Beantwoord

Voicemail notificaties activeren

  • 21 August 2020
  • 47 reacties
  • 1751 Bekeken


Toon eerste reactie

47 reacties

Al een paar jaar aan de gang om die [scheldwoorden zijn niet toegestaan, bewerkt door moderator] notificatie aan het werken te krijgen maar tot op heden krijg ik nog steeds geen enkele notificatie als ik een voicemail heb. Dit probleem is alleen bij odido….raar

Reputatie 6

Hi @Ivj 

Hier help ik je uiteraard mee verder! Kun je eens controleren of de voicemail op de juiste manier is ingesteld via My T-Mobile? Je kunt de voicemail met deze instructies inschakelen. Het wil nog wel eens helpen om de voicemail aan- en uit te zetten. Mocht het echter nog steeds niet werken, laat je het dan weten? Dan kijken we verder naar een oplossing! :smile:

Hi @Hajar ,

Enige tijd geleden heb ik over dit probleem contact met jullie opgenomen. Eea zou gerest zijn, moet opnieuw VM instellen en daarmee zou het verholpen zijn. Helaas kwam ik er vandaag achter dat ik een paar VM had gemist. Ik krijg dus nog steeds geen sms notificatie binnen,. Graag opnieuw naar kijken

 

Reputatie 7

@TheDan @LojaChu 

Voor jullie beiden wil ik graag kijken wat er precies onderzocht is en doorspelen dat het nog steeds niet zo werkt zoals de bedoeling is. 

Mijn collega Hajar is met welverdiend verlof, dus zouden jullie mij de gegevens die jullie eerder naar haar hebben gestuurd mij ook via een privébericht toe kunnen sturen? Zodra ik dit heb ga ik zo spoedig mogelijk aan de slag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ivj 

Wat jammer dat het niet heeft geholpen. Ik kan in dit geval je voicemail verwijderen en opnieuw aanzetten. Vaak lost dat het probleem op. Je verliest dan wel de berichten die erin staan. Ga je hiermee akkoord? Dan maak ik het in orde voor je! 

Hallo @David 

Ik heb zojuist de gegevens die ik @Hajar gestuurd heb, ook naar jou gestuurd via PM.

@David : Idem, heb jou ook een PM gestuurd. Dank!

 

Hi @RoyvdB1993 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

PB gestuurd!

Hallo,

Ik heb ook bovenstaand probleem, kan iemand mij helpen?

Reputatie 7

Hi @RoyvdB1993,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Krijg je het bericht wel gewoon te horen wanneer je de voicemail belt en is het inderdaad enkel en alleen de notificaties die je niet ontvangt?

Heb je de laatste software op jouw smartphone staan? Zo niet, dan adviseren we om dit alsnog te doen. Daarnaast kun je het ook proberen op te lossen door de voicemail even uit te zetten en opnieuw in te schakelen. Dit kun je doen met behulp van de instructies op deze website.

We horen graag van je of het op deze manier gelukt is om het op te lossen!

Hallo @David 

Ik krijg wel het bericht te horen als ik de voicemail bel. 

Echter, doordat ik geen notificatie krijg weet ik niet dat iemand de voicemail in gesproken hebt.

Ik heb de stappen doorlopen, maar het mag niet baten. Ik krijg overigens ook geen bevestigingssms als ik de voicemail weer inschakel.

Hi, ik krijg ook geen notificatie als ik een nieuwe voicemail heb (soms krijg ik deze pas een week later). Ik heb een iphone 8 en heb zowel de SMS notificatie aanstaan als de visual voicemail maar geen van beide werkt naar behoren. Al 2x met de klantenservice gesproken; eerste mevrouw heeft alles aan en uit gezet en verzekerde dat dit zou helpen, dit was niet het geval. Tweede mevrouw vertelde dat dit een tethering probleem is en en dat ik een ‘reset alle instellingen’ moet doen om dit te verhelpen. Dit lijkt mij vrij radicaal aangezien ik dan ook al mijn netwerk, privacy, location settings etc. kwijt ben. Wie kan mij een oplossing geven? Dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyvdB1993 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

Hallo, dit is akkoord. Alvast bedankt. 

Hallo, 

 

Ik krijg al een jaar geen voicemail notificaties bij een ingesproken bericht. Kan dit geactiveerd worden? Ik heb in het voicemail menu de notificaties al geactiveerd, zonder resultaat. Alvast bedankt. 

Ik heb hier ook last van. Kunnen jullie dit ook. Voor mij uitzoeken?

Ik heb hier ook last van, kunnen jullie dit ook voor mij uitzoeken?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @robadop, welkom op onze Community! Allereerst, wil ik je wijzen op onze huisregels in dit topic: 

Het gebruik van scheldwoorden is verboden op onze Community, zo houden we het leuk, gezellig en comfortabel voor iedereen die hier mee leest, ik hoop op je begrip! Voor je vraag: de Voicemailnotificatie kun je alleen via de instellingen van je Voicemail aanpassen door te bellen naar: 1233. Kies vervolgens voor optie nummer 3 (Voicemail instellingen en functies) en dan voor optie 6: Voicemail notificatie. Daar kun je 'm instellen! 

Mocht dat niet lukken, wil je dan aangeven waar je tegenaan loopt en wat je precies hoort/te zien krijgt? 

Ik verneem het graag van je!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wschilthuis, ik had je graag zelf geholpen, maar aangezien het om een zakelijk abonnement gaat is dit voor mij niet mogelijk. Via deze pagina vind je alle manieren op in contact te komen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Ik hoop dat ze dit snel voor je kunnen oplossen! 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al maanden geen voicemail notificaties, en wat ik doe of instel niks helpt. Wat er aan te doen??

Eerst mijn excuses, wist niet dat dat woord als scheldwoord word gezien.

Ik heb alles al tig keren gedaan wat jij beschrijft, krijg gewoon te horen dat alles is gelukt maar al jaren krijg ik geen enkele melding mee als iemand een voicemail heeft achter gelaten, niet via sms en ook niet via mail

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ivj 

Bedankt voor je akkoord! Ik heb je voicemail uitgezet en opnieuw aangezet. Zou je eens je toestel kunnen herstarten en controleren of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Ik heb het probleem weer opnieuw. Zou een medewerker mij kunnen pm’en om het verder uit te zoeken?

Reageer