Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258955 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Mijn levertijd bij belsimpel is vervroegd! En dat zonder bericht, zag het zelf op mijn status. Hij komt nu woensdag binnen ipv vrijdag. 
 

18 sept bij Odido besteld en hier niets meer gehoord. 3 oktober bij belsimpel besteld en 7 werkdagen later dan in huis als het goed is ! Ik ben blij 😁


Gaat btw om iPhone 15 pro Max black titanium

Heb ook maar een bestelling geplaatst op Belsimpel voor de iPhone 15 Pro Max Black Titanium. Volgens Belsimpel kan ik hem al morgen ophalen! Even kijken of mijn bestelling bij Odido dit nog kan overtreffen :)

Jullie gaan het niet raden maar heb wonder boven wonder gewoon een sms gekregen van odido voor iphone 15 pro max black 256gb. besteld op 15/09 17:36

Mijn levertijd bij belsimpel is vervroegd! En dat zonder bericht, zag het zelf op mijn status. Hij komt nu woensdag binnen ipv vrijdag. 
 

18 sept bij Odido besteld en hier niets meer gehoord. 3 oktober bij belsimpel besteld en 7 werkdagen later dan in huis als het goed is ! Ik ben blij 😁


Gaat btw om iPhone 15 pro Max black titanium

Heb ook maar een bestelling geplaatst op Belsimpel voor de iPhone 15 Pro Max Black Titanium. Volgens Belsimpel kan ik hem al morgen ophalen! Even kijken of mijn bestelling bij Odido dit nog kan overtreffen :)

Jullie gaan het niet raden maar heb wonder boven wonder gewoon een sms gekregen van odido voor iphone 15 pro max black 256gb. besteld op 15/09 17:36

Wauw 😂 

Reputatie 2

18 september in de avond heb ik de blauwe 256 Pro Max besteld. Zojuist bericht gehad dat hij wordt geleverd 😉 

Aaa ik heb ook op de 18de in de avond besteld, wel de zwarte 256 pro max! Ik hoop zo dat ik ook bericht krijg. Ben toevallig morgen ook vrij kan ik hem ook aannemen. 

 

Ik vrees dat de levering kleurgebonden is. Als ik de vorige posts bekijk, dan was de Blauwe PM 256gb voor het laatst geleverd op 4 oktober voor bestellingen van 16 september. Nu hebben ze kennelijk alle Blauwe orders verwerkt tot en met 17 september en zijn nu (10 oktober) bezig met de Blauwe bestellingen van 18 september. 

 

Voor de Zwarte zijn ze nog bezig met de bestellingen van 15 september. Als deze voorraad op is dan is het weer wachten op een nieuwe lading. Dus het duurt wel even voordat ze bij jou komen, vrees ik.

 

Kortom, laten we elkaar op de hoogte houden dan hebben we iets van een indicatie :)

18 september in de avond heb ik de blauwe 256 Pro Max besteld. Zojuist bericht gehad dat hij wordt geleverd 😉 

Aaa ik heb ook op de 18de in de avond besteld, wel de zwarte 256 pro max! Ik hoop zo dat ik ook bericht krijg. Ben toevallig morgen ook vrij kan ik hem ook aannemen. 

 

Ik vrees dat de levering kleurgebonden is. Als ik de vorige posts bekijk, dan was de Blauwe PM 256gb voor het laatst geleverd op 4 oktober voor bestellingen van 16 september. Nu hebben ze kennelijk alle Blauwe orders verwerkt tot en met 17 september en zijn nu (10 oktober) bezig met de Blauwe bestellingen van 18 september. 

 

Voor de Zwarte zijn ze nog bezig met de bestellingen van 15 september. Als deze voorraad op is dan is het weer wachten op een nieuwe lading. Dus het duurt wel even voordat ze bij jou komen, vrees ik.

 

Kortom, laten we elkaar op de hoogte houden dan hebben we iets van een indicatie :)

Ja kan kloppen idd. Ik ga het wel zien dan. Elke keer krijgen een paar mensen maar bericht. Dus ben dan wel enorm benieuwd hoeveel leveringen aan telefoons enzo ze wel krijgen dan

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Reputatie 2

Wie hebben de iphone 15 pro max titanium zwart al?

Ik sinds 22steh

Lekker snel maat! Maar hoelaat heb jij besteld?

14:02

Reputatie 2

Gisteren gebeld met het Odido-filiaal in Spijkenisse. Meneer aan de telefoon gaf aan dat er totaal nog geen Pro Maxes zijn uitgeleverd via ‘Ophalen in de winkel’.

