Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258950 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Finally! Me status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger” 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart besteld op 18-09.

betaald op 20-09. 



Eindelijk Joy. Veel plezier ermee!

Thank you! 

Meteen 15/09 in de middag besteld (PM NT 256) en nog altijd niks gehoord. Klantenservice en winkelmedewerkers tonen absoluut nul begrip voor het feit dat vele anderen na mij bestelden en al lang hun toestellen hebben ontvangen. Telefoon is zelfs inmiddels gewoon bij belsimpel op voorraad. Onbegrijpelijke, oneerlijke en waardeloze handelswijze van Odido. Ik duim voor iedereen hier dat ze snel hun telefoon ontvangen!

Waarom bestel je niet bij belsimpel dan? Zelfde abbo nemen en via odidio de andere bestelling annuleren.

Was mijn poging. Klantenservice had mij verteld dat het bij postnl was, en ik de bestelling dus niet meer kon annuleren. Dit is inmiddels twee weken geleden.

Ik ben zondag langs geweest bij de Odido shop in Hellevoetsluis toen ik mijn toestel bestelde werd er gezegd online dat hij direct leverbaar was. Echter was dit dus niet het geval ik krijg de store niet te pakken en word niet beantwoord als je ze bel. De beste man zei dat iedereen pech had en als je hem kon bestellen bij media markt dat je dat beter kon doen? Mega slechte service ken mensen die hem 2 dagen geleden besteld hebben bij andere providers en hem al na 1 dag binnen hebben? Vraag me toch af wat er in dit bedrijf mis gaat dat die leveringen zo achterlijk lang duren … als je de klanten service bel kunnen ze geen informatie inzien en gaat de winkel daarover en de winkels kunnen dit ook niet inzien want die krijgen daar geen informatie over. Dan weten de mensen dit gelijk ook als ze hem zoals ik via de winkel laten leveren ….

Reputatie 2

Finally! Me status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger” 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart besteld op 18-09.

betaald op 20-09. 

Eindelijk, enjoy we zullen je missen op het forum, gelijk update dan is ie top!

Finally! Me status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger” 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart besteld op 18-09.

betaald op 20-09. 

Eindelijk, enjoy we zullen je missen op het forum, gelijk update dan is ie top!

Hahaha! Succes nog voor iedereen! 🤘🏼🤘🏼

Zat al vanaf 27 september te wachten maar had er geen zin meer in. Gister om 2 uur smiddags besteld bij belsimpel en krijg zojuist een berichtje dat ie klaar ligt in de winkel. Gaat om een pm 256gb nt

Finally! Me status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger” 

Ik heb de Iphone 15 Pro Max 256 GB Zwart besteld op 18-09.

betaald op 20-09. 

Zojuist ook het smsje gekregen! Echt blij hahaha

Het wachten wordt eindelijk beloond! Over een paar dagen kan ik mijn iPhone ophalen in de Odido-Shop. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: iPhone 15 Pro Max, 256gb, Black Titanium op 18 september besteld. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Naturel 512GB
  • Wit 256GB
Reputatie 2

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Naturel 512GB
  • Wit 256GB

Wat is het verschil? 

Reputatie 1

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Naturel 512GB
  • Wit 256GB

Wat is het verschil? 

De vanaf datum (dus bij wit vanaf 18-09 6 tot 8 weken) was waarschijnlijk eerst vanaf de 17de of letterlijk de levertijd.

Zit hier ook al een tijdje mee te lezen. Heb mijn 15 ProMax (256Gb zwart) besteld op zaterdag 23/9 en gekozen voor afhalen en betalen in de winkel (bevestiging kwam even later die dag meteen binnen). Toen stond er volgens mij ook al een levertijd van 6-8 weken. Zaterdag a.s. zou week 6 ingaan dus ik zat nog even (on)geduldig te wachten. Uiteindelijk duurt het toch best lang allemaal, pffff. En zeker als je dan hier leest dat annuleren en via Belsimpel bestellen een manier is om de iPhone binnen paar dagen in huis te hebben. Ik wilde nog een paar dagen wachten voordat ik ook deze optie zou kiezen maar opeens vanmiddag een SMS dat de iPhone onderweg is naar de Odido shop, kan wel een paar dagen duren (maar goed, dat heb ik na zo lang wachten er ook nog voor over ;-) 

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Naturel 512GB
  • Wit 256GB

Wat is het verschil? 

De vanaf datum (dus bij wit vanaf 18-09 6 tot 8 weken) was waarschijnlijk eerst vanaf de 17de of letterlijk de levertijd.

o.a. de besteldatum zwart 256GB is 9 dagen opgeschoven, stond eerst vanaf 18.9. en is nu geworden vanaf 27.9. (dit was de enige regel die voor mij interessant was omdat ik deze versie heb besteld 😅)

Reputatie 1

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 256GB en 512GB
  • Naturel 512GB
  • Wit 256GB

Wat is het verschil? 

