgen een sms’je van de Odido shop hier in Breda dat ze het toestel niet in voorraad hadden en dat ze deze voor mij gingen bestellen, en vanmiddag kreeg ik het tweede en verlossende sms’je al dat toestel het klaar ligt om opgehaald te worden. Dat ging wel heel snel allemaal, wat ik zeker niet had verwacht. Morgenvroeg (zaterdag) even ophalen. Dan eindelijk m’n nieuwe iPhone 15 Pro Max 😊
 

Iedereen bedankt voor de hulp en/of het meedenken, maar natuurlijk ook heel veel succes verder. Dat het voor jullie ook maar snel op mag schieten 🍀

 

 

Lol Mediamarkt heeft ook de iPhone 15 256GB PM NT opgestuurd. Wacht je 40 dagen heb je niets nu heb ik er 2. 

Zeg maar nee, dan krijg je er twee 😂🤣

Gisteren een sms gekregen met dat ik een afspraak moest maken voor de bezorging. Vandaag heb ik mijn IPhone 15 pm titanium ontvangen (Besteld op 21 sep). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie iPhone ontvangen (:

Gisteren een sms gekregen met dat ik een afspraak moest maken voor de bezorging. Vandaag heb ik mijn IPhone 15 pm titanium ontvangen (Besteld op 21 sep). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie iPhone ontvangen (:

Welke kleur ?:)

Gisteren een sms gekregen met dat ik een afspraak moest maken voor de bezorging. Vandaag heb ik mijn IPhone 15 pm titanium ontvangen (Besteld op 21 sep). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie iPhone ontvangen (:

Welke kleur en hoeveel gb? veel plezier ermee!

Gisteren een sms gekregen met dat ik een afspraak moest maken voor de bezorging. Vandaag heb ik mijn IPhone 15 pm titanium ontvangen (Besteld op 21 sep). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat jullie ook zo snel mogelijk jullie iPhone ontvangen (:

Welke kleur ?:)

Sorry vergeten om het erbij te vermelden. Naturel titanium en 256 gb.

Reputatie 2

Als iemand nog een iPhone PM 256GB NT nieuw wilt hoor ik het 😂

Reputatie 1

NOGMAALS VOOR IEDEREEN DIE DEZE TELEFOON SNEL IN HANDEN WIL. BELSIMPEL VOORRAAD IS WEER AANGEVULD EN VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS!

Guys, goodnews Ive got my 09/15 ordered-PM 256 NT. I had only received an SMS on Tuesday that it was on the way to the ODIDO shop (ive selected to pick up from store). At Friday, ive lost my patience and go to the store and asked where it was. Once they checked, they found the phone waiting at the store for a few days (no sms or mail about anything). I dont have any complaints about the employee at the shop because they were told to be waiting (they were quite nice and patient during me visiting the store a couple of times asking about the phone 😅). I wont be ever buying anything from odido due to their lack of good customer service. I have been kept waiting on call-line several times just to ask question about any news about the deliveries. 

In the end, my journey with the phone delivery is officially over. I wish all the best for yall and hoping you get them as soon as possible. Don't forget to pay a visit to the shop sometimes since the phone might pop outta nowhere like mine did 🙂. 

Againnnn, nieuwe week nieuwe kansen 🙃

Reputatie 1

Againnnn, nieuwe week nieuwe kansen 🙃

Vandaag in mijn pauze naar Odidoshop, telefonisch niet bereikbaar en mensen met een latere besteldatum hebben hem al. Toch even aan de tand voelen wat ze zeggen face to face.