 

Hij was hier vrij zeker van. Hoe kan dit?

 

Daarbij: toen ik aangaf dat mensen hun order annuleren en een Odido-verlenging bij Belsimpel e.d. afsluiten zodat ze hun toestel dan sneller krijgen, zei hij: Dat mag maar dan krijg je 0 service meer van ons. Wij zijn dan niet meer verantwoordelijk en gaan je dan ook niet helpen, want je hebt het toestel dan niet bij ons ‘gekocht’. Plus Belsimpel heeft geen fysieke winkel dus je kunt dan nergens terecht.

die van mij heb ik destijds gewoon in de winkel opgegaald. De 22ste

 

Begrijp ik het nou goed dat de levertijden voor de zwarte pro max 256 gb hetzelfde blijft? 6-8 weken

 

heb op de 18de besteld

Reputatie 3

Nog altijd niks gezien of gehoord over wit titanium en niemand gezien die die ontvangen heeft.. ik heb besteld op de 15e direct om 14u. Echt mega chill dit..

Reputatie 2

Nog altijd niks gezien of gehoord over wit titanium en niemand gezien die die ontvangen heeft.. ik heb besteld op de 15e direct om 14u. Echt mega chill dit..

De Zwarte is vandaag pas op gang gekomen voor bestellingen van 15 september. Dus het kan elke moment gebeuren voor de Witte als je de 15e had besteld. De vraag is alleen wanneer ontvangt Odido de levering van de Witte Titaniums om ze te verwerken. Kan je je herinneren hoeveel weken indicatie ze toen gaven?

Reputatie 3

Nog altijd niks gezien of gehoord over wit titanium en niemand gezien die die ontvangen heeft.. ik heb besteld op de 15e direct om 14u. Echt mega chill dit..

De Zwarte is vandaag pas op gang gekomen voor bestellingen van 15 september. Dus het kan elke moment gebeuren voor de Witte als je de 15e had besteld. De vraag is alleen wanneer ontvangt Odido de levering van de Witte Titaniums om ze te verwerken. Kan je je herinneren hoeveel weken indicatie ze toen gaven?

Nou ja hierboven staat 4 tot 6 weken maar het begon met 2 tot 3 weken.. Ik hoop echt dat ie snel komt want m’n geduld begint een beetje op te raken

Reputatie 2

4-6 weken voor de mensen die het nu bestellen. Maar als je zegt dat toen 2 tot 3 weken was beloofd dan moet het wel snel komen idd. Enige wat je kan doen is wachten helaas. Bestelling annuleren met jouw positie heb je er niet zo veel aan.

Reputatie 3

4-6 weken voor de mensen die het nu bestellen. Maar als je zegt dat toen 2 tot 3 weken was beloofd dan moet het wel snel komen idd. Enige wat je kan doen is wachten helaas. Bestelling annuleren met jouw positie heb je er niet zo veel aan.

Nee er staat besteldatum vanaf 15/9 dus waar ze eerst zeiden 2-3 weken vanaf 15/9 is dat nu 4-6 weken. Ik heb de PM 256GB besteld. Ben bang dat het nog ff kan duren..

Hopen dat mijn 15 PM BT 256 binnen komt in de week van 16 of 23 okt.. Dat is wel dan wat ik echt het meest hoop.. 

Heb op de 18de besteld

Hello all. I have some confusion on the delivery times. I order iphone15 PM NT on 26/09. Will the 6 - 8 week delivery time also apply to be or only to those who ordered on 15/09 and for me it will be even late?

Reputatie 2

Hello all. I have some confusion on the delivery times. I order iphone15 PM NT on 26/09. Will the 6 - 8 week delivery time also apply to be or only to those who ordered on 15/09 and for me it will be even late?

You count 6-8 weeks on top of your order date.

Reputatie 2

4-6 weken ……..

Nee er staat besteldatum vanaf 15/9 dus waar ze eerst zeiden 2-3 weken vanaf 15/9 is dat nu 4-6 weken. Ik heb de PM 256GB besteld. Ben bang dat het nog ff kan duren..


De kleine lettertjes, ik zie het nu. Wel misleidend zo. De telefoons komen mondjesmaat binnen als ik het zo zie. Soms net genoeg om de bestellingen van 1 dag te verwerken totdat er een nieuwe bulk komt. Nou ja, als het feest begint dan ben je iig 1 van de eersten ;)

Reputatie 3

Die van mij lijkt eindelijk door te komen!
15PM Zwart, 256GB :)

15/09/2023 ~15:03 besteld
15/09/2023 ~15:30 bevestigingsmail
15/09/2023 ~16:15 betaling voldaan

Mocht iemand nog iets willen weten, let me know!

