Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido

  • 28 November 2023
  • 170 reacties
  • 7693 Bekeken
Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido
Reputatie 7
Badge +8

We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo.

 


 

Goed nieuws!

Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit.

 

Kies de snelheid die bij je past.

Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past.

 

Ontdek onze internetsnelheden

Internet 100
Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon.

 

Internet 400
Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten.

 

Internet 1 Gbit/s
Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. 

 

Internet 2 Gbit/s
Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud.

 

Internet 8 Gbit/s
Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver.

 

Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido.

 

Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is!

 

Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community.

 

FAQ

Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? 

Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. 

 

Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? 

Vanaf 28 november 2023  

 

In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar?

Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. 

 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Wat is het verschil tussen de twee snelheden? 

We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past.  
 

De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. 

 

Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? 

Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? 

We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. 

 

Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? 

Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wat zijn de kosten van deze abonnementen? 

Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf  € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel.

 

Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? 

Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.  

 


170 reacties

Reputatie 4

@R0KH Ik heb je trouwens in privébericht nog voorzien van een update!

 

@Frido1969 Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het kan per netwerktype op een adres verschillen wat er precies moet gebeuren en wat voor apparatuur je momenteel in huis hebt staan. Het kan zijn dat alsnog een monteur moet komen, omdat je niet de juiste ONT in huis hebt om de hogere snelheid te ontvangen en of je nog niet het juiste modem hebt. Alleen de T-56 kan de 2 Gbit/s aan. Heb je een ander modem, dan wordt deze ook geswapt naar een T-56. Dit is voornamelijk op de GPON aansluitingen zo dat de ONT ontvangen moet worden en een monteur moet komen. Bijvoorbeeld bij XGSPON is dit niet nodig en hangt de juiste ONT er al. Als je dan ook al een T-56 hebt, dan hoeft er geen monteur nog te komen en wordt de snelheidswijziging zo doorgevoerd.

Ik heb jouw abonnement er nog bijgepakt en ik geef je graag meer informatie over hoe het bij jou precies zit. Jij zit namelijk op het PTP netwerk. Hier moet namelijk wel nog het een en ander gebeuren. Op het PTP netwerk moet wel nog gepatched worden in de wijkcentrale. Daarom duurt het op een PTP aansluiting ook langer voordat je daadwerkelijk hier gebruik van kunt maken. Wel heb je al het juiste modem dus dat is top. De T-56 kan gewoon de 2Gbit/s snelheid aan. Alleen heb je wel doordat je op PTP zit, nog een Media Converter in huis. Deze moet dan ook nog vervangen worden voor een XGSPON ONT. Deze komt de monteur dan installeren.

Dus even samengevat voor jou: je krijgt geen nieuw modem, wel een nieuwe ONT die de monteur komt installeren en er moet nog gepatched worden in de wijkcentrale.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en anders stel gerust hier je vragen! 😁

Hi @Demi van Odido , ik was door een collega van je geadviseerd om aan de bel te trekken als ik half december nog niks gehoord had. Dus ik trek bij deze maar even aan die virtuele bel. Status bestelling onveranderd, en nog niks gehoord. Een indicatie qua tijdslijn zou ik wel op prijs stellen. 

Reputatie 1

@R0KH Ik heb je trouwens in privébericht nog voorzien van een update!

 

@Frido1969 Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het kan per netwerktype op een adres verschillen wat er precies moet gebeuren en wat voor apparatuur je momenteel in huis hebt staan. Het kan zijn dat alsnog een monteur moet komen, omdat je niet de juiste ONT in huis hebt om de hogere snelheid te ontvangen en of je nog niet het juiste modem hebt. Alleen de T-56 kan de 2 Gbit/s aan. Heb je een ander modem, dan wordt deze ook geswapt naar een T-56. Dit is voornamelijk op de GPON aansluitingen zo dat de ONT ontvangen moet worden en een monteur moet komen. Bijvoorbeeld bij XGSPON is dit niet nodig en hangt de juiste ONT er al. Als je dan ook al een T-56 hebt, dan hoeft er geen monteur nog te komen en wordt de snelheidswijziging zo doorgevoerd.

Ik heb jouw abonnement er nog bijgepakt en ik geef je graag meer informatie over hoe het bij jou precies zit. Jij zit namelijk op het PTP netwerk. Hier moet namelijk wel nog het een en ander gebeuren. Op het PTP netwerk moet wel nog gepatched worden in de wijkcentrale. Daarom duurt het op een PTP aansluiting ook langer voordat je daadwerkelijk hier gebruik van kunt maken. Wel heb je al het juiste modem dus dat is top. De T-56 kan gewoon de 2Gbit/s snelheid aan. Alleen heb je wel doordat je op PTP zit, nog een Media Converter in huis. Deze moet dan ook nog vervangen worden voor een XGSPON ONT. Deze komt de monteur dan installeren.

Dus even samengevat voor jou: je krijgt geen nieuw modem, wel een nieuwe ONT die de monteur komt installeren en er moet nog gepatched worden in de wijkcentrale.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en anders stel gerust hier je vragen! 😁

Hi @Demi van Odido , ik was door een collega van je geadviseerd om aan de bel te trekken als ik half december nog niks gehoord had. Dus ik trek bij deze maar even aan die virtuele bel. Status bestelling onveranderd, en nog niks gehoord. Een indicatie qua tijdslijn zou ik wel op prijs stellen. 

Inderdaad exact zelfde situatie. Begrijp dat de wijkcentrales bijgewerkt moet worden. Maar iets van een tijdlijn zal top zijn

Reputatie 5

Hi @R3D, Guidion is aangestuurd niet ODF. Daar lijkt de verwarring te liggen. 

@Tommie van Odido ter illustratie dat Guidion niks maar dan ook niks kan doen.
De eerste bon is van 6-12 , de tweede van 16-12.

De netwerkbeheerder OpenDutchFiber dient aangestuurd te worden.

Duidelijk een gebrek aan sturing op de desbetreffende afdelingen, maar als dit even met enige spoed recht getrokken kan worden.

We zijn 3 weken bezig om de juiste persoon naar de wijkkast te sturen, kan niet zo moeilijk zijn.

Als er een ticket is voor de operationele afdeling om ODF aan te sturen kan je het ticket nummer met mij delen dan bel ik zelf maar ODF.

Reputatie 3

Hoi allemaal ik deel mijn 8gibit internet wat ik behaal met wifi t75 

 

Hoi allemaal ik deel mijn 8gibit internet wat ik behaal met wifi t75 

 

Netjes.👍

Nu maar naar Ziggo 3 maanden 50% korting. 😜

Reputatie 3

Haha vorige jaar had ik ziggo. Ik wacht op wifi 7. Je kan nu ook router kopen maar is erg duur nu minimaal 800 euro

Reputatie 5

Goedemorgen parels, als we vandaag even wat aan onderstaande kunnen doen…

Reputatie 4

De antwoorden zijn denk ik op? 

Reputatie 4

@Demi van Odido @Tommie van Odido Zien jullie kans om vandaag te antwoorden op vragen en tijdslijnen aan de verschillende mensen hier te geven? De stilte maakt wat moedeloos moet ik eerlijk bekennen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Frido1969, ik denk dat het topic, door de vele reacties, “gebumped” is. Wij werken namelijk van oud naar nieuwe topics. Als er in één topic vaker gereageerd wordt dan komt hij achteraan in de rij te staan.

Op dit moment heb ik geen nieuwe update over je 2 Gbit/s order. Guidion zal vanzelf contact met je opnemen wanneer het mogelijk is om de installatie te doen.

 

@R3D & @GS1905GS, ik heb jullie al antwoord gegeven in jullie eigen topics! 

Reputatie 4

Dank voor het antwoord @Tommie van Odido . Dat stel ik op prijs.

Wat me er inhoudelijk wel aan verbaast is dat het voor jullie blijkbaar lastig is om van de partijen die jullie opdracht aannemen tijdslijnen ten aanzien van patching en vervolgens het plaatsen van apparatuur te krijgen. Het is ook nergens direct duidelijk vermeld dat dit soort acties mogelijk nog moeten plaatsvinden. En omdat jullie daar dus niet duidelijk over communiceren kom je in mijn beleving op glad ijs. 

Concreet zijn jullie volgens wet- en regelgeving de partij waar ik de bestelling plaats, en dienen jullie dan conform jullie aanbod te leveren. 

Jullie site stelt dat op mijn adres glasvezel beschikbaar is met een maximale snelheid van 8 Gbit/s. 

Alleen is het gestelde niet waar, want het is op dit moment niet beschikbaar. Daarmee maak je je als bedrijf potentieel schuldig aan misleiding. Misleiding bij adverteren is strafbaar. Dit is een signaal gratis van het huis. Doe er jullie voordeel mee. 

Ik ga het verder rustig afwachten, ik ben gelukkig niet verstoken van internet en TV dus ik red me wel. Maar sjiek vind ik het niet van jullie kant. En ik vind het jammer dat het zo gaat. 

Reputatie 5

Eindelijk verbinding, was een hele bevalling maar we zijn weer online.

 

Reputatie 4

Eindelijk verbinding, was een hele bevalling maar we zijn weer online.

 

Kijk, het kan dus wel! 😉

Reputatie 2

Hi @erena, there is a slight delay on your order. Don't worry, you will be contacted as soon as possible! 

Hi @Tommie van Odido, when is “as soon as possible”? Its been almost a month since I have applied, there has been absolutely no progress stated on my side. Who can I reach out to to get more information? I would like to have a timeline to set my expectations.

Reputatie 2

Dank voor het antwoord @Tommie van Odido . Dat stel ik op prijs.

Wat me er inhoudelijk wel aan verbaast is dat het voor jullie blijkbaar lastig is om van de partijen die jullie opdracht aannemen tijdslijnen ten aanzien van patching en vervolgens het plaatsen van apparatuur te krijgen. Het is ook nergens direct duidelijk vermeld dat dit soort acties mogelijk nog moeten plaatsvinden. En omdat jullie daar dus niet duidelijk over communiceren kom je in mijn beleving op glad ijs. 

Concreet zijn jullie volgens wet- en regelgeving de partij waar ik de bestelling plaats, en dienen jullie dan conform jullie aanbod te leveren. 

Jullie site stelt dat op mijn adres glasvezel beschikbaar is met een maximale snelheid van 8 Gbit/s. 

Alleen is het gestelde niet waar, want het is op dit moment niet beschikbaar. Daarmee maak je je als bedrijf potentieel schuldig aan misleiding. Misleiding bij adverteren is strafbaar. Dit is een signaal gratis van het huis. Doe er jullie voordeel mee. 

Ik ga het verder rustig afwachten, ik ben gelukkig niet verstoken van internet en TV dus ik red me wel. Maar sjiek vind ik het niet van jullie kant. En ik vind het jammer dat het zo gaat. 

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik vind het ronduit belachelijk dat ik geen status update ontvang en enkel nutteloze antwoorden krijg als "iedereen komt aan de beurt, we kunnen verder niets zeggen, Guidon neemt vanzelf contact met je op". Ik wil duidelijke antwoorden. Ja ik heb een werkende verbinding maar dat betekend nog niet dat ik niet geholpen hoef te worden. Ik vind dit echt een enorme teleurstelling en slechte gang van zaken. 29-11 besteld en ik heb 0,0 informatie ontvangen. Een antwoord als over 1 maand gaan we aansluiten of 2 maanden zou ik prima vinden, dan heb ik in ieder geval een indicatie, nu heb ik niets en moet ik maar hopen dat ik ook echt een keer aan de beurt ben...

Reputatie 4

 

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik vind het ronduit belachelijk dat ik geen status update ontvang en enkel nutteloze antwoorden krijg als "iedereen komt aan de beurt, we kunnen verder niets zeggen, Guidon neemt vanzelf contact met je op". Ik wil duidelijke antwoorden. Ja ik heb een werkende verbinding maar dat betekend nog niet dat ik niet geholpen hoef te worden. Ik vind dit echt een enorme teleurstelling en slechte gang van zaken. 29-11 besteld en ik heb 0,0 informatie ontvangen. Een antwoord als over 1 maand gaan we aansluiten of 2 maanden zou ik prima vinden, dan heb ik in ieder geval een indicatie, nu heb ik niets en moet ik maar hopen dat ik ook echt een keer aan de beurt ben...

Tja... Uiteraard kunnen we de reclame code commissie inlichten, maar ik vind het een veel beter idee dat Odido de daad bij hun woord voegt. @Tommie van Odido ik neem even aan dat je moe wordt van het antwoorden op ontevreden klanten, dus misschien is het een idee dat jullie even verder kijken dan alleen naar de status van de bestelling. Door daar naar te kijken verandert er namelijk niks aan de onduidlijkheid en dat is wat ons het meest frustreert. We willen gewoon concrete tijdslijnen weten. En om die op te kunnen leveren lijkt me geen rocket science voor nodig. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan op dit moment niks anders doen dan afwachten @Frido1969. Je ontvangt vanzelf een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen als het mogelijk is. 

Reputatie 2

Ik kan op dit moment niks anders doen dan afwachten @Frido1969. Je ontvangt vanzelf een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen als het mogelijk is. 

Maar dat is toch belachelijk? Jullie zijn opdrachtgever, vraag gewoon een status op bij Guidion... 

 

Ik wil graag weten wanneer ik 8Gb/s heb. Ik weet dat ik maar een simpel consumentje ben en jullie minder oplever dan bedrijven doen die kwaliteits garanties afsluiten enzo. Het enige wat ik(wij) vragen is meer informatie. Jullie moeten niet afwachten maar actie ondernemen. En als jij dat niet kan dan ga je naar iemand die dat wel kan. @Tommie van Odido 

Reputatie 4

Ik kan op dit moment niks anders doen dan afwachten @Frido1969. Je ontvangt vanzelf een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen als het mogelijk is. 

