Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido

  • 28 November 2023
  • 170 reacties
  • 7697 Bekeken
Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido
Reputatie 7
Badge +8

We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo.

 


 

Goed nieuws!

Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit.

 

Kies de snelheid die bij je past.

Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past.

 

Ontdek onze internetsnelheden

Internet 100
Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon.

 

Internet 400
Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten.

 

Internet 1 Gbit/s
Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. 

 

Internet 2 Gbit/s
Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud.

 

Internet 8 Gbit/s
Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver.

 

Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido.

 

Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is!

 

Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community.

 

FAQ

Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? 

Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. 

 

Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? 

Vanaf 28 november 2023  

 

In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar?

Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. 

 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Wat is het verschil tussen de twee snelheden? 

We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past.  
 

De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. 

 

Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? 

Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? 

We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. 

 

Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? 

Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wat zijn de kosten van deze abonnementen? 

Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf  € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel.

 

Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? 

Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.  

 


170 reacties

Reputatie 2

Update :

Ik heb afgelopen donderdag dus contact gehad met Odido waarna ik een email had gehad dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou krijgen. Zaterdag een pakketje ontvangen met de nieuwe ONT erin. Helaas tot op vandaag nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Odido over hoe het nu verder moet ! Ik snap dat er veel klanten zijn die hulp nodig hebben maar zorg dan op zijn minst dat een klant netjes een nieuwe mail krijgt met een melding dat het wat langer duurt dan gehoopt bijvoorbeeld. Nu is het doodstil en ik vind het heel irritant worden.

Reputatie 2

Update :

Ik heb afgelopen donderdag dus contact gehad met Odido waarna ik een email had gehad dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou krijgen. Zaterdag een pakketje ontvangen met de nieuwe ONT erin. Helaas tot op vandaag nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Odido over hoe het nu verder moet ! Ik snap dat er veel klanten zijn die hulp nodig hebben maar zorg dan op zijn minst dat een klant netjes een nieuwe mail krijgt met een melding dat het wat langer duurt dan gehoopt bijvoorbeeld. Nu is het doodstil en ik vind het heel irritant worden.

Anders ik wel, ik heb 29-11 besteld en ik heb helemaal niets. Geen modem, geen router, geen bericht. Ik weet totaal niet waar ik sta op dit moment.

Reputatie 1

Update :

Ik heb afgelopen donderdag dus contact gehad met Odido waarna ik een email had gehad dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou krijgen. Zaterdag een pakketje ontvangen met de nieuwe ONT erin. Helaas tot op vandaag nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Odido over hoe het nu verder moet ! Ik snap dat er veel klanten zijn die hulp nodig hebben maar zorg dan op zijn minst dat een klant netjes een nieuwe mail krijgt met een melding dat het wat langer duurt dan gehoopt bijvoorbeeld. Nu is het doodstil en ik vind het heel irritant worden.

Anders ik wel, ik heb 29-11 besteld en ik heb helemaal niets. Geen modem, geen router, geen bericht. Ik weet totaal niet waar ik sta op dit moment.

Dit exact het zelfde gevoel.

Reputatie 2

Heb ze net nog maar een keertje gebeld maar de ticket was zonder duidelijke reden afgesloten. Plus probeerde men een lijnmeting uit te voeren maar dat konden ze niet want ik gebruikte mijn eigen modem en dat klopt. Alles van Odido er even terug opgezet zodat ze een lijnmeting konden doen en alles was nu oke. Nu gaan ze als het goed is de zaak zo snel mogelijk alsnog proberen te regelen…..ben benieuwd 😏

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal,

Leuk om te horen dat jullie gekozen hebben voor de hoogste internetsnelheid. Voor 8 Gbit/s dient er een monteur langs te komen om het een en ander om te gooien in de wijkcentrale. Het kost wat tijd om dit goed in te plannen, maar geen zorgen. Guidion zal van zelf contact met je opnemen zodra alles klaar is om jullie over te zetten naar 8 Gbit/s! Wij kunnen dit ook niet voor jullie versnellen. 