De vanaf datum (dus bij wit vanaf 18-09 6 tot 8 weken) was waarschijnlijk eerst vanaf de 17de of letterlijk de levertijd.

o.a. de besteldatum zwart 256GB is 9 dagen opgeschoven, stond eerst vanaf 18.9. en is nu geworden vanaf 27.9. (dit was de enige regel die voor mij interessant was omdat ik deze versie heb besteld 😅)

Hebben ze een goede lading binnen gehad hoop dat de NT en Wit nu grootst binnenkomen.

Reputatie 1

Ik heb een tweede telefoon besteld afgelopen zaterdag. Paar uur geleden bericht gekregen dat ik hem binnenkort kan ophalen in de Odido shop. Gaat om een NT 512gb, toch een stuk sneller dan de rest van de berichten hier👍

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Vanmiddag kreeg ik mijn update vanuit PostNL. Die update ontving ik 3 uur nadat ik het smsje had ontvangen. 

Hoelang duurt een abonnementsaanvraag bij Belsimpel?

Reputatie 1

Hoelang duurt een abonnementsaanvraag bij Belsimpel?

Als je in de ochtend besteld zal het wel verwerkt zijn op het einde van de dag. Ze doen een aanvraag voor je bij odido en ze krijgen vrij snel daarvan goedkeuring of afkeuring. Let er wel op dat je alle gegevens aan doet leveren bij belsimpel, daar kunnen ze nog wel eens lastig mee zijn.

Hoelang duurt een abonnementsaanvraag bij Belsimpel?

Als je in de ochtend besteld zal het wel verwerkt zijn op het einde van de dag. Ze doen een aanvraag voor je bij odido en ze krijgen vrij snel daarvan goedkeuring of afkeuring. Let er wel op dat je alle gegevens aan doet leveren bij belsimpel, daar kunnen ze nog wel eens lastig mee zijn.

Ik had 2 dagen gelden besteld. Mijn gegevens was goed gekeurd , nu alleen nog de abonnements aanvraag. Gisteren de hele dag niks van Belsimpel gehoord. Hopelijk vandaag….. :( 

 

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Gisteren inderdaad nog melding gekregen ook van PostNL hij komt zo vandaag binnen! Veel succes iedereen, mag iedereen snel zijn Iphone krijgen🤘🏼

Reputatie 1

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Gisteren inderdaad nog melding gekregen ook van PostNL hij komt zo vandaag binnen! Veel succes iedereen, mag iedereen snel zijn Iphone krijgen🤘🏼

Zou je toevallig nog kunnen laten weten of je je moet legitimeren bij de aflevering? Ik heb namelijk bij de iphone 12 pro gehad dat het moest en toen stond het contract nog op de naam van mijn vader. Mocht ik helaas het toestel niet aannemen en kwam hij op een ander moment terug, dit was destijds wel met AMP bezorg service. Ben benieuwd of PostNL ook zo streng is namelijk😅

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Gisteren inderdaad nog melding gekregen ook van PostNL hij komt zo vandaag binnen! Veel succes iedereen, mag iedereen snel zijn Iphone krijgen🤘🏼

Zou je toevallig nog kunnen laten weten of je je moet legitimeren bij de aflevering? Ik heb namelijk bij de iphone 12 pro gehad dat het moest en toen stond het contract nog op de naam van mijn vader. Mocht ik helaas het toestel niet aannemen en kwam hij op een ander moment terug, dit was destijds wel met AMP bezorg service. Ben benieuwd of PostNL ook zo streng is namelijk😅

Als goed is moet er iemand in huis zijn. Maakt niet uit wie hem aanneemt zolang het maar iemand van in je huis is. 
heb dit 2 jaar terug nagevraagd toen ik geopereerd werd op de dag dat mijn 13 pro max geleverd werd. Legitimatie was niet nodig. Neem aan dat het nog steeds zo is. En die  bezorgers die vragen bijna nooit om legitimatie gisteren zou er wat geleverd worden moest met handtekening pleurden ze het weer door de brievenbus. 

Heyyy iemand toevallig al zijn PostNL mailtje gehad die hun telefoon vandaag ook opgestuurd hebben gekregen? 

Gisteren inderdaad nog melding gekregen ook van PostNL hij komt zo vandaag binnen! Veel succes iedereen, mag iedereen snel zijn Iphone krijgen🤘🏼

Zou je toevallig nog kunnen laten weten of je je moet legitimeren bij de aflevering? Ik heb namelijk bij de iphone 12 pro gehad dat het moest en toen stond het contract nog op de naam van mijn vader. Mocht ik helaas het toestel niet aannemen en kwam hij op een ander moment terug, dit was destijds wel met AMP bezorg service. Ben benieuwd of PostNL ook zo streng is namelijk😅

Hey! Nee. Ik kreeg hem gewoon zo in me houden geduwd hahah hij had haast. Hoefde zelfs geen handtekening te zetten. PostNL kijkt er dus blijkbaar niet naar 😅

Dus heb hem nu eindelijk in huis en in gebruik! Top ding! 🎉

Reputatie 1

Mensen een sms ontvangen vandaag?