Beantwoord

blokkade nogsteeds actief na betaling

  • 22 July 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Nadat ik me betaling had voltooid zou de blokkade die op me simkaart actief is opgeheven worden echter is dit nogsteeds niet gebeurt en zit ik sinds 21-07-2023 om 12:56 te wachten zodat die blokkade verdwijnt 

ik heb al meerdere keren mijn toestel aan en uit gedaan maar niks werkt en is de genoemde bedrag die vanuit t-mobile kwam ook volledig betaald (het is betaald via iDeal) 

zou graag willen dat iemand mij helpt om dit op te lossen

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 24 July 2023, 08:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MickDenHaag 

Wanneer je in je My T-Mobile account kijkt staat daar alles als betaald dus er is geen openstaande bedrag meer?

@Waqqas per ongeluk jou reactie als antwoord gezet ( ik zet ff een nieuwe topic open) maar nee er staan geen openstaande bedragen in mijn t-mobile account 

Reputatie 7
Badge +15

@MickDenHaag

Een nieuw topic openen is niet nodig, een moderator kan dit ongedaan maken en kijken waarom de blokkade niet is opgeheven.

@Waqqas lees ik iets te laat achja twee topics twee keer zoveel kans op een antwoord ahahaha

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MickDenHaag 

Ik heb je in dit topic al van een reactie voorzien dus gaat dit topic op slot. Het is namelijk niet dat de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp.