Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258885 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

It seems you get less chance to get the iPhone if you chose to pick up at store, even if you placed your earlier than those who chose to delivery at home… This is very disappointing situation for all the people who pre-ordered early but still didn't hear anything from Odido yet until now...

Reputatie 2

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Reputatie 2

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Het gaat om het gebrek aan (duidelijke) communicatie, althans daar doelt Frans op neem ik aan. Menselijk om frustratie te hebben als je om je heen ziet dat mensen al bestellingen ontvangen terwijl je zelf 0 info krijgt. Dat is in mijn ogen simpel op te lossen en had met 1 zinnetje opgelost kunnen worden deze ochtend.

 

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Ik heb meer dan genoeg geduld. Als het november is vind ik het niet erg om te wachten tot november. Maar geef dat dan gewoon aan en vraag niet meteen om een aanbetaling. Andere providers schrijven het bedrag pas af na levering. Dus geef dan gewoon geld terug totdat je wel kunt leveren.

Wat ik misleidend vind ls dat ze zeggen levering vanaf 22 september en wie als eerste bestelt ook als eerste geleverd krijgt. Als je deze hele thread leest zul je zien dat dat niet het geval is. Waarom heb ik dan mijn best gedaan om zsm te bestellen.

 

Vind het jammer dat je meteen voor deze aanviel kiest. Had ook op een andere manier naar  onderbouwing kunnen vragen.

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Het gaat om het gebrek aan (duidelijke) communicatie, althans daar doelt Frans op neem ik aan. Menselijk om frustratie te hebben als je om je heen ziet dat mensen al bestellingen ontvangen terwijl je zelf 0 info krijgt. Dat is in mijn ogen simpel op te lossen en had met 1 zinnetje opgelost kunnen worden deze ochtend.

 

Precies, bedankt Sinned

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Het gaat om het gebrek aan (duidelijke) communicatie, althans daar doelt Frans op neem ik aan. Menselijk om frustratie te hebben als je om je heen ziet dat mensen al bestellingen ontvangen terwijl je zelf 0 info krijgt. Dat is in mijn ogen simpel op te lossen en had met 1 zinnetje opgelost kunnen worden deze ochtend.

 

Voor alle duidelijkheid, ik eis geen compensatie. Odido heeft ook duidelijk vanaf 22 september gecommuniceerd. Ik had het alleen netter gevonden als er bij de deur - zoals dat ook in het verleden ging - betaald hoefde te worden. En ik mis affectieve communicatie naar de groep klanten die binnen een half hebben besteld en niet tot de eerste batch horen. 

Ben heel benieuwd hoe het dit jaar zal zijn om het wél weer fysiek op te halen in tegenstelling tot de iPhone 13 release :’) Dat was dramatisch na een fout in de bevestigingsmail toen der tijd. Gelukkig dit keer vroeg bij geweest, om 14:02 verlengd en 14:05 bevestigd via mail. Later nog een sms gehad dat weekend. 🙏 Jammer dat er geen goud kleurige iPhone zou zijn dit jaar, dus toch maar gekozen voor de 256GB Naturel. En voor de geïnteresseerden was dit mn ordernr.: 2007879xx. 

Yes!! En of ik ‘m straks ga ophalen:) Succes aan de rest, hopelijk zijn jullie ook gauw aan de beurt!

 

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Ik heb meer dan genoeg geduld. Als het november is vind ik het niet erg om te wachten tot november. Maar geef dat dan gewoon aan en vraag niet meteen om een aanbetaling. Andere providers schrijven het bedrag pas af na levering. Dus geef dan gewoon geld terug totdat je wel kunt leveren.

Wat ik misleidend vind ls dat ze zeggen levering vanaf 22 september en wie als eerste bestelt ook als eerste geleverd krijgt. Als je deze hele thread leest zul je zien dat dat niet het geval is. Waarom heb ik dan mijn best gedaan om zsm te bestellen.

 

Vind het jammer dat je meteen voor deze aanviel kiest. Had ook op een andere manier naar  onderbouwing kunnen vragen.

