F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tserra 

Congrats on your new device. I hope you like it! 

You receive your hardware invoice within 5 days after you have received your device. Did you check your e-mail or My T-Mobile? Can you send me a private message with your 06-number, name, birth date, full address and the last 4 numbers of your IBAN? This way I can check your order and details. You can send me a private message if you click on my name. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Wanneer worden de Samsung s22 plus dan thuis geleverd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Oh my god en wat wil je hiermee zeggen dat het nu nog eventjes 9 weken duurt ????????

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Hoi Hajar,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?

Hoe zit t dan met de beloofde pre order actie. Je kunt je namelijk niet registreren zonder de gegevens van het product. Oa Imae nr , foto. ACTIE loopt 21-4 af. Gister besteld. Dus 8 a 9 weken is te laat.. 

Dan kan ik net zo goed wachten tot mijn abbo echt afloopt.

Of betaald T mobile de pro buds dan als tegemoetkoming van deze teleurstelling.  😞

Goedemidddag,

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, op de eerder levertijden stond 4 tot 5 weken. Wanner krijg ik hem eigenlijk want ik kan dat niet uit dit levertijd tabel halen?

Ja echt zwaar belachelijk dit .. ga die early renewal ook mooi stop zetten want het word elke keer verdraait en werd mij gezegd dat de eerste lading al geweest was dus 

Heb daarnet antwoord gekregen op mijn vraag. Jaqeulin liet weten dat de actie betreft probuds wordt verlengt. Tot 15 mei.. dus dat moet goed komen.. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

besteld op 5-3  er stond tot en met vanmorgen met koeienletters bij “leverbaar vanaf 11 maart”, en dan komen jullie er op 11 maart om 9 uur achter dat er een levertijd is van 8-9 weken? Weet je hoe ze dat  noemen? Misleiding!  Ik heb inmiddels al voor 40 euro een hoesje gekocht dus er zit niets anders op dan wachten. Wat een zooitje.

Hoe zit t dan met de beloofde pre order actie. Je kunt je namelijk niet registreren zonder de gegevens van het product. Oa Imae nr , foto. ACTIE loopt 21-4 af. Gister besteld. Dus 8 a 9 weken is te laat.. 

Dan kan ik net zo goed wachten tot mijn abbo echt afloopt.

Of betaald T mobile de pro buds dan als tegemoetkoming van deze teleurstelling.  😞

Jah en die oortjes zijn volgens hun 225 euro waard ( terwijl ze overal te koop zijn voor 120). dus kom maar op met die 225 euro compensatie.

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Beste Hajar,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb op 08-03-2022 een samsung s22 plus 256GB besteld, wanner kan ik hem verwachten ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

We zullen ook schakelen met Samsung wat betreft de promotie actie. Zodra er een update is, zullen wij die direct delen!

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

We zullen ook schakelen met Samsung wat betreft de promotie actie. Zodra er een update is, zullen wij die direct delen!

Het gaat niet alleen om de levertijd, het gaat om de communicatie! Jullie wisten een week geleden ook al dat je 11 maart niet ging halen. En vervolgens laten jullie die 11 maart gewoon staan tot het 11 maart is en vervolgens kom je pas met de echte leverdatum.

Sorry ik heb een S22 plus zwart 256gb besteld op 08-03-3022 besteld. Aub graag antwoorden wanner kan ik hem verwachten, ik wacht nu echt best lang. 

Reputatie 7

@abdellive 

Ik zie hier geen bestelling van je terug op 8 maart, maar wel van 11 maart, dus ik neem aan dat je die bedoelt. Je kunt vanaf die datum een verwachte levertijd van 5 tot 6 weken rekenen, dus dat kan nog even duren.

Ja het is belachelijk ga alles stopzetten bij sommige winkels is tie gwn op voorraad dan maar los bestellen het is goed Tmobile is belachelijk hou mensen op de hoogte ipv misleiding idd 

Heey David,

mijn moeder heeft ook op 08-03-2022 besteld, onder dit bestel nummer : 6987356 ik hoop snel te kunnen weten wat ongeveer de levertijd is

Reputatie 7

@abdellive 

Op dit ordernummer kan ik niets vinden. Kloppen alle cijfers en is deze bestelling direct via ons geplaatst? Als het namelijk via een derde partij is besteld, dan kun je daar terecht voor info.

Ja het is belachelijk ga alles stopzetten bij sommige winkels is tie gwn op voorraad dan maar los bestellen het is goed Tmobile is belachelijk hou mensen op de hoogte ipv misleiding idd 

Hou er rekening mee dat je dan geen recht meer heb op de buds. die was alleen voor mensen die gepreorderd hebben.

@David  excuses here is de bestelnummer: bestelnummer 69873569

dank u wel voor het snel reactie