Reputatie 2

Naar mijn mening hebben klanten met technische problemen op de internetverbinding voorrang, laat daar de prioriteit liggen. (Ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet upgraden, maar wacht geduldig op @Demi van Odido met het verlossende antwoord en heb er verder geen haast mee)

'Wij' early adopters kunnen hoop ik wel wat geduld opbrengen lijkt me. Tenslotte werkte het ook prima voordat deze hogere snelheden werden geïntroduceerd en worden we eigenlijk een beetje verwend. Volgens mij kan er bij KPN helemaal geen hogere snelheid worden afgenomen als je niet al op een XGS-PON verbinding zit. Delta heeft dit volgens mij al standaard op al hun glas verbindingen. Bij Odido kun je zover het er nu uitziet ook op 'oudere' AON en GPON verbindingen de upgrade krijgen, dus ik snap wel dat daar wat meer bij komt kijken en ze er niet goed op waren voorbereid. Uiteraard is dat enigszins een aanname op basis van wat ik hier en daar lees. 

Verder heb ik wel het idee dat hier vooral de marketing het gewonnen heeft van de techniek en we daar nu de gevolgen van zien ('wedstrijdje' wie heeft de snelste...). Verder heb ik ook gezien dat er klanten zijn met de nieuwe hogere snelheden en die zijn (meestal) content, maar zeggen zelf ook dat het wel een beetje overkill is (met 8Gb vooral). Je moet ook goed opletten dat je apparatuur het aankan, want daar zijn ook de nodige beperkingen en limitaties op verschillende vlakken (UDM Pro met IDS/IPS haalt max. 5 a 6Gb/s, zonder wel de volle 8Gb/s). 

Ik ga in ieder geval mijn focus verleggen naar de feestdagen en zodra alles onder controle is bij Odido verwacht ik dat een upgrade aanvragen redelijk vlekkeloos zal moeten verlopen... 

 

Fijne feestdagen alvast aan allen! 

Reputatie 4

Hey allemaal,

Leuk om te horen dat jullie gekozen hebben voor de hoogste internetsnelheid. Voor 8 Gbit/s dient er een monteur langs te komen om het een en ander om te gooien in de wijkcentrale. Het kost wat tijd om dit goed in te plannen, maar geen zorgen. Guidion zal van zelf contact met je opnemen zodra alles klaar is om jullie over te zetten naar 8 Gbit/s! Wij kunnen dit ook niet voor jullie versnellen. 

Hi Tommie,

Kun je binnen Odido aangeven dat een eenduidige boodschap wel belangrijk is? Ik maak uit jouw antwoord op dat voor 2 Gb geen monteur nodig is.

Van je collega Teresa (aardige dame met humor) via X krijg ik te horen dat er ook voor mijn bestelling (en waarschijnlijk voor meer klanten hier in de buurt) in de wijkcentrale iets omgezet moet worden. Dat wil ik best geloven. Ze stelt dat er er dan ook voor mij een monteur van Guidion langs gaat komen met een nieuw modem. Dit omdat mijn T-56 klaarblijkelijk niet sneller dan 1 Gb aan kan. En dat klopt volgens mij dus niet, want er zit een 2.5 Gb WAN poort op. 

Ik begrijp er dus echt geen snars meer van. 

Reputatie 7
Badge +8

@R0KH Ik heb je trouwens in privébericht nog voorzien van een update!

 

@Frido1969 Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het kan per netwerktype op een adres verschillen wat er precies moet gebeuren en wat voor apparatuur je momenteel in huis hebt staan. Het kan zijn dat alsnog een monteur moet komen, omdat je niet de juiste ONT in huis hebt om de hogere snelheid te ontvangen en of je nog niet het juiste modem hebt. Alleen de T-56 kan de 2 Gbit/s aan. Heb je een ander modem, dan wordt deze ook geswapt naar een T-56. Dit is voornamelijk op de GPON aansluitingen zo dat de ONT ontvangen moet worden en een monteur moet komen. Bijvoorbeeld bij XGSPON is dit niet nodig en hangt de juiste ONT er al. Als je dan ook al een T-56 hebt, dan hoeft er geen monteur nog te komen en wordt de snelheidswijziging zo doorgevoerd.

Ik heb jouw abonnement er nog bijgepakt en ik geef je graag meer informatie over hoe het bij jou precies zit. Jij zit namelijk op het PTP netwerk. Hier moet namelijk wel nog het een en ander gebeuren. Op het PTP netwerk moet wel nog gepatched worden in de wijkcentrale. Daarom duurt het op een PTP aansluiting ook langer voordat je daadwerkelijk hier gebruik van kunt maken. Wel heb je al het juiste modem dus dat is top. De T-56 kan gewoon de 2Gbit/s snelheid aan. Alleen heb je wel doordat je op PTP zit, nog een Media Converter in huis. Deze moet dan ook nog vervangen worden voor een XGSPON ONT. Deze komt de monteur dan installeren.