Eens! Ik denk dat het woord ‘compensatie’ triggerde. Maar je bent verre van onredelijk in wat je hier stelt.

Reputatie 3

Je kan beter je bestelling annuleren en hem bestellen via belsimpel daar zit een levertijd op van 5-7 werkdagen!

Ben heel benieuwd hoe het dit jaar zal zijn om het wél weer fysiek op te halen in tegenstelling tot de iPhone 13 release :’) Dat was dramatisch na een fout in de bevestigingsmail toen der tijd. Gelukkig dit keer vroeg bij geweest, om 14:02 verlengd en 14:05 bevestigd via mail. Later nog een sms gehad dat weekend. 🙏 Jammer dat er geen goud kleurige iPhone zou zijn dit jaar, dus toch maar gekozen voor de 256GB Naturel. En voor de geïnteresseerden was dit mn ordernr.: 2007879xx. 

Yes!! En of ik ‘m straks ga ophalen:) Succes aan de rest, hopelijk zijn jullie ook gauw aan de beurt!

 

Gefeliciteerd!

Ik heb een vraag als mijn bestelnummer is vergelijkbaar met dat van jou. Heeft u uw bestelling kunnen controleren op de bestelstatus pagina? vreemd dat het bij mij niet werkt, maar ik heb de orderbevestiging ontvangen nadat ik de bestelling had geplaatst.

Reputatie 1

Sinds vorige week vrijdag nul informatie. Odido Service en mijn Odido zijn telefonisch vrijwel nutteloos. Om 14:02 op 15/09 hoopvol besteld aangezien mijn huidige iPhone zowat uit elkaar valt, maar vroeg zijn mag dus niet baten. Gaat al 7 jaar goed bij T mobile, nu is het een zooitje sinds “odido” dus ik zit er over te denken gewoon mijn verlenging te annuleren en ergens anders heen te gaan, dan wacht ik maar iets langer. 

Zou ook vooral niet proberen om contact met ze op te nemen (als je al contact kunt krijgen met ze), voor je ‘t weet annuleren ze je order zonder je toestemming om vervolgens een nieuwe te plaatsen en je nóg langer kunt wachten ;) Inmiddels al meerdere leveranciers gezien waar de levertijd korter is dan bij Odido, in combinatie met de niet meer bestaande klantenservice wellicht inderdaad beter om de overstap te gaan maken.

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Reputatie 1

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Wow haha, betekent dat dus dat als hij vandaag niet uitgeleverd is, je inderdaad wekenlang kunt gaan wachten? 

Reputatie 3

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Dat is balen! Ik zou annuleren en via bel simpel doen daar is maar 7 werkdagen levertijd

Dit is toch weer frappant. Ik bestel ruim op tijd mijn verlenging met iphone 15 en lees dat de actuele levertijd 1 week is en er is een leverafspraak gemaakt op de 22e van september, vandaag dus. Dus vandaag wachten op de koerier. Totdat er vanochtend dus ineens een emailtje binnenkomt waarin te lezen is dat het 5 tot 6 weken vertraging heeft. Erg lastminute nietwaar?

Ik kan mij niet voorstellen dat Odido dit niet al wist ten tijde van bestellen. Waarom deze misleiding?

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Wow haha, betekent dat dus dat als hij vandaag niet uitgeleverd is, je inderdaad wekenlang kunt gaan wachten? 

Ja, ik denk het… 😥

Reputatie 2

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Ik heb meer dan genoeg geduld. Als het november is vind ik het niet erg om te wachten tot november. Maar geef dat dan gewoon aan en vraag niet meteen om een aanbetaling. Andere providers schrijven het bedrag pas af na levering. Dus geef dan gewoon geld terug totdat je wel kunt leveren.

Wat ik misleidend vind ls dat ze zeggen levering vanaf 22 september en wie als eerste bestelt ook als eerste geleverd krijgt. Als je deze hele thread leest zul je zien dat dat niet het geval is. Waarom heb ik dan mijn best gedaan om zsm te bestellen.

