informatie

Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 54 reacties
  • 64924 Bekeken
Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Hoi Conny,



Daar gaan we je natuurlijk meteen bij helpen, zodat je zo snel mogelijk weer het netwerk op kan. :)



Ik heb direct gecheckt of er blokkades actief zijn op jouw nummer; dat is niet het geval. Ik zie inderdaad ook geen openstaande betalingen, dus we zullen de oorzaak ergens anders moeten zoeken. Kun je eens jouw toestel opnieuw opstarten? Heb je mobiele gegevens aanstaan? Krijg je wel verbinding met bijvoorbeeld 3G? Ervaar je dit op één plek of meerdere locaties?



Ik weet dat dit een boel vragen zijn, maar ik hoop er op deze manier samen met jou achter te komen wat de oorzaak is, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Ik betaal maandelijks trouw, maar sinds eind december kan ik niet meer internetten op 4g verbinding ?
Reputatie 7
Hi Aris,



Mijn collega Jaimy heeft al op jouw andere berichten gereageerd met een reactie, met daarin een paar vragen. Je kunt op die reactie reageren met jouw antwoord. Dan pakken we het daar verder voor je op!
ik ben nog steed geen netwerk, mijn abonnement is 1,5 maand en al betaald 2 maanden voor open blokade bellen en sms van/in buitenland, en email naar incasso@t-mobile.nl, kan iemand helpen? omdat ik ben nu at buitenland

mvg,

aris

Reageer