Dus even samengevat voor jou: je krijgt geen nieuw modem, wel een nieuwe ONT die de monteur komt installeren en er moet nog gepatched worden in de wijkcentrale.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en anders stel gerust hier je vragen! 😁

Reputatie 4

@R0KH Ik heb je trouwens in privébericht nog voorzien van een update!

 

@Frido1969 Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het kan per netwerktype op een adres verschillen wat er precies moet gebeuren en wat voor apparatuur je momenteel in huis hebt staan. Het kan zijn dat alsnog een monteur moet komen, omdat je niet de juiste ONT in huis hebt om de hogere snelheid te ontvangen en of je nog niet het juiste modem hebt. Alleen de T-56 kan de 2 Gbit/s aan. Heb je een ander modem, dan wordt deze ook geswapt naar een T-56. Dit is voornamelijk op de GPON aansluitingen zo dat de ONT ontvangen moet worden en een monteur moet komen. Bijvoorbeeld bij XGSPON is dit niet nodig en hangt de juiste ONT er al. Als je dan ook al een T-56 hebt, dan hoeft er geen monteur nog te komen en wordt de snelheidswijziging zo doorgevoerd.

Ik heb jouw abonnement er nog bijgepakt en ik geef je graag meer informatie over hoe het bij jou precies zit. Jij zit namelijk op het PTP netwerk. Hier moet namelijk wel nog het een en ander gebeuren. Op het PTP netwerk moet wel nog gepatched worden in de wijkcentrale. Daarom duurt het op een PTP aansluiting ook langer voordat je daadwerkelijk hier gebruik van kunt maken. Wel heb je al het juiste modem dus dat is top. De T-56 kan gewoon de 2Gbit/s snelheid aan. Alleen heb je wel doordat je op PTP zit, nog een Media Converter in huis. Deze moet dan ook nog vervangen worden voor een XGSPON ONT. Deze komt de monteur dan installeren.

Dus even samengevat voor jou: je krijgt geen nieuw modem, wel een nieuwe ONT die de monteur komt installeren en er moet nog gepatched worden in de wijkcentrale.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en anders stel gerust hier je vragen! 😁

Crystal clear! Heel erg veel dank! 

Vorige maand aangesloten, meteen ge-upgrade naar 2GB. Maar geen effect. De monteur heeft voor de verbinding tussen de converter en de modem cat5e patchkabel gebruikt :/ 

Reputatie 5

Hey allemaal,

Leuk om te horen dat jullie gekozen hebben voor de hoogste internetsnelheid. Voor 8 Gbit/s dient er een monteur langs te komen om het een en ander om te gooien in de wijkcentrale. Het kost wat tijd om dit goed in te plannen, maar geen zorgen. Guidion zal van zelf contact met je opnemen zodra alles klaar is om jullie over te zetten naar 8 Gbit/s! Wij kunnen dit ook niet voor jullie versnellen. 

Zou mooi zijn als dan ook de juiste Guidion monteur langs komt die wel de wijkkast in kan.

Anders blijft het zo een frustrerend verhaal.

Maar na dag 10 nog geen 8Gb ga ik vandaag niet meer klagen.

Heb via onze WholeSaleDesk maar weer vriendelijk gevraagd wat de status was, funny enough kon hij niks vinden.

Dus poging 8 met ik zet het voor je door naar de onderaannemer voor de patch.….

ik geloof niet dat jullie echt vriendjes zijn met jullie onderaannemers…

Reputatie 3

Hoi wanneer wordt het gewerkt dat mijn bestelling is geleverd en in behandeling veranderd ik heb sinds 6 december 8gibit internet 

Reputatie 5

@Demi van Odido of @Tommie van Odido enig idee of de patch opdracht al in proces is ?(duurt pas 2 weken)

Ik heb via mijn WholeSaleDesk iemand zover gekregen om een ticket aan te laten maken (ref:67688160), maar geen idee waar dit naar toe is.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GS1905GS, het probleem is nog in onderzoek. Ik zal proberen er extra vaart achter te zetten, sorry voor de langere wachttijd! 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @R3D, ik heb oprecht geen flauw idee waarom de patching zo vertraagd is, maar ik heb het meteen nagevraagd aan onze operationele afdeling. We hopen zeer spoedig met een update te kunnen komen; de vraag staat uit!