 

Vind het jammer dat je meteen voor deze aanviel kiest. Had ook op een andere manier naar  onderbouwing kunnen vragen.

 

Dit noem ik nou spiegelend gedrag. Die aanval kies jij namelijk zelf door het te hebben over compensatie. Odido heeft duidelijk gecommuniceerd dat levering gaat plaatsvinden conform binnenkomst bestelling. Dat je ‘buurman’ zijn telefoon eerder ontvangt kan komen doordat hij gekozen heeft voor een andere kleur, geheugen, of bezorgen/ophalen. Jouw  aanbetalingsmoment heb je zelf voor gekozen. Het maakt namelijk helemaal niets uit wanneer je aanbetaald, als dit maar gebeurd voor levering.

Daarnaast zullen er hier best wel wat trollen actief zijn die beweren dat ze hun bestelling geleverd krijgen. Niet alles geloven wat hier wordt vermeld.

 

 

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Ik heb zojuist een sms ontvangen waarin staat dat het op een ander tijdstip zal arriveren, maar in mijn geval is de iPhone vandaag onderweg naar mij via Post.nl. Misschien is dit tekstbericht niet relevant?

Reputatie 1

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Wow haha, betekent dat dus dat als hij vandaag niet uitgeleverd is, je inderdaad wekenlang kunt gaan wachten? 

Ja, ik denk het… 😥

Wow, triest… Las elders dat de MediaMarkt bijv wel snel uitlevert (en Belsimpel zegt zelf ook binnen een aantal werkdagen te leveren). Misschien dan toch maar een elders gaan kijken

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Inderdaad. Hier ook om 14:15 bestelt, 24 uur later pas een bevestingsmail ontvangen. En nu totale radiostile. Bestelnummer: 200787xxx

Misschien moeten we met z'n allen maar compensatie vragen want dit is zware misleiding. Wel meteen een dikke aanbetaling vragen en vervolgens iedereen maar laten raden naar de levertijd.

Daarnaast zou je verwachten dat ze wel enige indicatie hebben wanneer welke toestellen binnen komen en in welke volgorde bestellingen verwerkt worden. Volgens mij is het dan helemaal niet moeilijk om aan te geven per bestelling wanneer die ongeveer binnenkomt.

Compensatie voor wat, dat je nieuwe iPhone iets later bezorgd wordt?
Welke misleiding bedoel je, er stond duidelijk vermeld dat de levering vanaf 22 september zal gaan plaatsvinden. Leer eerst eens geduld te hebben voordat je nutteloze dreigingen over compensatie gaat roepen.

Ik heb meer dan genoeg geduld. Als het november is vind ik het niet erg om te wachten tot november. Maar geef dat dan gewoon aan en vraag niet meteen om een aanbetaling. Andere providers schrijven het bedrag pas af na levering. Dus geef dan gewoon geld terug totdat je wel kunt leveren.

Wat ik misleidend vind ls dat ze zeggen levering vanaf 22 september en wie als eerste bestelt ook als eerste geleverd krijgt. Als je deze hele thread leest zul je zien dat dat niet het geval is. Waarom heb ik dan mijn best gedaan om zsm te bestellen.

 

Vind het jammer dat je meteen voor deze aanviel kiest. Had ook op een andere manier naar  onderbouwing kunnen vragen.

 

Dit noem ik nou spiegelend gedrag. Die aanval kies jij namelijk zelf door het te hebben over compensatie. Odido heeft duidelijk gecommuniceerd dat levering gaat plaatsvinden conform binnenkomst bestelling. Dat je ‘buurman’ zijn telefoon eerder ontvangt kan komen doordat hij gekozen heeft voor een andere kleur, geheugen, of bezorgen/ophalen. Jouw  aanbetalingsmoment heb je zelf voor gekozen. Het maakt namelijk helemaal niets uit wanneer je aanbetaald, als dit maar gebeurd voor levering.

Daarnaast zullen er hier best wel wat trollen actief zijn die beweren dat ze hun bestelling geleverd krijgen. Niet alles geloven wat hier wordt vermeld.