Ook ik heb eindelijk sms en post nl code voor de 15 pro max zwart 256gb! 14:11 bevestigingsmail, maar omdat die stomme rabo weer die scanner nodig had (en ik die vergeten was) moest ik uur wachten om via ing te betalen. Maar gelukkig niet op de aangegeven levertijd zoals in de eerste post staat moeten wachten.

 

(precies hetzelfde tijdstip sms ontvangen trouwens)

Die van mij lijkt eindelijk door te komen!
15PM Zwart, 256GB :)

15/09/2023 ~15:03 besteld
15/09/2023 ~15:30 bevestigingsmail
15/09/2023 ~16:15 betaling voldaan

Mocht iemand nog iets willen weten, let me know!

Ook ik heb eindelijk sms en post nl code voor de 15 pro max zwart 256gb! 14:11 bevestigingsmail, maar omdat die stomme rabo weer die scanner nodig had (en ik die vergeten was) moest ik uur wachten om via ing te betalen. Maar gelukkig niet op de aangegeven levertijd zoals in de eerste post moeten wachten.

Kreeg jij deze sms net pas?

Reputatie 3

Die van mij lijkt eindelijk door te komen!
15PM Zwart, 256GB :)

15/09/2023 ~15:03 besteld
15/09/2023 ~15:30 bevestigingsmail
15/09/2023 ~16:15 betaling voldaan

Mocht iemand nog iets willen weten, let me know!

Ook ik heb eindelijk sms en post nl code voor de 15 pro max zwart 256gb! 14:11 bevestigingsmail, maar omdat die stomme rabo weer die scanner nodig had (en ik die vergeten was) moest ik uur wachten om via ing te betalen. Maar gelukkig niet op de aangegeven levertijd zoals in de eerste post moeten wachten.

Kreeg jij deze sms net pas?

Nee ook 11:35. 

13:09 mail van postNL, T&T zegt morgen tussen 13:30 en 16:00

 

Op maandag 18 september 2023 een bestelling geplaatst en tot heden helaas nog geen iPhone binnen. Ik heb ervoor gekozen om de iPhone in de winkel op te halen. 

iPhone 15 Pro Max, Black Titanium

Bestelnummer: 201007990

Iemand een idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten? 

B.v.d. 

Op maandag 18 september 2023 een bestelling geplaatst en tot heden helaas nog geen iPhone binnen. Ik heb ervoor gekozen om de iPhone in de winkel op te halen. 

iPhone 15 Pro Max, Black Titanium

Bestelnummer: 201007990

Iemand een idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten? 

B.v.d. 

Hi k ,

 

Je hebt je bestelling op 18  september geplaats dus + 6-8 weken .

Je kan hem dan 1-13 november verwachten

Op maandag 18 september 2023 een bestelling geplaatst en tot heden helaas nog geen iPhone binnen. Ik heb ervoor gekozen om de iPhone in de winkel op te halen. 

iPhone 15 Pro Max, Black Titanium

Bestelnummer: 201007990

Iemand een idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten? 

B.v.d. 

Hi k ,

 

Je hebt je bestelling op 18  september geplaats dus + 6-8 weken .

Je kan hem dan 1-13 november verwachten

Pff, daar was ik al bang voor. Toch heb ik ergens nog de hoop dat ik de iPhone zo snel mogelijk ontvang. 

Reputatie 2

Op maandag 18 september 2023 …...

B.v.d. 

Hi k ,

 

Je hebt je bestelling op 18  september geplaats dus + 6-8 weken .

Je kan hem dan 1-13 november verwachten

Pff, daar was ik al bang voor. Toch heb ik ergens nog de hoop dat ik de iPhone zo snel mogelijk ontvang. 

 

Ik neem aan de 256GB variant? Ik denk eerlijk gezegd eerder. Ze zijn nu bezig met het verwerken van alle bestellingen van de 15 Pro Max, Black titanium van 15 september. Hou de forum in de gaten. Als ze nieuwe bulks krijgen van de 15 Pro Max Black 256GB en de bestellingen van 16 en 17 september beginnen te verwerken dan komt jou telefoon steeds dichterbij.

Ik heb de NT Pro Max 256 GB besteld op 21 sep. Eerst stond er 4-6 weken en nu 6-8 weken, moet ik ervan uit gaan dat ik over 4-6 of 6-8 weken mijn iPhone kan krijgen? En heeft iemand al de NT gekregen?