Reputatie 3

Hoi Jason van odido het nieuwe abonnement is afgerond zie ik in app  bedankt voor voucher heb ik op dit moment niet nodig heb geen internet probleem nogmaals bedankt 👍

Reputatie 2

Hoi @GS1905GS, het probleem is nog in onderzoek. Ik zal proberen er extra vaart achter te zetten, sorry voor de langere wachttijd! 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hi @Jason van Odido , I am also still waiting since 29th and there has been no response about the status.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @erena, there is a slight delay on your order. Don't worry, you will be contacted as soon as possible! 

Reputatie 5

Hoi @R3D, ik heb oprecht geen flauw idee waarom de patching zo vertraagd is, maar ik heb het meteen nagevraagd aan onze operationele afdeling. We hopen zeer spoedig met een update te kunnen komen; de vraag staat uit!

Any update???

Reputatie 7
Badge +9

Hey @R3D, het lijkt erop dat de XGS-PON niet goed gepatched is. Het ligt nu bij onze techneuten om dit verder op te pakken. Hopelijk kan het deze week nog gerealiseerd worden! 

Reputatie 5

Hey @R3D, het lijkt erop dat de XGS-PON niet goed gepatched is. Het ligt nu bij onze techneuten om dit verder op te pakken. Hopelijk kan het deze week nog gerealiseerd worden! 

Hey @Tommie van Odido , thanks voor de update.

Niet vervelend naar jouw bedoeld, maar ik begin er ondertussen stront chagrijnig van te worden.

Hopen dat met poging 12 “word opgepakt” er wel iets gaat gebeuren.

 

Reputatie 5

Hey @R3D, het lijkt erop dat de XGS-PON niet goed gepatched is. Het ligt nu bij onze techneuten om dit verder op te pakken. Hopelijk kan het deze week nog gerealiseerd worden! 

Hey @Tommie van Odido , thanks voor de update.

Niet vervelend naar jouw bedoeld, maar ik begin er ondertussen stront chagrijnig van te worden.

Hopen dat met poging 12 “word opgepakt” er wel iets gaat gebeuren.

 

@Tommie van Odido nu ligt mijn verbinding eruit.

je collega’s kunnen me niet vertellen wat er is gebeurd.

De oude en de nieuwe ont doen niks(pon knippert).

En ik krijg nu weer kansloos een link via sms en mail voor een Guidion afspraak.

Guidion kan niet in de wijkkast, dat moet ODF doen.

Ik ben nu wel op het punt dat ik dit gesprek met een Manager wil voeren, dit gaat nergens meer over.

Reputatie 5

Hey @R3D, het lijkt erop dat de XGS-PON niet goed gepatched is. Het ligt nu bij onze techneuten om dit verder op te pakken. Hopelijk kan het deze week nog gerealiseerd worden! 

@Tommie van Odido het lijkt er op dat de back-office opdrachten aanmaakt voor een hele andere partij. Ik heb 3 keer met ODF gebeld en die hebben nergens in hun systeem een ticket voor mijn adres.

Ik heb net voor een derde keer een mail gehad met “we hebben onze netwerk partner aangestuurd, word binnen 3-5werkdagen opgepakt”, maar de contact gegevens in die mail zijn ook helemaal niet bekend bij ODF.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R3D, Guidion is aangestuurd niet ODF. Daar lijkt de verwarring te liggen. 

Reputatie 5

Hi @R3D, Guidion is aangestuurd niet ODF. Daar lijkt de verwarring te liggen. 

Ik ben t even kwijt @Tommie van Odido.

6 Dec had ik een Guidion monteur die uiteraard niks kon doen in de meterkast omdat het al aangesloten was, maar gaf aan dat hij NIET in de wijkkast mocht. (Ook al wilde hij wel)

Volgens je collega’s kon dit dan ook alleen door de netwerkbeheerder (ODF) gebeuren, ODF die na 5 pogingen nooit een ticket heeft gezien van ODIDO wist me ook niet te vertellen hoe het precies zat.

Volgens mij heeft ODF uit frustratie gisteravond zelf een ticket aangemaakt voor ODIDO.

En mooi dat ik vanmorgen vroeg gebeld werd door Guidion die duidelijk aangaf dat hun monteur in de wijkkast mag voor de patch.

Dus hopelijk gaan we dit morgenochtend eindelijk rond krijgen.

Ik ben al 18 dagen bezig met dit avontuur, als jij het nog snapt “please explain”.

Reageer