Maar dat is toch belachelijk? Jullie zijn opdrachtgever, vraag gewoon een status op bij Guidion... 

 

Ik wil graag weten wanneer ik 8Gb/s heb. Ik weet dat ik maar een simpel consumentje ben en jullie minder oplever dan bedrijven doen die kwaliteits garanties afsluiten enzo. Het enige wat ik(wij) vragen is meer informatie. Jullie moeten niet afwachten maar actie ondernemen. En als jij dat niet kan dan ga je naar iemand die dat wel kan. @Tommie van Odido 

Ik sluit me volledig aan bij de woorden van @CruciaL . Het is volslagen onzinnig dat jullie niks kunnen opvragen. 

@Tommie van Odido Ik heb in een eerder bericht al aangegeven dat jullie je met jullie huidige manier van werken waarschijnlijk schuldig maken aan misleiding. Omdat jullie antwoorden er helemaal niet op duiden dat jullie er iets aan doen, ga ik daarom nu die melding daar dus doen. 

Daarnaast zijn jullie wettelijk verplicht om iedere uiting van onvrede door klanten te registreren als klacht. Van dit laatste is nog niets gebleken, het enige wat jullie doen is pappen en nathouden. Als jullie die registratie wel hebben gedaan ontvang ik daarvan graag de bevestiging. 

Ik ben wel klaar met de manier waarop jullie dit aanpakken. 

Reputatie 2

Ik kan op dit moment niks anders doen dan afwachten @Frido1969. Je ontvangt vanzelf een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen als het mogelijk is. 

Maar dat is toch belachelijk? Jullie zijn opdrachtgever, vraag gewoon een status op bij Guidion... 

 

Ik wil graag weten wanneer ik 8Gb/s heb. Ik weet dat ik maar een simpel consumentje ben en jullie minder oplever dan bedrijven doen die kwaliteits garanties afsluiten enzo. Het enige wat ik(wij) vragen is meer informatie. Jullie moeten niet afwachten maar actie ondernemen. En als jij dat niet kan dan ga je naar iemand die dat wel kan. @Tommie van Odido 


Since day 1, I honestly believe we have been trying to be reasonable. The migration should have moved forward within 3 business days, it has been day 18. we are not asking it to be done by tomorrow, but assuming that you are “accountable”, I would like to follow what progress you have done. “Soon” is not a measurable timeline, it is unprofessional and nobody works that way. Even a broad estimate would be fine at this point.

 

By @Tommie van Odido ’s answer, all I understand is I and others are asking questions to wrong person. Can you kindly redirect us to whom that is responsible/capable of answering such questions?

Ik was benieuwd, waarom er geen korting zit op de 8 gbit abonnementen?

Reputatie 2

Ik kan op dit moment niks anders doen dan afwachten @Frido1969. Je ontvangt vanzelf een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen als het mogelijk is. 

Maar dat is toch belachelijk? Jullie zijn opdrachtgever, vraag gewoon een status op bij Guidion... 

 

Ik wil graag weten wanneer ik 8Gb/s heb. Ik weet dat ik maar een simpel consumentje ben en jullie minder oplever dan bedrijven doen die kwaliteits garanties afsluiten enzo. Het enige wat ik(wij) vragen is meer informatie. Jullie moeten niet afwachten maar actie ondernemen. En als jij dat niet kan dan ga je naar iemand die dat wel kan. @Tommie van Odido 


Since day 1, I honestly believe we have been trying to be reasonable. The migration should have moved forward within 3 business days, it has been day 18. we are not asking it to be done by tomorrow, but assuming that you are “accountable”, I would like to follow what progress you have done. “Soon” is not a measurable timeline, it is unprofessional and nobody works that way. Even a broad estimate would be fine at this point.

 

By @Tommie van Odido ’s answer, all I understand is I and others are asking questions to wrong person. Can you kindly redirect us to whom that is responsible/capable of answering such questions?

@Teresa van Odido@Cal van Odido hello, apologies for noise but I would appreciate your input. Happy new year and kind regards.

Vanmiddag is hier door de Guidion-monteur mijn 8G verbinding opgeleverd. Niet dat hij er veel werk aan had; het werkte al toen hij kwam. 

Reputatie 2

To give you an update, before the new year, I have received an email from Odido customer support that ETA is mid January (on my case). I will let you know if there are any updates to share.

Reputatie 4

To give you an update, before the new year, I have received an email from Odido customer support that ETA is mid January (on my case). I will let you know if there are any updates to share.

Same here. But I am not getting my hopes up. The lack of specific dates in communication towards us is shocking. Professionalism is approximately of the level how the Dutch government is handling the Toeslagenaffaire... 

Reageer