F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 85 reacties
  • 17014 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

85 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee.

wat ik niet snap is dat de telefoon de 15e van februari pas gereleased was. Hoe moest ik hem dan de 9e al besteld hebben?

 

Reputatie 7

Hi @nizamovic10 

De presentatie en bijbehorende pre-order van de nieuwe Samsungs was al op 9 februari, dus vanaf dat moment kon je een bestelling plaatsen voor jouw nieuwe Samsung. 

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Ik heb net een bericht gekregen van de amp en T-mobile dat me s22 ultra groen word geleverd op zaterdag 12 maart 💪💪💪💪💪 

@Appz

 

16 februari 💪👌

 

 

Ik heb mijn bestelling op 15 feb, dus een dag eerder, veranderd (dus geannuleerd en opnieuw besteld) maar ik heb nog niks gehoord? Is er nu al meer duidelijkheid T mobile? Toen die oorspronkelijk uit zou komen was ik toevallig ook een dag van tevoren in de buurt van de winkel en heb even nagevraagd hoe het zat met de telefoons. Toen geen info gekregen/is er gedaan alsof alles normaal zou verlopen en ik de volgende dag de ' kom maar halen' sms zou krijgen. Weten jullie dan echt niet een dag van tevoren of er wel of geen voorraad gaat zijn?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

Er staat 6 tot 7 weken, vanaf nu?

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Tot de tijd dat ze die telefoon kunnen leveren is die in de winkel alweer de helft van de prijs. Maar wel zo veel mogelijk blijven adverteren zodat zo veel mogelijk mensen blijven bestellen. Of er geleverd kan worden doet er blijkbaar niet toe. Service ( in vorm van een fatsoenlijke communicatie) is ook ver te zoeken. Zolang mensen maar betalen. Ga de bestelling ook zeker annuleren en een ander toestel gewoon los halen in de winkel. Waar voor me geld.

Reputatie 1

Sorry hoor, eerst stond er eind februari, toen 11 maart en nu 6 tot 7 weken, hiervoor heb ik early renewal aangevraagd, maar nu kan ik net zo goed de bestelling annuleren en wachten tot 9 april want dan kan ik zonder early renewal verlengen.

Tot de tijd dat ze die telefoon kunnen leveren is die in de winkel alweer de helft van de prijs. Maar wel zo veel mogelijk blijven adverteren zodat zo veel mogelijk mensen blijven bestellen. Of er geleverd kan worden doet er blijkbaar niet toe. Service ( in vorm van een fatsoenlijke communicatie) is ook ver te zoeken. Zolang mensen maar betalen. Ga de bestelling ook zeker annuleren en een ander toestel gewoon los halen in de winkel. Waar voor me geld.

Ik ga hem zelf ook annuleren, had al een hoesje en de oplader gekocht maar die kan ik nu doorverkopen. Ik heb de laatste tijd al veel problemen met T-mobile gehad dus ben ook aan het denken om weer over te stappen naar mijn pude provider Telfort

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

Je kan altijd nog onder je contract uit en gewoon ergens anders bestellen

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

@Hajar geen persoonlijke aanval, maar jullie blijven maar van die niets zeggende reacties geven onder een foto met wat random datums erop. Willen jullie als T-mobile eens concreet zijn wat de stand van zaken is, hoe men die foto moet interpreteren en wat dat concreet voor mij betekend? Daarnaast, logisch dat jullie ook een levering moeten krijgen, maar jullie zijn het verkooppunt. Als (veel) betalende klant verwacht ik dan ook enige service ( in dit geval duidelijkheid) en misschien eens een keer ' excuus voor het ongemak'. En dan spreek ik nog niet eens over een compensatie.

Wat hier gebeurd is helaas met zo weinig mogelijk moeite mensen aan het lijntje houden.

Op deze manier raakt niet alleen samsung klanten kwijt.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Op de site van Samsung staat dat de promo op 10 maart was algelopen, niets over 21 april. En wat nu de levertijd alweer is aangepast?

@staub Bedankt voor het scherp zijn. Ik heb het aangepast!

@VSparta Je kan tot 21 april de buds claimen. Op deze pagina kun je meer lezen over de Samsung actie. 

Op de site van Samsung staat dat de promo op 10 maart was algelopen, niets over 21 april. En wat nu de levertijd alweer is aangepast?

Dat kan ik je toevallig vertellen, heb zo'n samsung briefje daarover. Je moet voor 10 maart besteld hebben. En tot 21 april kan je dan de oortjes bij samsung aanvragen.

Maar zou het nog kunnen dat ze alsnog vroeger leverbaar zijn of is dit nu 100% vast?

Ik vind het wel raar dat het nu 3 tot 4 weken duurt, volgens de leveringstabel zogenaamd voor besteldatum 10 maart, maar ik heb 21 februari besteld en blijkbaar geldt dit ook voor mij volgens de chatmedewerker.

ik heb een Galaxy S22 ultra green 512GB gereserveerd op 10/02, dus wanneer krijg ik deze? ik heb nog steeds geen bericht gekregen van de t-mobile shop? 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 1

Dit is echt slecht van t mobile sorry hoor  🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Reputatie 7

@Didi88 

Bedankt dat het niet persoonlijk naar mij toe is, maar wat ik hierboven heb aangeven is zeker niet krom en klopt volledig. Waarom je dit in de winkel is verteld, dat durf ik niet te zeggen, maar het klopt in ieder geval niet. Eric geeft hierboven ook al een goed argument hierover en alle bestellingen die geplaatst zijn, dus ook de pre-orders, komen uit dezelfde voorraad. Dit geldt voor de bestellingen die in de winkels worden opgehaald, als de bestellingen die thuis worden geleverd. Dit gaat volgens het principe ‘First come, first serve’, dus wie als eerste besteld heeft krijgt ook de bestelde variant als eerste binnen. Wellicht hadden ze in de winkel een variant liggen die direct leverbaar is of was er sprake van miscommunicatie.

Zodra er weer wat nieuws te melden is over de levertijden dan delen we dit natuurlijk direct. Fijne zondag nog!

Voor de promotie-actie met earbuds, heb ik oa een imei nummer nodig. Nu kan ik deze pas invoeren wanneer de telefoon in bezit heb en aangezien dit waarschijnlijk pas na 21 april het geval zal zijn. Voorzien jullie hier geen problemen in? 

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?