 

 

Vind totaal niet dat ik de aanval kies. En vind je reacties beetje betweterig, geeft mij ook het idee dat mijn punt niet begrepen word. Wat betreft het “buurman” verhaal is dat niet van toepassing omdat het om dezelfde kleur en geheugen gaat.

Wat betreft de trollen is mogelijk neemt alleen de frustratie niet weg van de slechte communicatie vanuit Odido.

 

Ben heel benieuwd hoe het dit jaar zal zijn om het wél weer fysiek op te halen in tegenstelling tot de iPhone 13 release :’) Dat was dramatisch na een fout in de bevestigingsmail toen der tijd. Gelukkig dit keer vroeg bij geweest, om 14:02 verlengd en 14:05 bevestigd via mail. Later nog een sms gehad dat weekend. 🙏 Jammer dat er geen goud kleurige iPhone zou zijn dit jaar, dus toch maar gekozen voor de 256GB Naturel. En voor de geïnteresseerden was dit mn ordernr.: 2007879xx. 

Yes!! En of ik ‘m straks ga ophalen:) Succes aan de rest, hopelijk zijn jullie ook gauw aan de beurt!

 

Gefeliciteerd!

Ik heb een vraag als mijn bestelnummer is vergelijkbaar met dat van jou. Heeft u uw bestelling kunnen controleren op de bestelstatus pagina? vreemd dat het bij mij niet werkt, maar ik heb de orderbevestiging ontvangen nadat ik de bestelling had geplaatst.

Helaas kan je je status niet inzien als je je iPhone gaat ophalen in een shop. Bij de 13 release was dat ook niet het geval dus zul je het helaas moeten afwachten. Goodluck tho!🙏

Mijn bestelling voor de White Titanium Pro Max met 256GB is geplaatst binnen kwartier na de launch, maar ik kreeg vandaag een sms dat deze op een ander moment komt. Dit zonder verdere uitleg. Moet ik nu nog 3 tot 5 weken wachten?

Reputatie 1

Ja lekker geregeld allemaal, eerst een super verwarrend bericht op woensdag en dan op de launch datum een bericht dat het op een ander moment komt…. Misschien toch maar annuleren en naar ander provider gaan die het wel voor elkaar hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden in bovenstaande tabel geldt voor alle bestellingen vanaf 15 september (zie kolom besteldatum vanaf 15-09). Voor de meest accurate indicatie pak je jouw besteldatum + de uiterlijke levertijd. Staat er bijvoorbeeld 2 tot 3 weken, ga dan uit van 3 weken (om teleurstelling te voorkomen). We werken de levertijden dagelijks bij en zodra we dit hebben gedaan ontvang je ook een SMS, mocht de levertijd van het door jou gekozen toestel gewijzigd zijn. Kijk dan ook goed naar de vanaf datum. Dit kan nog wel eens verschillen. 

Ik snap dat iedereen z'n nieuwe iPhone 15 het liefst vandaag nog in handen krijgt, maar ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Hij zal het zeker waard zijn. Voor nu wens ik iedereen nog een hele fijne dag en alvast een heel fijn weekend! 

Reputatie 1

Hoi allemaal, de levertijden in bovenstaande tabel geldt voor alle bestellingen vanaf 15 september (zie kolom besteldatum vanaf 15-09). Voor de meest accurate indicatie pak je jouw besteldatum + de uiterlijke levertijd. Staat er bijvoorbeeld 2 tot 3 weken, ga dan uit van 3 weken (om teleurstelling te voorkomen). We werken de levertijden dagelijks bij en zodra we dit hebben gedaan ontvang je ook een SMS, mocht de levertijd van het door jou gekozen toestel gewijzigd zijn. Kijk dan ook goed naar de vanaf datum. Dit kan nog wel eens verschillen. 

Ik snap dat iedereen z'n nieuwe iPhone 15 het liefst vandaag nog in handen krijgt, maar ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Hij zal het zeker waard zijn. Voor nu wens ik iedereen nog een hele fijne dag en alvast een heel fijn weekend! 

Marciano, Bedankt voor de verduidelijking!