F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Goedemidddag,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Hoi Hajar,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞

Reputatie 7
Badge +9

@JeffreyB89 Bedankt voor het scherp zijn! Het juiste tabel staat er nu in. 

 

Lieve Hajar,

Je blijft maar de levertijden bijwerken, maar het helpt niet echt. We moeten nog steeds 8-9 weken wachten, wat absoluut schandalig is. Niet van jullie verwacht dit 👎🏾

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hey Hajar,

Bij de Samsung S22+ Zwart 256GB stond vandaag nog als besteldatum 01-03-2022 met een levertijd en nu na de update staat er 15-02-2022 als besteldatum. Gaat dit wel goed?

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Wat is nou precies de update. Want ik zie geen verschillen met de vorige.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik vind het echt absurd. We praten niet over een vertraging van een week of twee. Dit is echt gewoon meer dan een maand.

 

Dit vind ik niet kunnen. Ik hoor hier en daar dat er mondjes maat wat binnenkomt, sommige vrienden hebben vandaag hun S22plus binnen. Heb zo een spijt dat ik bij T-Mobile heb besteld.

Twijfel om heel die s22 maar te cancelen en ergens anders een andere telefoon te bestellen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie niet kunnen wachten om je toestel te ontvangen, maar laten we het vriendelijk houden op de Community. Wij doen ons best om iedereen te voorzien van de meest actuele levertijden updates. Wij zijn afhankelijk van de voorraad van Samsung en als daar een vertraging in zit dan zie je dat ook terug in de levertijden. Wij hopen dat iedereen zijn toestel snel in handen krijgt en als er nieuwe updates zijn dan delen we die direct!

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Wederom lekker hypocriet. Je verwijt mij van iemand de les lezen terwijl je er zelf mee begint. Als je dit al onvriendelijk vindt dan staat je denk ik nog een hoop te wachten in het leven.

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Hi,

Is possible to change the order to be sent to a t-mobile store instead of home?

There was no information that the s22+ was going to have this delivery time and I will not be able to receive it at home.

 

Thanks

Mensen, omtrent de galaxy buds promotie.. even naar Samsung bellen en het probleem aankaarten. Ze helpen je om het op te lossen. Ik hoop dat het zo goed komt. 

 

En T-mobile, ik had eergisteren nog gebeld omtrent de telefoon voorraad. En toen zei mevr dat er geen leveringsproblemen waren en ik het toestel gewoon kon ontvangen. En nu 8 weken wachttijd.. schande kwa communicatie. Ik ben al heel lang abbonee bij t-mobile maar dit is wel enorm hinderlijk.

 

Mensen sterkte met het wachten.

Ik ga het allemaal stopzetten. Dit is absurde klantenmisleiding. Echt belachelijk. Ook zo niet van T-Mobile verwacht. -2 punten van mij.

 

Die buds deed ik het niet eens voor, en zat toch al te twijfelen om het in een keer te kopen maar dacht hmm toch misschien wel fijn zo verspreid betalen. Niet dus.

 

Nooit een abonnement afsluiten! Altijd zelf gewoon kopen zoals ik altiid heb gedaan. Trots op zijn T-mobile, dit was mijn eerste abonnement inclusief telefoon.

 

NOOIT MEER. Ik verkoop wel wat crypto. Zielige misleiders. Volgens mij mag dit wettelijk niet eens. Dus daar komt nog een staartje aan. Staat nogsteeds op 11 Maart op sommige plekken. En bij het afrekenen stond morgen in huis.

 

Sneu.

 

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s22-plus?id=22009595&memory=256GB&color=Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP43,GAP55,SK346&lp=1 - hier staat nogsteeds 11 maart. Dit is illegaal. Ze zullen het verplicht MOETEN leveren vanaf vandaag.

 

Heb helaas de roze besteld 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is en we meer informatie hebben over de promotieactie, laten we het direct weten in dit topic! 

 

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s22-plus?id=22009595&memory=256GB&color=Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP43,GAP55,SK346&lp=1

 

levertijd voor de s22+ groen 256gb staat nog steeds op 11 maart. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is en we meer informatie hebben over de promotieactie, laten we het direct weten in dit topic! 

 

Ja dat is heel fijn die koop je zoiezo niet ergens voor 220 maar voor 119 ofzo dus dat is onzin ook en die earbuds alles gaat 9 weken duren denk dat maar weinig mensen daar op zitten te wachten 😉 

Ja het is belachelijk ga alles stopzetten bij sommige winkels is tie gwn op voorraad dan maar los bestellen het is goed Tmobile is belachelijk hou mensen op de hoogte ipv misleiding idd 

Hou er rekening mee dat je dan geen recht meer heb op de buds. die was alleen voor mensen die gepreorderd hebben.