F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee

Reputatie 7

@abdellive 

Dit nummer klopt inderdaad en ik verwacht dat voor deze order spoedig bericht komt dat het toestel opgehaald kan worden. 👍

@David @Hajar Goedemiddag,
ik heb de toestel kunnen ophalen en ik ben nu zeer te vrede, het viel allemaal mee van harte bedankt 🙂 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Wederom lekker hypocriet. Je verwijt mij van iemand de les lezen terwijl je er zelf mee begint. Als je dit al onvriendelijk vindt dan staat je denk ik nog een hoop te wachten in het leven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie niet kunnen wachten om je toestel te ontvangen, maar laten we het vriendelijk houden op de Community. Wij doen ons best om iedereen te voorzien van de meest actuele levertijden updates. Wij zijn afhankelijk van de voorraad van Samsung en als daar een vertraging in zit dan zie je dat ook terug in de levertijden. Wij hopen dat iedereen zijn toestel snel in handen krijgt en als er nieuwe updates zijn dan delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Goedendag, 

Is al bekend of het Samsung toestel horende bij ordernummer 69697324 in week 16 of 17 wordt geleverd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wangetjes 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het toestel dat je hebt besteld nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. Ik verwacht dat je snel meer te horen krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

Ik vind het echt absurd. We praten niet over een vertraging van een week of twee. Dit is echt gewoon meer dan een maand.

 

Dit vind ik niet kunnen. Ik hoor hier en daar dat er mondjes maat wat binnenkomt, sommige vrienden hebben vandaag hun S22plus binnen. Heb zo een spijt dat ik bij T-Mobile heb besteld.

Twijfel om heel die s22 maar te cancelen en ergens anders een andere telefoon te bestellen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Wat is nou precies de update. Want ik zie geen verschillen met de vorige.

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hey Hajar,

Bij de Samsung S22+ Zwart 256GB stond vandaag nog als besteldatum 01-03-2022 met een levertijd en nu na de update staat er 15-02-2022 als besteldatum. Gaat dit wel goed?

Lieve Hajar,

Je blijft maar de levertijden bijwerken, maar het helpt niet echt. We moeten nog steeds 8-9 weken wachten, wat absoluut schandalig is. Niet van jullie verwacht dit 👎🏾

Reputatie 7
Badge +9

@JeffreyB89 Bedankt voor het scherp zijn! Het juiste tabel staat er nu in. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Ik heb mn s22+ 7maart besteld wanneer kan ik hem dan verwachten aangezien de levertijd nu 2 tot 3 weken is?

Reputatie 7

Hi @Sharriezardx,

Dan verwacht ik dat je binnenkort bericht ontvangt om jouw toestel op te halen of te laten bezorgen. Mocht dit niet zo zijn, laat het dan even weten, dan kijken we mee!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞

Hi,

I already received the s22+ and now Im trying to register it for the promotion but I can’t find the invoice for the phone.

At my email I only have email of the purchase and on t-mobile site I assume it should appear here “Aankoop bewijs” but is empty.

 

Where can I find the invoice of my s22 purchase?

 

Thanks