F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 85 reacties
  • 17014 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

85 reacties

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

 

wat ik nu nogsteeds niet snap is dat mijn telefoon op 15 februari besteld is. ik heb de ultra groen 256gb. 

Wat betekend dit voor mij, wanneer krijg ik mijne nou binnen. hij zou de 11e dus vandaag binnen moeten komen. Ik wacht nog paar dagen af en dan hoop ik maar dat die binnen is.

ik ga ook mijn bestelling annuleren en ergens anders plaatsen, ik hoop dat meer mensen het zouden doen. dit is een onzin wat jullie doet

.

Mijn bestelling S22 Ultra Zwart 512G .. Ik heb in 22 feb preorderd.. wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Volgend jaar ergens zoals het er nu naar uit ziet, haha.:joy:

Hhhhhh

Goede dag, ik heb vandaag nog een smsje ontvangen, dat levertijd van Samsung was gewijzigd. Staat daar nog 7-8 weken. Ik heb het besteld op 22.2. dus nu ben ik aan hen wachten bijna 3 weken. Moet ik nog 2 maanden wachten voor mobiel? Dat is beetje grappig en te veel ... Dus 3 maandne wachten op mobiel... 😂😂 Nou ik verwacht chocolade of iets bij Jesus ... Wat is raar, ik ken iemand die hebt gisteren via Samsung s22 ultra besteld en het is binnen vandaag. Status daar ok alles op voorraad. Dus misschien is beter op jullie website laten weten, dat In toekomst deze mobielen zijn niet beschikbaar, of tijdelijk niet op voorraad. Ik wacht tot Maart, herlaad niet langer. Dan ga ik contract anulieren en andere provider kiezen. 3 maanden is heel lang. 

Erg teleurgesteld in de communicatie van t-mobile. Vertragingen en onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren. Maar als je meer dan 1000 euro neertelt voor een toestel, mag je verwachten dat je actief benaderd wordt als beloofde levertijden niet gehaald worden.

Oke er is dit forum, maar echt hoe slecht kan informatie zijn? Bereken zelf? Is elke dag later besteld ook een dag later geleverd? Of komen de leveringen in batches? 

Die 6-7 weken is dit vanaf de publicatie datum 11 maart of vanaf je bestel datum? Echt compleet onduidelijk, dit moet beter, actief een email naar je klant als iets vertraagd, het kan altijd gebeuren, maar er is geen excuus voor slecht communiceren als iets fout gaat. Dat ligt bij jullie zelf.

 

Inderdaad. Ik snap het ook niet goed. Is 7-8 weken vanaf vandaag? Vanaf bestel datum? Krijg ik deze mobiel tot Augustus? Moet ik het zelf gaan naar Korea afhalen? Maar het is ook niet goede stap van Samsung. Beter later met pre order beginnen dan laten mensen manden wachten for mobiel. 

Reputatie 2

Ik bestelde op 23 februari, vandaag kreeg ik een sms dat ik het kan komen ophalen. Dit geeft ook hoop aan anderen! Succes! 

Ultra 256GB green

Mag ik wat vragen over die levertijden? Ik zie dat de aankoopdata weer omgedraaid zijn in 1-9-2022 enz, kopiëren jullie misschien deze data van een Engelse website? Dat zou een hoop verklaren. Ben allang blij dat jullie tenminste wat concrete info kunnen verschaffen hoor dus begrijp me niet verkeerd, het is geen verwijt ofzo ben gewoon nieuwsgierig. Er is gewoon geen of in ieder geval te weinig info over het hoe en waarom over deze vertraging vanuit Samsung. Al met al begrijp ik ook wel dat providers hier niet blij mee zijn want zij krijgen alle vragen over zich heen en Sammie hult zich in nevelen. Met uitzondering van een nutteloze waar te koop website, geen van de op de officiële Samsung website vermelde winkels heeft voorraad ook al is het vinkje achter hun naam groener dan groen, laten ze weinig van zich horen. Dus ik neem T-Mobile niks kwalijk, this is really all on Samsung! Zij zouden misschien kunnen proberen wat pro actiever hun verkooppunten en de mensen die hebben voor besteld te informeren maar dat is maar een suggestie. 

We wachten het af, meer kunnen we niet doen.