F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tserra 

Congrats on your new device. I hope you like it! 

You receive your hardware invoice within 5 days after you have received your device. Did you check your e-mail or My T-Mobile? Can you send me a private message with your 06-number, name, birth date, full address and the last 4 numbers of your IBAN? This way I can check your order and details. You can send me a private message if you click on my name. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Hi,

I already received the s22+ and now Im trying to register it for the promotion but I can’t find the invoice for the phone.

At my email I only have email of the purchase and on t-mobile site I assume it should appear here “Aankoop bewijs” but is empty.

 

Where can I find the invoice of my s22 purchase?

 

Thanks

Reputatie 7

Hi @Sharriezardx,

Dan verwacht ik dat je binnenkort bericht ontvangt om jouw toestel op te halen of te laten bezorgen. Mocht dit niet zo zijn, laat het dan even weten, dan kijken we mee!

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Ik heb mn s22+ 7maart besteld wanneer kan ik hem dan verwachten aangezien de levertijd nu 2 tot 3 weken is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wangetjes 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het toestel dat je hebt besteld nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. Ik verwacht dat je snel meer te horen krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

Goedendag, 

Is al bekend of het Samsung toestel horende bij ordernummer 69697324 in week 16 of 17 wordt geleverd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

@David @Hajar Goedemiddag,
ik heb de toestel kunnen ophalen en ik ben nu zeer te vrede, het viel allemaal mee van harte bedankt 🙂 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fantasytijger 

Ik heb het gecheckt en jouw toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. 

Is er al meer bekend over mijn bestelling: 69605169

 

Mijn bestelling was al eind februari gedaan.

Reputatie 7
Badge +9

HI @abdellive 

Ik ben direct gaan kijken en zie dat de bestelling met dat ordernummer al klaarligt in de shop. Op 1 April is er een sms verzonden naar het nummer dat bij ons bekend is en daarin is aangegeven dat het toestel klaarligt om opgehaald te worden. Vergeet niet je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd. Het toestel zal er deze week nog liggen. Ik wens je alvast veel plezier met het toestel!

Hoi @David ,

ik heb helaas nog steeds geen bericht ontvangen. Kan je aub kijken wat er mis gaat?

Reputatie 7

@abdellive 

Dit nummer klopt inderdaad en ik verwacht dat voor deze order spoedig bericht komt dat het toestel opgehaald kan worden. 👍

@David  excuses here is de bestelnummer: bestelnummer 69873569

dank u wel voor het snel reactie 

Reputatie 7

@abdellive 

Op dit ordernummer kan ik niets vinden. Kloppen alle cijfers en is deze bestelling direct via ons geplaatst? Als het namelijk via een derde partij is besteld, dan kun je daar terecht voor info.

Heey David,

mijn moeder heeft ook op 08-03-2022 besteld, onder dit bestel nummer : 6987356 ik hoop snel te kunnen weten wat ongeveer de levertijd is

Reputatie 7

@abdellive 

Ik zie hier geen bestelling van je terug op 8 maart, maar wel van 11 maart, dus ik neem aan dat je die bedoelt. Je kunt vanaf die datum een verwachte levertijd van 5 tot 6 weken rekenen, dus dat kan nog even duren.

Sorry ik heb een S22 plus zwart 256gb besteld op 08-03-3022 besteld. Aub graag antwoorden wanner kan ik hem verwachten, ik wacht nu echt best lang. 

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Beste Hajar,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, wanner kan ik hem verwachten ?