Geachte Odido-team,
Ik wil graag een klacht indienen over de netwerkservice van Odido met betrekking tot mijn dagelijkse metrorit tussen Kralingse Zoom en Schiedam Centrum. Sinds de overgang van Tele2 naar Odido ervaar ik aanzienlijke problemen met mijn mobiele dataverbinding wanneer de metro ondergronds gaat, ondanks dat de netwerkkaart aangeeft dat er verbinding zou moeten zijn.
Hoewel mijn telefoon aangeeft dat er een actieve verbinding is, kan ik geen gebruik maken van internetdiensten. Dit staat in schril contrast met mijn eerdere ervaring met Tele2, waar ik altijd betrouwbare service had op dit traject. Als trouwe Tele-2 en nu Odido-klant verwacht ik een gelijkwaardige of betere kwaliteit van dienstverlening, vooral gezien de recente inflatieverhoging van de abonnementskosten.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om deze kwestie serieus te nemen en passende maatregelen te nemen om de betrouwbaarheid van de service tussen Kralingse Zoom en Schiedam Centrum te herstellen. Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en ben beschikbaar voor verdere informatie.
Beste antwoord door ACM
Bekijk origineel