Kan RET (0900-nummer) niet bereiken

  • 18 April 2023
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Zodra ik de klantenservice van de RET probeer te bellen (0900), krijg ik gelijk te horen dat die oproep ‘niet is toegestaan’. Echter zit ik met een dringend probleem, en weet ik niet waarom ik de RET niet kan bereiken. Als ik het zo begrijp uit andere topics, kan dit een blokkade zijn vanuit T-Mobile, dus bij deze de vraag of ik hiermee geholpen kan worden.

Marciano van Odido 1 jaar geleden

Hi Julian, allereerst van harte welkom op de Community! Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat er inderdaad een blokkade stond en dat mijn collega de blokkade inmiddels heeft verwijderd. Is het gelukt om RET te bereiken? We horen het graag van je. Mocht er nog iets anders zijn, laat het ons dan ook weten. We staan voor je klaar! 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Julian_Mol 

Kan je wel naar andere 0900 nummers bellen? Sommige 09XX zijn inderdaad standaard geblokkeerd door T-Mobie, dit is voor de veiligheid van hun klanten.

Reputatie 7
Badge +5

@Julian_Mol 

Hoe urgent is de contactmogelijkheid?

https://www.ret.nl/home/klantenservice/contactformulier.html

Of deze mogelijkheid?

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan  0900 - 500 60 10  met mijn mobiel gewoon bereiken. Maar inderdaad, als op jouw account 09xx nummers in het algemeen zijn geblokkeerd kun je dit ook niet bereiken, ondanks dat het een kosteloos nummer is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Julian, allereerst van harte welkom op de Community! Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat er inderdaad een blokkade stond en dat mijn collega de blokkade inmiddels heeft verwijderd. Is het gelukt om RET te bereiken? We horen het graag van je. Mocht er nog iets anders zijn, laat het ons dan ook weten. We staan voor je klaar! 😊

Reageer